Tempelman

Goed en snel geleverd

Communicatie

Gijs

Na contact met schroeven-online proftec schroeven omgeruild voor dyna plus. geweldige service.

Sterke punten van Schroeven-online.nl

prijs, service en snel verzonden

Rene

snel en groot assortiment

Ruud

In eerste instantie de verkeerde schroeven ontvangen. Dit werd echter binnen twee dagen hersteld. Top service

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Grote diversiteit aan produkten tegen een goede prijs

Kees Molenaar

Zeer snel geleverd

Goede prijs kwaliteit

R

Schroeven besteld en gekozen voor snelle levering dezelfde dag via instabox. Maar die kwamen pas de volgende dag. Later kwam ik er achter dat instabox ook niet al te best bekend staat dus de... Schroeven besteld en gekozen voor snelle levering dezelfde dag via instabox. Maar die kwamen pas de volgende dag. Later kwam ik er achter dat instabox ook niet al te best bekend staat dus de samenwerking vind ik bijzonder. Ik had verder nog een bericht gestuurd naar schroeven online voor een vraag over mijn bestelling. Geen reactie gekregen. Best slecht.

Duidelijke site. Prijzen.

Reactie Schroeven-online.nl:

Wij zien dat INSTABOX de eerste aflever poging niet gelukt is, welke reden dat betreft is bij ons niet bekend. Poging 2 (1 avond later) is wél netjes gelukt zien wij. Excuses voor het ongemak bij de... Wij zien dat INSTABOX de eerste aflever poging niet gelukt is, welke reden dat betreft is bij ons niet bekend. Poging 2 (1 avond later) is wél netjes gelukt zien wij. Excuses voor het ongemak bij de vervoerder.

Gradus

Prima product