Monique van der Staak

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Snelle levering met goede prijs

Jeroen Roosloot

Slecht, 8 dozen beton schroeven besteld 4 geleverd 4 zouden met nalevering zijn. Inmiddels is het werk af en moet ik nog steeds de 4 dozen ontvangen en alles nalopen om een schroef erbij te... Slecht, 8 dozen beton schroeven besteld 4 geleverd 4 zouden met nalevering zijn. Inmiddels is het werk af en moet ik nog steeds de 4 dozen ontvangen en alles nalopen om een schroef erbij te draaien.. slecht gecommuniceerd 0 te horen gekregen erover.

karldekeunink

Goede service

Job

Hier diverse schroeven besteld en laten klaarleggen op locatie.
Hier diverse schroeven besteld en laten klaarleggen op locatie.
Het uitzoeken op de site was redelijke makkelijk en gebruiksvriendelijk. Ik kon de schroeven al snel ophalen. Helaas kwam ik er thuis achter dat er 1 doos met schroeven miste. Hier een mail over gestuurd naar de info mail. Helaas kreeg ik hier geen reactie op. Na 5 dagen niks te hebben vernomen, telefonisch contact op genomen en hebben ze het meteen opgepakt en kon ze bijna direct afhalen op locatie.
Al met al goede zaak met kwaliteit spullen, alleen de mail misschien iets beter oppakken zou fijn zijn.

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Zeer snelle levering van de artikelen.

dolf

Snelle service

Johan

Besteld en snel in huis

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Behoorlijk wat goedkoper dan de bouwmarkt

Jan Pronk

Helaas een pickfout, echter kon ik het wel gebruiken. Verschil is gecrediteerd.

Derk Tuk

Uitstekend, prima schroeven en snelle verzending

Scherpe prijzen. Goede kwaliteit

Frank Feenstra

Slechte verzending! Als gevolg van een sorteerfout niet op tijd geleverd

Reactie Schroeven-online.nl:

Zojuist telefonisch met u gesproken hierover, INSTABOX heeft hierin een fout gemaakt, en dat is heel erg jammer. De order is op tijd verstuurd, helaas door de vervoerder is dit niet goed gegaan. Wij... Zojuist telefonisch met u gesproken hierover, INSTABOX heeft hierin een fout gemaakt, en dat is heel erg jammer. De order is op tijd verstuurd, helaas door de vervoerder is dit niet goed gegaan. Wij begrijpen de frustratie. Nogmaals excuses, succes met uw klus!

KABE

Goed spul