Wil

Snelle levering en sterke communicatie

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Snelle afhandeling van niet complete levering

Michel

correcte levering en snel

Wim de Hoog

Veel schroeven en is de keuze reuze

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Snelle levering en overzichtelijke site

Paul Simons

Schroeven van slechte kwaliteit. Tijdens het vastdraaien (met de hand) brak de schroef snel af met als resultaat dat ik 2 gaten opnieuw moest gaan boren op een plek waar dat niet de bedoeling was... Schroeven van slechte kwaliteit. Tijdens het vastdraaien (met de hand) brak de schroef snel af met als resultaat dat ik 2 gaten opnieuw moest gaan boren op een plek waar dat niet de bedoeling was (zichtbare gaten in nieuwe muur). Hierover heb ik 2x gemaild, geen reactie. Ik ben geen fan van bedrijven die niet reageren op een vraag/melding.

Snelle levering.

Jeroen

Snel en goed geleverd voor een zeer goede prijs.

Prijs

Marc

Overzichtelijke website ruime keuze en snelle levertijden

Nette prijzen

Cor van Giesbergen

Helemaal super
Duidelijke site ,snelle levering en prima kwaliteit.

Prima kwaliteit

Iwan ten Napel

Schroeven zijn geleverd zoals belooft. Goede prijs, echt een aanrader. Goeie website. Top ga zo door.

Ze leveren echt snel.

V. Oudhof

Stevige schroeven. Nette levering

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Nette levering (netjes verpakt).

R. Schilstra

Op donderdag 20 april heb ik een bestelling geplaatst. Op jullie site staat vermeld dat wanneer ik voor 23:59 bestel, dat het dan de volgende dag geleverd wordt!! Helaas blijkt dit niet waar te... Op donderdag 20 april heb ik een bestelling geplaatst. Op jullie site staat vermeld dat wanneer ik voor 23:59 bestel, dat het dan de volgende dag geleverd wordt!! Helaas blijkt dit niet waar te zijn. Op zaterdag 22 april stond er een grote klus gepland waarvoor ik mijn bestelling zou gaan gebruiken. Dit is helaas niet doorgegaan omdat mijn bestelling niet op de afgesproken dag is geleverd. Natuurlijk had ik eerder kunnen bestellen maar ik was al voorzien van slotbouten echter waren deze te kort. vandaar mijn spoedbestelling bij jullie.
Dan had ik de mogelijkheid om te chatten via WhatsApp. Dit heb ik op 22 april gedaan echter is hier nooit op gereageerd!! alleen een automatische reactie dat jullie mijn bericht zo snel mogelijk zullen behandelen. Zou ik jullie aanbevelen? Ja dat zou ik doen! iedereen verdiend een tweede kans!
Al met al geen goede eerste indruk achtergebleven bij mij!

Nog niet kunnen ervaren!