Kwaliteit
Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Taiga School

Schrijversplaza heeft de website van ons bedrijf de Taiga School tot aan een professionele en erg hoge qualiteit herschreven.
Schrijversplaza is onze standaard tekstschrijver en we kunnen niet...
Schrijversplaza is onze standaard tekstschrijver en we kunnen niet meer blij zijn met ze!

Snelle communicatie, vriendelijk, flexible en professioneel

Van Veenendaal Advocatuur

Op zoek naar een tekstschrijver? Stop met zoeken en neem contact op met Schrijversplaza. Je wordt te woord gestaan door vriendelijke en behulpzame medewerkers, die van aanpakken weten en goed werk... Op zoek naar een tekstschrijver? Stop met zoeken en neem contact op met Schrijversplaza. Je wordt te woord gestaan door vriendelijke en behulpzame medewerkers, die van aanpakken weten en goed werk leveren. Ik ben in contact gebracht met Liesbeth Bliek en ben meer dan tevreden over het eindresultaat.

C. Krol

Wij zijn zeer tevreden, goed en professioneel geholpen.
Goed advies en prettige communicatie.

Offerte was snel in huis.
De eerste teksten werden ook snel ter goedkeuring gestuurd. Na een paar kleine opmerkingen van onze kant kwamen alle teksten snel en naar wens binnen.

Het vinden van de juiste toon bij onze producten.

Geen-

G.Kat & Co b.v.

Wat een fijn bedrijf om mee te werken Wat ze zeggen komen ze na en geen onduidelijkheden maar een
goed doordacht voorstel. Ben net bezig om deel 2 te gaan regelen met Femke.

Duidelijk en eerlijk

heb ik niet

IB Construction

Snel gereageerd, snel en goed gedaan

prima

Sofia Jouhri

Top bedrijf!

Nikkie Bakker

Prima ervaring. Zowel de communicatie als de uitwerking is goed; professioneel en toch informeel (vind ik persoonlijk erg fijn). Geleverde artikelen zijn ook goed en worden al gepromoot via... Prima ervaring. Zowel de communicatie als de uitwerking is goed; professioneel en toch informeel (vind ik persoonlijk erg fijn). Geleverde artikelen zijn ook goed en worden al gepromoot via verschillende kanalen. We zijn er erg blij mee.

- Communicatie
- Copywriting

Niet zozeer een verbeterpunt, maar eerder een suggestie. Wij hebben, naast het schrijven van twee artikelen, ook gevraagd om bepaalde blogartikelen te optimaliseren a.d.h.v. SEO. Ik kreeg een... Niet zozeer een verbeterpunt, maar eerder een suggestie. Wij hebben, naast het schrijven van twee artikelen, ook gevraagd om bepaalde blogartikelen te optimaliseren a.d.h.v. SEO. Ik kreeg een Word-document aangeleverd met verbeteringen (wat helemaal prima is hoor), maar wat ons betreft hadden we ook een apart account voor jullie aan willen maken, zodat jullie zelf toegang hadden om wijzigingen aan te brengen. Werkt wellicht prettiger.

M. J. Corion

Schrijversplaza helpt mij met een onderdeel van de website die mij veel tijd kost: tekst! De communicatie verloopt snel en soepel. Door een fijne kennismakingsgesprek en enkele voorbeelden van de... Schrijversplaza helpt mij met een onderdeel van de website die mij veel tijd kost: tekst! De communicatie verloopt snel en soepel. Door een fijne kennismakingsgesprek en enkele voorbeelden van de insteek van mijn bedrijf, produceren zij teksten van hoge kwaliteit die heel goed bij mij en mijn bedrijf passen.

Ik ben uitermate tevreden over hun integriteit, maar ook bereikbaarheid, en de wijze waarop ze mij als psycholoog en coach weten te profileren. De mensen achter Schrijversplaza ervaar ik als... Ik ben uitermate tevreden over hun integriteit, maar ook bereikbaarheid, en de wijze waarop ze mij als psycholoog en coach weten te profileren. De mensen achter Schrijversplaza ervaar ik als doortastende en bekwame mensen. Ze weten waar ze het over hebben en er is sprake van een vlotte en duidelijke communicatie. Naar mijn idee is alles bespreekbaar en denken ze graag met je mee om jouw online succes te vergroten!

Goed platform, we hebben met een professionele tekstschrijfster samen kunnen werken.

Nvt