Versloot-Oudijk, Annemieke

Ik vond het erg prettig en leuk om te doen. Alles wat goed verzorgd en ik heb er veel van opgestoken!

Beer- van Hellemond, Mireille de

Ik vond het heel fijn dat ik deze training mocht volgen. Ik heb er veel aan gehad en ik vond het ook prettig dat de groep divers was (man/vrouw, Nederlanders / nederlandse kinderen van niet Westerse... Ik vond het heel fijn dat ik deze training mocht volgen. Ik heb er veel aan gehad en ik vond het ook prettig dat de groep divers was (man/vrouw, Nederlanders / nederlandse kinderen van niet Westerse ouders, verschillende functies), gewoon zoals de maatschappij is. Dat maakte het waardevol.

Groot, Martijn

Ik dacht in eerste instantie dan meer dan 10 avonden veel te lang was, maar aan het einde had ik een paar avonden extra helemaal niet erg gevonden. De avonden vlogen voorbij, zeer kundige en ervaren... Ik dacht in eerste instantie dan meer dan 10 avonden veel te lang was, maar aan het einde had ik een paar avonden extra helemaal niet erg gevonden. De avonden vlogen voorbij, zeer kundige en ervaren trainster (Karien) en een prima locatie hebben daar zeker aan bijgedragen. Ik zou deze cursus en opzet aan iedereen aanbevelen die aan zichzelf wil werken.

Mondeel, Louise

Mijn algehele ervaring is positief geweest. Ik vond het fijn dat het een hoog niveau was en tegelijk heel praktisch.

Hasselaar, Mariëlle

Erg positief. Compact en leerzaam. Goede trainer, leuke groep. Mooie inspirerende locatie. In 3 maanden heb ik veel geleerd. Een goede basis om in de praktijk toe te passen.

Kooiman, Kirsten

Een interessante training die een mooie set aan tools geeft om overzicht en structuur te creëren in projecten. Het aantal deelnemers van 6 was ideaal voor interactie en het delen van ervaringen. De... Een interessante training die een mooie set aan tools geeft om overzicht en structuur te creëren in projecten. Het aantal deelnemers van 6 was ideaal voor interactie en het delen van ervaringen. De training geeft een mooie basis om op verder te bouwen. Ook soft skills komen aan bod, ook dit geeft aanvulling op het bewust managen van projecten.

Barendregt, Marijke

Fijne training. ik voel mij nu een stuk zekerder in mijn rol als Vertrouwens persoon.

Holland, Jos

Hele goede en vooral leerzaam traject. En om niet te vergeten humor. Zeker het werken in groepsverband erg leerzaam.

Markerink, Reinder

Training legde een goede basis waarmee je de manier van communiceren mee kan verbeteren. Zeker met de interactie met medecursisten waren de trainingsdagen zeer interessant en effectief!