Hollebeek, Robin

Super positief, handson training met oog voor de cursisten.

Kleppe-Sijahailatua, Comtessa

Ik kan het allemaal toepassen in de praktijk. Goede tools en tips meegekregen. Dank daarvoor!

Baar, Wouter de

De training zat uitstekend in elkaar. De leerervaring is verder vergroot door de uitstekende competenties van de trainer.

Vrugt, Paula

Er wordt verwacht dat je je volledig inzet, en dat is super voor de motivatie. De opdrachten die ik maak on-line worden ook eerlijk en oprecht beoordeeld, ik vind dat fijn.

Bos, Wim

Voor mij een leerzame cursus. Heb goede handvatten gekregen om mij meer als coach te verbeteren. Trainers waren goed en plezierig om mee te werken.

Boks, Kees

Het is de beste training die ik ooit heb gehad. het komt vaker voor dat je na een training denkt van 'okee, leuk, ik lees het nog wel eens na', maar bij deze cursus is het anders. Dat komt door de... Het is de beste training die ik ooit heb gehad. het komt vaker voor dat je na een training denkt van 'okee, leuk, ik lees het nog wel eens na', maar bij deze cursus is het anders. Dat komt door de trainer, de cursisten met wie je optrekt en het aanbevolen lesmateriaal Het zijn vooral de overzichtelijke brokken informatie die Bartelt, ook in verband met elkaar, aanreikt. Ik doe mijn best maar ik kan eigenlijk geen verbeterpunt verzinnen. Op alle mogelijke manieren word je in staat gesteld jezelf met kennis en vaardigheden te verrijken. En uiteraard ook nu blijkt hoe een trainer het verschil kan maken.

Versloot, Judith

Mijn ervaring met deze training is zeer positief. Ik vond de lesstof zeer nuttig en leerzaam. Ook de opdrachten waren duidelijk evenals de bijgeleverde boeken en materiaal. Ik zou deze cursus zeker... Mijn ervaring met deze training is zeer positief. Ik vond de lesstof zeer nuttig en leerzaam. Ook de opdrachten waren duidelijk evenals de bijgeleverde boeken en materiaal. Ik zou deze cursus zeker aanbevelen.