Oorschot, Ellen van

De training heeft aan mijn verwachting voldaan. Ik heb veel geleerd en veel kunnen oefenen en zal deze ervaring zeker in de praktijk gebruiken. Mijn communicatie is absoluut verbeterd.

Wolfs, Ilse

Ik vind het een hele fijne training. Hoe de training is opgezet, juiste balans van meditatie, theorie, oefeningen, praktijk. Ook de audiobestanden zijn heel fijn. Leontine heeft de training heel... Ik vind het een hele fijne training. Hoe de training is opgezet, juiste balans van meditatie, theorie, oefeningen, praktijk. Ook de audiobestanden zijn heel fijn. Leontine heeft de training heel goed gegeven, fijne stem, duidelijk, luistert goed naar je en vraagt eventueel door. Ik kan deze training iedereen aanraden, die zich zelf wilt ontwikkelen om zich meer bewust te worden om te leven met aandacht.

Huffmeijer - Dorpmans, Petra

Zeer positief en veel van geleerd.

Baar, Wouter de

Het was een prima training. Het is niet voor niets dat ik meerdere trainingen bij S&N volg.

Postema, Angelique

Training geeft inzicht en werkt actief aan persoonlijke doelen. Fijn dat er herkenbare zaken naar voren komen in de groep

Loenen, Thijs van

Zeer praktisch en helpt je uit je comfort zone te stappen

Over, Marjelle

Interessant, veel geleerd en goede sfeer met de andere cursisten. Ook veel geleerd van elkaar.

Erp, Vera van

Fijne training met veel interactie. Tijdens deze cursus heb ik geleerd om niet gewoonweg te beginnen met schrijven, maar eerst de voorbereiding te doen. Zo leerde ik om echt de tijd te nemen voor... Fijne training met veel interactie. Tijdens deze cursus heb ik geleerd om niet gewoonweg te beginnen met schrijven, maar eerst de voorbereiding te doen. Zo leerde ik om echt de tijd te nemen voor het schrijven van een tekst.