Kortenhoeven, Marlou

Een ontzettende positieve en leerzame ervaring met een zeer kundige en inspirerende docente.

Marc

Het is een prettige organisatie, tot in de puntjes verzorgd

Toorn Vrijthoff, John van der

Het was wel even wennen de online omgeving maar over het algemeen was het een goed alternatief. Ik denk dat positief heeft bijgedragen dat we met 5 cursisten waren. Ik denk wanneer je met meer... Het was wel even wennen de online omgeving maar over het algemeen was het een goed alternatief. Ik denk dat positief heeft bijgedragen dat we met 5 cursisten waren. Ik denk wanneer je met meer online werkt je veel.mist en mensen zich makkelijk kunnen verschuilen.

Ruighaver, Garmond

Goede en nuttige training, doordachte opzet, goede studiemiddelen (site en boeken)

Oudheusden, Corine van

Heel goed. Prettige groep, goede trainer, goede organisatie.

Monster, Jeroen

Goede trainster, leuke groep samengesteld, locatie zou inspirerender mogen, dit ook voor evt buitenopdrachten

Medendorp, Eline

Heel fijne groep en een uitstekende trainer. Veel geleerd. Kosten zijn wel dermate hoog voor een particulier dat ik niet zomaar weer een cursus zou gaan doen. En zeker nu we de laatste keren online... Heel fijne groep en een uitstekende trainer. Veel geleerd. Kosten zijn wel dermate hoog voor een particulier dat ik niet zomaar weer een cursus zou gaan doen. En zeker nu we de laatste keren online hebben gehad in plaats van in de zaal. Dat zijn hele dure online uren geweest. Erg jammer maar het is niet anders. Al met al kijk ik toch goed op de cursus terug.

Kattenbelt, Charles

Training was echt van hoog niveau en heeft enorm bijgedragen in mijn kennis en vaardigheid bij het begeleiden van projecten. De hoge kwaliteit van de trainer met een schiplading aan ervaring heeft... Training was echt van hoog niveau en heeft enorm bijgedragen in mijn kennis en vaardigheid bij het begeleiden van projecten. De hoge kwaliteit van de trainer met een schiplading aan ervaring heeft hier zeker toe bijgedragen. Daarnaast bofte ik met een hele prettige groep en de service en ondersteuning van S&N was subliem.

Meer, Annemarie van der

Heb het als zeer positief ervaren. Bij online gewerkt via Zoom vond ik zelf niet prettig omdat deze fraude gevoelig is. Graag zorgen dat deelnemers een account aanmaken voordat er deelgenomen wordt.... Heb het als zeer positief ervaren. Bij online gewerkt via Zoom vond ik zelf niet prettig omdat deze fraude gevoelig is. Graag zorgen dat deelnemers een account aanmaken voordat er deelgenomen wordt. Account na de training weer verwijderen.

Schaap, Theo

Vanwege de Corona-crisis is de training opzet gewijzigd naar Online. Dit verliep boven verwachting goed, al gaat mijn voorkeur bij een dergelijke training nog steeds uit naar een normale setting... Vanwege de Corona-crisis is de training opzet gewijzigd naar Online. Dit verliep boven verwachting goed, al gaat mijn voorkeur bij een dergelijke training nog steeds uit naar een normale setting waarbij mensen fysiek aanwezig zijn.