Miezelmoe, Maja

Goed. Opdrachten in leeromgeving zijn top! Goede en persoonlijke feedback van trainer. Om met buddies te werken vond ik heel goed. Balans in theorie en doen tijdens de training. Heb inzicht... Goed. Opdrachten in leeromgeving zijn top! Goede en persoonlijke feedback van trainer. Om met buddies te werken vond ik heel goed. Balans in theorie en doen tijdens de training. Heb inzicht verkregen. en blijf daarmee oefenen.

Buntara, Teddy

Goede training, goede trainer, heel leerzaam.

Benthem, Wout van

Prima training zeer zeker de eerste helft. Tweede deel is iets meer gebaseerd op herhaling en dat was in combinatie met het online aspect iets lastiger. Maar complimenten voor de omschakeling van... Prima training zeer zeker de eerste helft. Tweede deel is iets meer gebaseerd op herhaling en dat was in combinatie met het online aspect iets lastiger. Maar complimenten voor de omschakeling van klassikaal naar online.

Schuuring, Sylvia

Ik vond het vreemd om deel te gaan nemen aan een online training en vroeg me af of dat wel resultaat kon opleveren. Het antwoord is kort en volmondig: JA! Mocht ik weer een training gaan volgen dan... Ik vond het vreemd om deel te gaan nemen aan een online training en vroeg me af of dat wel resultaat kon opleveren. Het antwoord is kort en volmondig: JA! Mocht ik weer een training gaan volgen dan zal ik zeker kijken of dat bij SN kan.

Rigterink, Annet

Mijn ervaring met de training is heel positief. Hierin heeft de trainer ook een belangrijk deel. Het is een afwisselende training dat veel aspecten belicht. Ik heb hier heel veel aan gehad.

Ahmadan, Jaouad

Ik vond het een zeer leerzame training. Ik heb serieus veel geleerd en ben enorm veel opgestoken. Ik had niet verwacht dat het zo leerzaam zou zijn. Mijn complimenten aan Schouten & Nelissen en... Ik vond het een zeer leerzame training. Ik heb serieus veel geleerd en ben enorm veel opgestoken. Ik had niet verwacht dat het zo leerzaam zou zijn. Mijn complimenten aan Schouten & Nelissen en Anneloes.

Las van Bennekom, Ellen

Zeer leuke intressante training met veel interactie

Kandelaars, Marijn

Prima training, erg praktijkgericht. Er werd ook goed naar de groep geluisterd en op ingespeeld. Goede combinatie van theorie en praktijk.

Brekel, Saskia van den

Zeer goede training die erg inspireert en ook heel praktisch is bij jouw eigen situatie. Goede verhouding theorie en praktijk. Leuk ook om LSD te oefenen via de computer in digitale rollenspellen.

Maka, Cristiaan

Positief. Nu in praktijk brengen wat geleerd is.