Prinsen, Josette

Wellicht goed om in de omschrijving van de cursus te verwerken wat voor soort functies deelnemers aan deze cursus vervullen.

Heuvel, Agnetha van den

Training die je inzicht geeft in manieren om assertiever te worden en waarmee je meteen oefent in de praktijk, zodat je daadwerkelijk ermee aan de slag kunt gaan.

Cuppen, Peter

Prima training waarmee ik mijn vaardigheden kan verbeteren op mijn werk en privé.

Heijnen, Constance

Intensieve opleiding waarbij je echt de diepte in gaat om te snappen hoe jij zelf in elkaar zit, wat dat doet met een ander en hoe een verandering van opstelling van jou tot andere resultaten of een... Intensieve opleiding waarbij je echt de diepte in gaat om te snappen hoe jij zelf in elkaar zit, wat dat doet met een ander en hoe een verandering van opstelling van jou tot andere resultaten of een andere vorm van samenwerking kan leiden.

Janssen, Wilma

Zeer goede training gericht op verbetering van je performance. Fijne groep, goede trainer en fijne omgeving..

Lemsom, Esther

Ik heb toch wel veel actiepunten voor mijzelf opgeschreven en ga met veel aan de gang. De groepsdynamiek met de trainster was apart en daardoor heeft de ervaring wel een gek randje voor mij.

Hulleman, Ivonne

Deskundige training waarbij ik veel heb geleerd in twee dagen tijd!

Steenlage, Henny

Erg veel geleed mbt agile en scrum, algemeen zeer veel geleerd