Boers, Bert

Vond het een heel fijne training waarbij iedereen ruimschoots de kans kreeg om informatie c.q. handvaten voor de praktijk te vergaren.
ook de docent was meer dan prima. Gaf iedereen de ruimt en...
ook de docent was meer dan prima. Gaf iedereen de ruimt en greep goed wanneer het te breed ging tijdens discussies/gesprekken.
De inhoud van de training stond dicht bij wat in de praktijk gebeurd, ook wel een heel anders meegemaakt.

Philips

Fijne training, ben heel tevreden met het proces en mijn vooruitgang.

Overmars, Louise

Goeie trainer
heerlijke open groep, iedereen zat er voor de 100% in
huiswerk was ook goed te doen (als je op tijd begint :-) )

Elzen, Michel den

Ik vond de cursus zeer nuttig. Het was allemaal zeer concreet en goed toepasbaar. Ik zal zeker regelmatig de flyers openen om de stappen in een project te verbeteren. Verder vond ik de boeken en... Ik vond de cursus zeer nuttig. Het was allemaal zeer concreet en goed toepasbaar. Ik zal zeker regelmatig de flyers openen om de stappen in een project te verbeteren. Verder vond ik de boeken en leeromgeving prima. De trainer was zeer ervaren, en heel prettig in de omgang. Ik heb mijn gestelde leerdoelen bereikt, of die ga ik bereiken, als ik mijn team leden weer live kan spreken. We hadden verder ook een heel fijne groep. Nogmaals bedankt!

Visser, Ellianne de

Ik vond het een fijne training waar ik heel veel van geleerd hebt. De training heeft mij voldoende handvatten en inzichten gegeven om aan mijn assertiviteit te werken. Het geleerde kan ook direct in... Ik vond het een fijne training waar ik heel veel van geleerd hebt. De training heeft mij voldoende handvatten en inzichten gegeven om aan mijn assertiviteit te werken. Het geleerde kan ook direct in de praktijk gebracht worden en dat is heel waardevol.

Meijer, Carolien

Aanvankelijk een beetje zoeken naar de vorm, maar uiteindelijk was het helemaal goed. Ik denk dat we doordat we van 2 hele dagen 4 halve dagen gemaakt hebben zelfs meer informatie tot ons hebben... Aanvankelijk een beetje zoeken naar de vorm, maar uiteindelijk was het helemaal goed. Ik denk dat we doordat we van 2 hele dagen 4 halve dagen gemaakt hebben zelfs meer informatie tot ons hebben kunnen nemen. Een hele dag in zoom is veel te lang, dit ging goed.

Hetten, Jolanda van

Een hele fijne ervaring met Anne-Loes, zij legt alles goed en duidelijk uit en luistert goed en geeft goede adviesen. Door de manier van training geven heeft zij me erg goed geholpen om mijn doelen... Een hele fijne ervaring met Anne-Loes, zij legt alles goed en duidelijk uit en luistert goed en geeft goede adviesen. Door de manier van training geven heeft zij me erg goed geholpen om mijn doelen te bereiken.

Caris, Jeroen

Beschreven op de 1e pagina van de evaluatie. Maar in elk geval zeer positief!