Krediet, Alexander

Een zeer praktische training die mij kundiger heeft gemaakt in het adviseren. En daarbij heeft het ook inzichten gegeven voor het omgaan met collega's tijdens projecten, zoals anderen meekrijgen in... Een zeer praktische training die mij kundiger heeft gemaakt in het adviseren. En daarbij heeft het ook inzichten gegeven voor het omgaan met collega's tijdens projecten, zoals anderen meekrijgen in het belang van een project.

Kruijff, Jan de

Ik heb inmiddels een tweetal trainingen gedaan bij S&N. Ben zeer tevreden over de organisatie, goede trainers, mooie koppeling tussen online en fysieke trainingen. Daarnaast blij met de... Ik heb inmiddels een tweetal trainingen gedaan bij S&N. Ben zeer tevreden over de organisatie, goede trainers, mooie koppeling tussen online en fysieke trainingen. Daarnaast blij met de administratieve afwikkeling omtrent het STAP budget. Erg tevreden dat dit door jullie zo is opgepakt.

Pachydakis, Markos

Het is een training die je leert te focussen op zaken waar je misschien minder goed in bent t.o.v. beinvloedingsvaardigheden. Naast op werk ervaar ik ook dat ik de geleerde lessen in mijn prive... Het is een training die je leert te focussen op zaken waar je misschien minder goed in bent t.o.v. beinvloedingsvaardigheden. Naast op werk ervaar ik ook dat ik de geleerde lessen in mijn prive situatie toe pas.

Levy, Ishele

Heeft me goede breinaalden gegeven, waarmee ik voorlopig op kan breien!-)

Drift, Gertjan van der

Mijn ervaring over deze training is goed. Heb weer veel bij geleerd, leuke en leerzame opdrachten gemaakt en van mijn mede cursisten geleerd. De locatie was voor mij goed bereikbaar (ook via het OV).

Meurs, Laura van

Zoals beschreven en zeer kundige docent.

Schnellbacher, Marco

Leuke training met ondersteuning van mijnsn. Leuke groep en Ine als goede trainer!

Commissaris, Eva

Ik vind het erg prettig dat de training zowel theorie als praktijk combineerd. De voorbeelden en oefeningen tijdens de training heb ik meteen kunnen toepassen en mee kunnen oefenen.

Soerdjoesing, Nalini

Er is in deze korte tijd veel behandeld en geoefend, wat deze training een volwaardig alternatief maakt voor de langere en meer kostbare trainingen