Dolfing, Birgitta

Alle lof, behoort tot de 3 beste trainingen die ik heb gevolgd.

Helmons, Geoffrey

De training is goed als beginnend leidinggevende. Wel wat algemeen ipv heel erg de diepte in. Trainer hans was prima! Accommodatie was prima de eerste 2 dagen, rest via zoom goed naar... De training is goed als beginnend leidinggevende. Wel wat algemeen ipv heel erg de diepte in. Trainer hans was prima! Accommodatie was prima de eerste 2 dagen, rest via zoom goed naar omstandigheden. De laatste trainingsdag vond ik wel wat overbodig.

Rosendaal, Jacco

Goede aanvulling op mijn wens om invloed uit te oefenen in mijn werkkring

Tran, Wendy

Vriendelijke en vlotte organisatie, er werd altijd tijdig en helder gecommuniceerd over de stand van zaken - zeker gedurende en rondom corona en de te nemen maatregelen. De trainer is kundig,... Vriendelijke en vlotte organisatie, er werd altijd tijdig en helder gecommuniceerd over de stand van zaken - zeker gedurende en rondom corona en de te nemen maatregelen. De trainer is kundig, vriendelijk, vlot, enz. Ik had me geen leukere training kunnen bedenken. En ik heb nog wat geleerd ook. (haha)

Tahoori, Homeira

Het was een goede training om te leren communiceren. En je eigen gedrag aan te passen voor in de praktijk.

Go, Jennifer

De groep en trainster sloten goed aan. Er was veel huiswerk. An sich snap ik dat, maar sommige opdrachten vond ik niet heel goed aansluiten bij de training of mijn persoonlijke leerdoelen. Soms werd... De groep en trainster sloten goed aan. Er was veel huiswerk. An sich snap ik dat, maar sommige opdrachten vond ik niet heel goed aansluiten bij de training of mijn persoonlijke leerdoelen. Soms werd er teruggegrepen op eerdere opdrachten. Het is dan vervelend dat er geen koppeling is gemaakt tussen die pagina's, dat je ofwel je eigen werk direct terug kunt lezen/vinden ofwel een samenvatting ervan hebt.

Hagen, Nadia

Het was even wennen om online de training te volgen, maar de trainer heeft het goed opgepakt en was ook spontaan in het inplannen van nieuwe afspraken.

Lalai, Feroz

Schouten en Nelissen heeft op deze manier van leren een goede opleiding neergezet. Het aantal cursisten was prettig...niet te veel en niet te weinig. Daardoor konden we goed met elkaar oefenen en... Schouten en Nelissen heeft op deze manier van leren een goede opleiding neergezet. Het aantal cursisten was prettig...niet te veel en niet te weinig. Daardoor konden we goed met elkaar oefenen en van elkaar leren. Het virtueel volgen van de les was in het begin een beetje wennen
Maar uiteindelijk heeft dat geen negatieve invloed gehad op mijn leerproces...integendeel. In dit digitale tijdperk was het zelfs heel goed om via Zoom met elkaar in verbinding te staan.
Al met al een hele leerzame cursus op een leuke manier gepresenteerd.

Groeten Feroz

Zant, Lisa van der

Wat mij hoofdzakelijk bijblijft is dat het een confronterende training is geweest. Ik heb ervoor gekozen om deze training te gebruiken om te reflecteren op werksituaties waarin emoties een probleem... Wat mij hoofdzakelijk bijblijft is dat het een confronterende training is geweest. Ik heb ervoor gekozen om deze training te gebruiken om te reflecteren op werksituaties waarin emoties een probleem waren en dit heb ik helemaal uitvergroot en ik ben daarin gedoken. Ik sta nog steeds achter deze keuze, alleen heb ik daardoor niet gekeken naar andere aspecten (zoals bijv. mijn kwaliteiten en krachten) en is er een eenzijdig beeld ontstaan.
Ik ben blij verrast en gecharmeerd door het boek het anti-stressboek en de e-module Roos Van Leary.