Speelman, Bert

Ik vond het een inspirerende en leerzame training. Het is leuk om je eigen ervaringen in te brengen als coachee, om vervolgens daarna te oefenen met nieuwe coachingsvaardigheden op een andere... Ik vond het een inspirerende en leerzame training. Het is leuk om je eigen ervaringen in te brengen als coachee, om vervolgens daarna te oefenen met nieuwe coachingsvaardigheden op een andere coachee.

Hoogeboom, Indy

De training tactvolle communicatie heeft mij op meerdere vlakken inzicht gebracht. Ten aanzien van mijn eigen houding, tussen welke rollen in kan laveren in de Roos en hoe ik mijn doelen kan... De training tactvolle communicatie heeft mij op meerdere vlakken inzicht gebracht. Ten aanzien van mijn eigen houding, tussen welke rollen in kan laveren in de Roos en hoe ik mijn doelen kan versterken. Dat is een waardevolle ervaring.

Roubos, Jack

Prima training, 2 dagen is ook goed, we hadden een kleine groep wat het wel prettig maakte om veel persoonlijke situaties in te brengen, goede sfeer!

Uden, Eric van

Deze korte training heeft mij zeker inzicht gegeven over mijn eigen handelen en hoe mijn eigen organisatie werkt. De uitwisseling met mede cursisten heb ik als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik... Deze korte training heeft mij zeker inzicht gegeven over mijn eigen handelen en hoe mijn eigen organisatie werkt. De uitwisseling met mede cursisten heb ik als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik ben in mijn mening gesterkt dat psychologische veiligheid een de belangrijkste dingen is die binnen een organisatie gewaarborgd moet zijn

Schramm, Ilse

Een positieve algehele ervaring. Dat heeft vooral te maken met de trainer en het Onderwerp

Beek, Marc van

Goed, bruikbare informatie vooraf, duidelijke digitale leeromgeving en New Heroes is zeer goede toevoeging.

Lier, Isabelle van

Een leuke en leerzame dag, Ik had al best wat informatie over verschillende types en de eigenschappen maar deze training heeft dat verder aangescherpt. Dank!

Mathlouthi, Chouhaïra

Het overtrefde mijn verwachtingen. Je leert hier zo veel van. Dus echt een cadeau.

Dalleu, Liesje

Leuke groep, heel divers. Goede mix theorie en aan de slag. Nodigt uit om me verder en meer te gaan verdiepen in het onderwerp.

Furtado, Maria

De training was goed en gaf mij nieuwe inzichten