Blotevogel, Wouter

Er zitten wel wat 'eye openers' in. En dat komt ook doordat de trainer uitlegt hoe je met bepaalde situatie om kan gaan. Natuurlijk blijft niet alles hangen, dat hoeft ook niet. Gaan we over een... Er zitten wel wat 'eye openers' in. En dat komt ook doordat de trainer uitlegt hoe je met bepaalde situatie om kan gaan. Natuurlijk blijft niet alles hangen, dat hoeft ook niet. Gaan we over een paar jaar gewoon weer.

Engels, Hetty

Ik vind het fijn cursusen via Schouten en Neliisen te hebben ( na deze cursus 2 cursussen in 1 jaar gevolgd. Assertiviteit en Praktisch communiceren. Sommige onderwerpen vloeien in elkaar over.... Ik vind het fijn cursusen via Schouten en Neliisen te hebben ( na deze cursus 2 cursussen in 1 jaar gevolgd. Assertiviteit en Praktisch communiceren. Sommige onderwerpen vloeien in elkaar over. Andere zijn verschillend. Erg fijn om te ervaren dat ook iedere trainer op een andere wijze lesgeeft, waarbij ik moet zeggen dat ik ze allebei erg goed vond

Evers, Matheu

Ook al was training vanwege Cornea omgezet na een online training, hebben we er het beste van gemaakt. Maar elk nadeel heeft ook een voordeel hier door hebben we nieuwe waardevol ervaringen opgedaan... Ook al was training vanwege Cornea omgezet na een online training, hebben we er het beste van gemaakt. Maar elk nadeel heeft ook een voordeel hier door hebben we nieuwe waardevol ervaringen opgedaan met online communicatie wat ook een belangrijke manier van communicatie zal blijvende in de toekomst.

Molen, Rogier van der

Bijzonder dat het een digitale leeromgeving was (via zoom) maar dat heeft geen afbreuk gedaan aan de kwaliteit, compliment daarvoor

Kuin, Carlijn

Training erg positief ervaren. Enige puntje van kritiek is dat aangegeven was, dat deze training voor hbo en wo mensen was. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar merkte toch wat verschil hierin... Training erg positief ervaren. Enige puntje van kritiek is dat aangegeven was, dat deze training voor hbo en wo mensen was. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar merkte toch wat verschil hierin binnen de groep. Hierdoor was het voor mij lastig om met bepaalde personen een dialoog te hebben (als je bijvoorbeeld met 2 personen situaties ging oefenen), doordat je wel echt op een ander niveau zit. Wellicht dat jullie dit vooraf kunnen filteren, door een aanmeldformulier uit te sturen, waardoor achtergrond en opleiding meer matcht met elkaar.

Puijk, Kees

De opleiding heeft mij zeer geholpen een actieplan te ontwikkelen om goed om te gaan met stress en dit actieplan ook uit te voeren.

Vieveen, Esther

Een fijne training met voldoende informatie op de mail en in mijnsn. De cursus digitaal volgen is best gek en van mij had er nog best een extra bijeenkomst ingepland mogen worden omdat het vooral... Een fijne training met voldoende informatie op de mail en in mijnsn. De cursus digitaal volgen is best gek en van mij had er nog best een extra bijeenkomst ingepland mogen worden omdat het vooral halve cursusdagen waren..
Mocht ik in de toekomst nog een cursus zoeken, zal ik eerst op jullie website gaan kijken.
Ik hoop dat dan wel alles weer 'normaal' is en we fysiek op locatie de cursus kunnen volgen ;-)

Popovic, Tanja

Mijn algehele ervaring is met de training is positief. Ik heb brede basiskennis verkregen op het gebied van zelfmanagement. Verder ben ik me meer bewust geworden van mijn eigen handelen/denken . De... Mijn algehele ervaring is met de training is positief. Ik heb brede basiskennis verkregen op het gebied van zelfmanagement. Verder ben ik me meer bewust geworden van mijn eigen handelen/denken . De training biedt voldoende handvatten om mezelf verder te ontwikkelen.

Schie, Karen van

Algehele ervaring is positief; vooral de inhoud van de trainingen en professionaliteit van de trainsters valt me op. Dit ook bij eerdere trainingen die ik bij S&N heb gevolgd. Een nadeel vind ik het... Algehele ervaring is positief; vooral de inhoud van de trainingen en professionaliteit van de trainsters valt me op. Dit ook bij eerdere trainingen die ik bij S&N heb gevolgd. Een nadeel vind ik het feit dat m'n training eerst een paar keer is verzet voordat hij daadwerkelijk doorging. Dan vraag ik me af waarom er zoveel opties/locaties worden aangeboden. Beter minder opties/locaties dan dat hij steeds wordt verzet vanwege te weinig aanmeldingen.