Marshall, Rowynn

Prettig, ik heb veel geleerd, maar het duurde wel te lang.

Khorsand, Laila

Was een leuke training. Ik kreeg meer inzicht over mijn persoonlijkheid. Ook goede FB gekregen van mededeelnemers. Ik kwam bijv. achter dat ik toch niet zo introvert ben maar alleen wat rustiger.... Was een leuke training. Ik kreeg meer inzicht over mijn persoonlijkheid. Ook goede FB gekregen van mededeelnemers. Ik kwam bijv. achter dat ik toch niet zo introvert ben maar alleen wat rustiger. Maar introversie heeft verschillende gradaties en alles is prima. Kortom een leerzame ervaring

Ermers, Imke

Prettig, input gekregen die ik wenste. De volgende keer zou ik toch voor een 'live' training kiezen

Heugen, Valerie

Ik was sceptisch voordat ik begon, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet!

Smolenaers, Marleen

Goede training, fijne groep, goede trainer. Goede samenwerking. Veel geleerd wat direct in praktijk toepasbaar is.

Vossenaar, Erik

De cursus geeft een goede basis voor effectief communiceren.

Lub, Robin

Mijn ervaring als onervaren projectleider dat het veel informatie is, maar de tijd wordt genomen om dit goed uit te leggen, en hoe je om kunt gaan met deze informatie. Voor mij een leerzame en... Mijn ervaring als onervaren projectleider dat het veel informatie is, maar de tijd wordt genomen om dit goed uit te leggen, en hoe je om kunt gaan met deze informatie. Voor mij een leerzame en nuttige training in mijn toekomstige loopbaan/carrière.

Elsen, Raico van

Enorm waardevol doordat theorie direct werd toegepast op hele inzichtelijke en leerzame opdrachten. De trainer heeft dit echt enorm sterk gedaan. De meest waardevolle training die ik vooralsnog heb... Enorm waardevol doordat theorie direct werd toegepast op hele inzichtelijke en leerzame opdrachten. De trainer heeft dit echt enorm sterk gedaan. De meest waardevolle training die ik vooralsnog heb mogen volgen.