Poort, Sterre

Goede theorie, vragen die gesteld werden konden niet altijd goed beantwoord worden door trainer.

Vincent, Harm

Ik heb de training als heel nuttig ervaren. De inhoud van de training was goed, de trainer was ontzettend kundig en fijn om mee samen te werken. Daarnaast hadden we een hele leuke groep met een... Ik heb de training als heel nuttig ervaren. De inhoud van de training was goed, de trainer was ontzettend kundig en fijn om mee samen te werken. Daarnaast hadden we een hele leuke groep met een goede chemie. Ik ben erg blij dat ik deze keuze heb gemaakt.

Vriethoff, Jan-Willem

Mijn eindcijfer voor de training is net een voldoende. Ligging van de accommodatie was prima, de ruimte zelf minder. Cursusmateriaal dient natuurlijk ruim voorafgaand aan de cursus te worden... Mijn eindcijfer voor de training is net een voldoende. Ligging van de accommodatie was prima, de ruimte zelf minder. Cursusmateriaal dient natuurlijk ruim voorafgaand aan de cursus te worden toegezonden en niet na de training. Programma is heel erg vol. Je krijgt een stortvloed van informatie over je heen tijdens de twee cursusdagen. Het zou m.i. beter zijn als er minder onderwerpen worden besproken en dat op de onderwerpen die wel worden besproken dieper wordt ingegaan. Meer diepgang dus. Nu worden sommige onderwerpen er in sneltreinvaart doorheen gejast. De docent maakte dat de cursus in zijn geheel toch een voldoende krijgt. Rustige presentatie, kennis van zaken.

Doorn, Sonny Van

Aangenaam verrast op een zeer positieve manier

Waalkens, Evelien

Ik zag er enorm tegen op. Ik woon op een boerderij en de anderen cursisten hebben een kantoorbaan. Maar iedereen heeft zo zijn beperkingen. Het was een fijne groep. Veilig en respectvol.

Bonne, Tara

Interessant echter had ik graag meer tools en inzichten gekregen over hoe toe te passen.

Alphen, Paula van

Heel mooie start en een teleurstellend en onporfessioneel einde

Beckers, Real

Zeer leervolle training om te begrijpen hoe mensen en jezelf reageren in bepaalde situaties en wat je kan doen om dit te beïnvloeden.
Leren prioriteiten stellen en leren om eens "NEE" te...
Leren prioriteiten stellen en leren om eens "NEE" te zeggen om effectief te kunnen handelen. Het stellen van grenzen is belangrijk om doelen binnen een gestelde tijd af te krijgen.

Gökmen, Mihriban

Erg tevreden. De persoonlijke benadering van de trainster en het delen van ervaringen met de medecursisten was waardevol.

Former, Sytze

Zeer vaardige docent die hele relaxte en veilige omgeving creerde. Ook inhoudelijk veel geleerd en verschillende handvatten gekregen om verder te gaan.