Loenen, Thijs van

Zeer praktisch en helpt je uit je comfort zone te stappen

Over, Marjelle

Interessant, veel geleerd en goede sfeer met de andere cursisten. Ook veel geleerd van elkaar.

Erp, Vera van

Fijne training met veel interactie. Tijdens deze cursus heb ik geleerd om niet gewoonweg te beginnen met schrijven, maar eerst de voorbereiding te doen. Zo leerde ik om echt de tijd te nemen voor... Fijne training met veel interactie. Tijdens deze cursus heb ik geleerd om niet gewoonweg te beginnen met schrijven, maar eerst de voorbereiding te doen. Zo leerde ik om echt de tijd te nemen voor het schrijven van een tekst.

Speekenbrink, Martine

Erg goede training. Frida is een toptrainster. Training was zeer leerzaam en praktisch toe te passen door alle praktische oefeningen. Goede opbouw van de training. Goed ondersteunend materiaal. Erg... Erg goede training. Frida is een toptrainster. Training was zeer leerzaam en praktisch toe te passen door alle praktische oefeningen. Goede opbouw van de training. Goed ondersteunend materiaal. Erg goed om vooraf al huiswerk te doen ter voorbereiding en opdrachten na afloop om het toe te passen. Er is goed over nagedacht. Echt een aanrader.

Bruxvoort, Elly van

Ik deed voor het eerst een training bij S&N. Ik had een meer moderne, snellere, zakelijker aanpak verwacht.
Meer confronterend. Dat was niet zo (en dat voelde stiekem ook wel goed).

Groeneveld, Iris

Goede voorbereiding, al die opgaven in de online ruimte. de masterclass sloot toevallig heel goed aan bij een veranderproject waar ik mee aan de slag ga dus het was zinvol en een heel goed moment.

Nijs, Mirjam

Zeer goed verzorgd en een mooi initiatief van Brabant Leert.

Pieterse, Mike

Leerzame leuke training waarvan je veel in praktijk kan gebruiken om jezelf te ontwikkelen