Een fijne en veilige omgeving om leren en het te oefenen

Het zit hem in de houding en gedrag van je gesprekspartner, hierop kan jij inspelen als adviseur.
Dit zijn handvatten welke mij enorm helpen.

Zeer positief. Het zet je aan tot nadenken over de verbinding tussen theorie en praktijk. De praktijkvoorbeelden maken de stof makkelijker benaderbaar en de impact en toepassing hiervan te... Zeer positief. Het zet je aan tot nadenken over de verbinding tussen theorie en praktijk. De praktijkvoorbeelden maken de stof makkelijker benaderbaar en de impact en toepassing hiervan te begrijpen.

Charlot

Prettige en overzichtelijke indeling van de training: je ziet wat je wanneer moet doen
praktijopdrachten maken een lesdag compleet

Een leerzame training, met een fijne groep mensen

Een prettige instructrice en een fijne groep heeft goed gewerkt om de training fijn te volgen.

Linda

College's waren goed opgezet, sloten goed aan. Onderlinge communicatie tussen docenten was goed, ze weten van elkaar wie wat behandeld.

Ik heb projectmanagement Fundament ervaren als een interessante opleiding, helemaal omdat ieder voor zich aan de slag gaat met een casus uit de praktijk. Dit maakt dat de vertaling van theorie naar... Ik heb projectmanagement Fundament ervaren als een interessante opleiding, helemaal omdat ieder voor zich aan de slag gaat met een casus uit de praktijk. Dit maakt dat de vertaling van theorie naar praktijk in een oogwenk gemaakt is.