Nicolette Smit

Goede training die ik meteen in de praktijk heb kunnen toepassen.

Dewi

In het verleden heb ik meerdere mooie trainingen gedaan bij SUAS. Daarom waren mijn verwachtingen zeer hoog en helaas zijn deze verwachtingen niet waargemaakt. Voor mensen die kennis willen maken... In het verleden heb ik meerdere mooie trainingen gedaan bij SUAS. Daarom waren mijn verwachtingen zeer hoog en helaas zijn deze verwachtingen niet waargemaakt. Voor mensen die kennis willen maken met coachingsvaardigheden kan deze training goed van toepassing zijn.

Ik vond het volgen van de training zeer motiverend. De uitgekiende combinatie van aanpak, programma, trainer, werkvormen en de goede ondersteuning door de elektronische leeromgeving helpen mij bij... Ik vond het volgen van de training zeer motiverend. De uitgekiende combinatie van aanpak, programma, trainer, werkvormen en de goede ondersteuning door de elektronische leeromgeving helpen mij bij het bereiken van mijn leerdoelen en op mijn pad naar het versterken van mijn persoonlijke kracht.

Ik vond het een fijne opleiding. We hadden een fijne klik als groep. Zoals hiervoor aangegeven had ik wel meer theorie/klassikale behandeling verwacht. Maar uiteindelijk heb ik eruit gehaald wat de... Ik vond het een fijne opleiding. We hadden een fijne klik als groep. Zoals hiervoor aangegeven had ik wel meer theorie/klassikale behandeling verwacht. Maar uiteindelijk heb ik eruit gehaald wat de opleiding mij kon bieden.
Wel een kanttekening, want als de klik binnen de groep minder zou zijn geweest, had dit zeker een belemmering geweest op deze positieve ervaring.

Laura

Super. Hele fijn trainer, top locatie en een heerlijke lunch!

De online leeromgeving ziet er erg mooi uit, is ook duidelijk te volgen. Het zou nog mooier zijn als je ook echt alles af kan vinken als je iets gedaan hebt, nu kan dat alleen als je wat inlevert.... De online leeromgeving ziet er erg mooi uit, is ook duidelijk te volgen. Het zou nog mooier zijn als je ook echt alles af kan vinken als je iets gedaan hebt, nu kan dat alleen als je wat inlevert. De locatie was mooi en rustig en de voorzieningen waren top. Ervaren trainer en het was fijn om met een klein aantal te zijn.

Al met al laat de training "Commercial Innovation and Strategy" veel te wensen over. De onsamenhangende inhoud, gebrekkige instructeur en gebrek aan effectieve communicatie maken het moeilijk om... Al met al laat de training "Commercial Innovation and Strategy" veel te wensen over. De onsamenhangende inhoud, gebrekkige instructeur en gebrek aan effectieve communicatie maken het moeilijk om deze training aan te bevelen. Voor een organisatie die zich richt op professionele ontwikkeling, zijn deze tekortkomingen onaanvaardbaar en moeten ze dringend worden aangepakt om de geloofwaardigheid en waarde van hun trainingen te behouden.

Omschrijving van de training voldoet aan de werkelijkheid. Inhoud sluit goed aan bij beginners en de trainer deed deelnemers enthousiasmeren met heldere uitleg + voorbeelden.

Zeer praktische training, fijn naslagwerk, praktijkopdrachten (rol) tijdens les kunnen nog iets verbeterd worden m .i.