Josina

Super!!

Beschrijf hier je ervaring

Vriendelijke ontvangst.......en nette eyeliner laten zetten! En wenkbrauwen laten doen. Super blij mee!

Liesbeth Rozenberg

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Beschrijf hier je ervaring

4 weken geleden heeft Lydia mijn wenkbrauwen met PMU behandeld. Ik had meteen een goed gevoel na het eerste gesprek en uitleg van de behandeling en het resultaat is geweldig. Ik krijg veel... 4 weken geleden heeft Lydia mijn wenkbrauwen met PMU behandeld. Ik had meteen een goed gevoel na het eerste gesprek en uitleg van de behandeling en het resultaat is geweldig. Ik krijg veel complimenten en vragen waar ik mijn wenkbrauwen heb laten aanbrengen.
Dankjewel Lydia!

Marianne Mulder

Zeer klantvriendelijk.

Beschrijf hier je ervaring

Na 4 jaar weer een opfris behandeling gehad voor mijn permanente wenkbrauwen!
Weer super mooi geworden en ben er weer erg blij mee Lydia

Alette Vleems

Klantvriendelijke en mooi resutaten

Permanente make up ,wenkbrouwen. Mooi gedaan

Sahar

Vriendelijk, deskundig en up-to-date

Beschrijf hier je ervaring

Ik kom al meer dan twintig jaar bij Ankie Willems voor allerlei behandelingen en producten. Ze nemen altijd de tijd om naar je te luisteren om een ​​goed persoonlijk advies te geven. Wat ik erg leuk... Ik kom al meer dan twintig jaar bij Ankie Willems voor allerlei behandelingen en producten. Ze nemen altijd de tijd om naar je te luisteren om een ​​goed persoonlijk advies te geven. Wat ik erg leuk vind, is dat ze met de tijd meegaan en investeren in nieuwe producten en behandelingen.

Nishenne

Heel vriendelijk en verwelkomend

Beschrijf hier je ervaring

Positieve ervaring, personeel is vriendelijk en er wordt mooi werk geleverd

liselot

Efficient, duidelijk en heel vriendelijk.

Heel fijn en comfortabel

Lianne Bouwmeester

Vriendelijke en proffesionele benadering

Kundig en meedenkend geholpen

AG

Echt een fijne salon. Lieve medewerkers en heeft geholpen bij mijn huidproblemen

Beschrijf hier je ervaring

Fijn personeel, ik heb nu een aantal producten van babor. Ik heb de basis behandeling gehad en neem altijd nog de wenkbrauwen epileren + wimpers verven erbij!

Pvl

Echte specialisten

Beschrijf hier je ervaring

Ik voel me op mijn gemak en merk dat deze specialisten echt weten waar ze het over hebben.