Offerte
7.8/10
Rapportage
Communicatie

Basisschool de Rivieren

Proces 2e maal doorgelopen. uitstekend instrument om een analyse te maken betreffende de school.

stevig opgebouwd proces. Niets op aan te merken.

De Biezen

Mijn ervaring van Scholen met Succes is dat ze daadwerkelijk mee willen denken, dat ze moeite doen om de vragen aan te passen naar (in dit geval) niveau van de kinderen en dat er vragen desgevraagd... Mijn ervaring van Scholen met Succes is dat ze daadwerkelijk mee willen denken, dat ze moeite doen om de vragen aan te passen naar (in dit geval) niveau van de kinderen en dat er vragen desgevraagd toegevoegd kunnen worden.

De communicatie is uitermate goed!

Doordat er veel vragen achterelkaar van dezelfde aard zijn sluipt er het gevaar in dat mensen alles achter elkaar hetzelfde aanklikken waardoor onbedoeld de uitslag anders is dan zou moeten.... Doordat er veel vragen achterelkaar van dezelfde aard zijn sluipt er het gevaar in dat mensen alles achter elkaar hetzelfde aanklikken waardoor onbedoeld de uitslag anders is dan zou moeten....
Het was de zoveelste vragenlijst dit jaar.

Zie hieronder

Het gemak en snelheid waarmee een vragenlijst kan worden afgenomen

Inhoud vragenlijst

Reactie Scholen met Succes:

Hartelijk dank voor uw review. Aan de inhoud van onze standaard vragenlijsten worden weinig aanpassingen gemaakt zodat we de resultaten kunnen vergelijken met het vorige onderzoek van uw school en... Hartelijk dank voor uw review. Aan de inhoud van onze standaard vragenlijsten worden weinig aanpassingen gemaakt zodat we de resultaten kunnen vergelijken met het vorige onderzoek van uw school en met de benchmark. Het is inmiddels mogelijk om met een online tool (de Vragenplanner) onze standaard lijsten naar eigen wens aan te passen. Hiermee is het mogelijk om vragen toe te voegen (vanuit de bibliotheek van aanvullende vragen of door deze zelf te formuleren) en vragen te verwijderen. Neem bij een volgende deelname contact met ons op, dan nemen we de mogelijkheden door. Met vriendelijke groet, team Scholen. met Succes.

Goede contacten via de mail en telefonisch. Inhoud vragenlijst wel discutabel vanwege het grote aantal "leuk" vragen.

communicatie en reactietijd uitstekend. Vriendelijke en coöperatieve medewerkers. een organisatie om aan te bevelen.

inkorten en/of aanscherpen vragenlijst kinderen.

o.b.s. Het Groene hart

Positief

Fijn dat snel en rechtstreeks contact zo plezierig verloopt.

Bij 'offerte' werkt de n.v.t. knop niet

De 360 Graden Feedback is goed uitgevoerd. De communicatie was prettig met de contactpersoon.

Zeer volledige rapportage. Ook keurig verzorgd.

Omstandigheden en persoonlijke belevingen alsmede de mate van respons zullen nooit een objectief resultaat genereren. Hoewel alles er gelikt uitziet qua lay out en grafieken hecht ik geringe mate... Omstandigheden en persoonlijke belevingen alsmede de mate van respons zullen nooit een objectief resultaat genereren. Hoewel alles er gelikt uitziet qua lay out en grafieken hecht ik geringe mate aan de resultaten. Bovendien is de vraag of "tevredenheid" überhaupt een maatstaf is om op te anticiperen.

Alles is keurig verzorgd maar ik zet grote vraagtekens bij dit soort instrumenten. Het is geen klacht tegen het bedrijf an sich.

Eerlijk? Stoppen met dit soort instrumenten.

Reactie Scholen met Succes:

In het telefonisch contact (naar aanleiding van uw review) benadrukt u dat de kritiek vooral uit gaat naar het soort instrument. Het is fijn om te vernemen dat u over de kwaliteit van de rapportage... In het telefonisch contact (naar aanleiding van uw review) benadrukt u dat de kritiek vooral uit gaat naar het soort instrument. Het is fijn om te vernemen dat u over de kwaliteit van de rapportage en de communicatie van ons bureau tevreden bent. De keuze voor onze peilingen lag bij het bestuur. U geeft aan voorkeur te hebben voor persoonlijk contact, laagdrempeligheid en open deurpolitiek. De cijfermatige informatie uit onze onderzoeken leent zich er goed voor om de dialoog met ouders, teamleden en leerlingen op te starten en zodoende ook in persoonlijk contact signalen binnen te krijgen.

Slechte ervaring. Niet handelen volgens afspraak met de directie.

Nvt