Offerte
Communicatie

OBS Wantijschool

Prima, dienstverlening is snel

dienstverlening en communicatie

vragen over veiligheid zijn, ondanks de feedback van vorig jaar, nog steeds te vaag en niet gebonden aan een concrete termijn van "de afgelopen 6 maanden"of zo

Reactie Scholen met Succes:

Hartelijk dank voor de feedback! Wij nemen deze zeker mee in onze jaarlijkse evaluatie.
Naar aanleiding van jullie feedback vorig jaar hebben wij wel bovenaan de vragenlijst de volgende zin toegevoegd: "Bij de volgende vragen bedoelen we steeds tijdens dit schooljaar: de tijd vanaf de zomervakantie tot nu".
We gaan kijken of dit misschien nog een keer herhaald moet worden bij de rubriek “Sociale Veiligheid”.

OBS de Robbedoes

Sluit aan , correct, laagdrempelig, vriendelijk

communicatie

Samen Een

Snelle afhandeling, goede service, mooie tool

Duidelijke rapportage

De Keizerskroon

Eenvoudig, vlot, mooie rapportages

Heel voorzienend: verzenden etc, rapportages.

Geen op dit moment, was onze eerst ervaring met jullie.

BS Uniek

Snel uitgevoerd

Snelheid, terugkoppeling

nvt

KC DA Vinci

De vraag om korte termijn een afname te doen bleek geen probleem. Alles fijn geregeld.

snelle actie!

Voor leerlingen zijn sommige vragen lastig. Taal is op onze school een uitdaging!

De Vonder

UItstekend

Neemt echt werk uit handen

Duidelijkheid in verwachting rondom afname gescheiden gezinssituaties had mij geholpen.

Prettig, heldere communicatie, vlotte en duidelijke reactie op vragen.

In de vragenlijsten zitten vragen die voor meerdere uitleg vatbaar zijn of door sommige ouders of kinderen als niet te beantwoorden worden ervaren.

Voor sommige ouders is dit reden om...

Voor sommige ouders is dit reden om de lijst dan maar helemaal niet in te vullen.

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

zie hierboven

nee

Monique Rodenburg

Kundig, behulpzaam, denken mee, ruimte voor eigen inbreng, fijne reminders.

Zie hierboven beschreven.

Persoonlijk vond ik de kosten wat aan de hoge kant.