Offerte
Rapportage
8.1/10
Communicatie

KC DA Vinci

De vraag om korte termijn een afname te doen bleek geen probleem. Alles fijn geregeld.

snelle actie!

Voor leerlingen zijn sommige vragen lastig. Taal is op onze school een uitdaging!

De Vonder

UItstekend

Neemt echt werk uit handen

Duidelijkheid in verwachting rondom afname gescheiden gezinssituaties had mij geholpen.

Prettig, heldere communicatie, vlotte en duidelijke reactie op vragen.

In de vragenlijsten zitten vragen die voor meerdere uitleg vatbaar zijn of door sommige ouders of kinderen als niet te beantwoorden worden ervaren.

Voor sommige ouders is dit reden om de lijst dan maar helemaal niet in te vullen.

Duidelijke afspraken die worden nagekomen

zie hierboven

nee

Monique Rodenburg

Kundig, behulpzaam, denken mee, ruimte voor eigen inbreng, fijne reminders.

Zie hierboven beschreven.

Persoonlijk vond ik de kosten wat aan de hoge kant.

Prinses Ireneschool

Snelle service

persoonlijk, to the point, vraag en aanbod komen goed overeen

alle peilingen combineren

CBS Smitshoek

De communicatie met Scholen met Succes verliep voorspoedig. Snel contact en adequaat in handelen.

Prettig was het meedenken met de organisatie.

Traject is goed verlopen, hoge respons en mooie resultaten. Wel heel erg veel vragen voor de geledingen, zeer gedetailleerd. Begrijpen alle ouders deze vragen? Haken ze halverwege niet af? Weten ze...

duidelijke voorinformatie, halverwege tussentijdse evaluaties, ouders zijn benaderd met een herinnering, duidelijk beeld van de opbrengsten; leesbaar en goed weergegeven

Het is veelomvattend!

Reactie Scholen met Succes:

Dank voor uw review.
We helpen u graag bij het interpreteren en communiceren van de resultaten, bijvoorbeeld met de meegeleverde leeswijzer maar ook met een persoonlijk adviesgesprek. Ook uw vragen ten aanzien van de afname van de ouderpeiling kunnen we dan doornemen. Neem contact met ons op via 023-5341158 om een telefonische afspraak te plannen.

Wederom prettig contact. Afspraken worden nagekomen

Snel geregeld. Goede tips voor verwerking van de uitslag. Fijn om Benchmarking te hebben.

Je kunt de vragenlijsten zelf aanpassen.

Wat slordigheid in de aanhef van de brieven, verkeerde namen.