Offerte
8.1/10
Communicatie

Prinses Ireneschool

Snelle service

persoonlijk, to the point, vraag en aanbod komen goed overeen

alle peilingen combineren

CBS Smitshoek

De communicatie met Scholen met Succes verliep voorspoedig. Snel contact en adequaat in handelen.

Prettig was het meedenken met de organisatie.

Traject is goed verlopen, hoge respons en mooie resultaten. Wel heel erg veel vragen voor de geledingen, zeer gedetailleerd. Begrijpen alle ouders deze vragen? Haken ze halverwege niet af? Weten ze...

duidelijke voorinformatie, halverwege tussentijdse evaluaties, ouders zijn benaderd met een herinnering, duidelijk beeld van de opbrengsten; leesbaar en goed weergegeven

Het is veelomvattend!

Reactie Scholen met Succes:

Dank voor uw review.
We helpen u graag bij het interpreteren en communiceren van de resultaten, bijvoorbeeld met de meegeleverde leeswijzer maar ook met een persoonlijk adviesgesprek. Ook uw vragen ten aanzien van de afname van de ouderpeiling kunnen we dan doornemen. Neem contact met ons op via 023-5341158 om een telefonische afspraak te plannen.

Wederom prettig contact. Afspraken worden nagekomen

Snel geregeld. Goede tips voor verwerking van de uitslag. Fijn om Benchmarking te hebben.

Je kunt de vragenlijsten zelf aanpassen.

Wat slordigheid in de aanhef van de brieven, verkeerde namen.

Prima! Goede begeleiding vooraf, goede hulp, snelle reactie op mail, duidelijke communicatie en instructies.
Helaas iets te weinig formulieren voor broertjes/zusjes terwijl we wel juist hadden...

Goede en snelle communicatie!

Aantallen formulieren checken!

We zijn op een punt na, zeer tevreden. Dat betreft de communicatie.

Mogelijkheid om vragen aan te passen.

Communicatie is voor verbetering vatbaar.
Mails worden te laat gelezen. Telefonisch niet bereikbaar. (Zelfs bericht ingesproken, maar niet terug gebeld).

Ik vond aanmelden/ opgeven een hobbel

toegankelijkheid verbeteren

dr. A. Verschoorschool

Ervaringen erg positief. Snel in het uitzetten van de vragenlijsten. goed volgend daarin. Behulpzaam. Duidelijke rapportage.

Volgend zijn in de afname van de enquêtes. Telefonisch goed bereikbaar en meedenkend

basisschool de regenboog

Wij hebben dit schooljaar voor het eerst een tevredenheidsonderzoek voor ouders en leerlingen uitgezet via scholen met succes. Prettige samenwerking, snelle acties/reacties.

Snelle reacties op vragen. Actief meedenken.