Laura

Suzanne

Heel goed

Gewoon goed

Laurens

Zocht naar producten om mijn leren schoenen mooi te houden. Deze winkel had als een van de weinige het product op voorraad waar ik naar op zoek was. Bestellen was eenvoudig en levering snel.... Zocht naar producten om mijn leren schoenen mooi te houden. Deze winkel had als een van de weinige het product op voorraad waar ik naar op zoek was. Bestellen was eenvoudig en levering snel. Bestelbevestiging kwam wel in mijn spam folder (gmail). Iets wat normaal zeer zelden gebeurt.

Goed assortiment, snel verzonden

Nee

Nee

PostNL, bezorg voorkeur was automaat zodat ik pakket na werk kon ophalen. Ze brengen het naar primera, die al om 18 sluit.

J

Mijn verwachting is overtroffen

Kennis van de producten die zij verkopen en de perfectie van de schoenspanners.

Er zat geen factuur in de email die ik ontving, wellicht die standaard meesturen.

Marie

Top!

Snelle reactie. Voldoet aan verwachting

Erwin

Goede info gekregen en de volgende dag bezorgd. Top.

Snelle info

Laurine

Betrouwbare service, snelle levering

Goede informatie

J. Uiterwaal

Ik kocht hier een schoenoprekker. Was blij dat er bij stond daarbij een speciale spray te gebruiken, want dat was mij onbekend.
Bestelling etc. verliep helder en ik werd goed op de hoogte...
Bestelling etc. verliep helder en ik werd goed op de hoogte gehouden.
Had de spullen zeer snel thuis. Fijn dat er goed, maar zo weinig mogelijk verpakkingsmateriaal was gebruikt. Duurzaam!
De oprekker……. zeer degelijk en het werkt top.

Degelijk produkt.
Duurzaam verpakt.
Snelle levering.

Geen.

Erik Sterken

Helder, overzichtelijk, mooie producten en snel geleverd.

Iets niet meer op voorraad. Geen probleem, een telefoontje aan mij van deze firma en alles is opgelost. Ik stel het zeer op prijs dat ze meedenken en doen en niet alleen maar 'dozen' schuiven.

Blijf goed op de concurrentie letten. Sommigen hebben voor dezelfde producten een net iets aantrekkelijke prijs.