Ed

Top webshop, aardige medewerksters en leuke prijsjes. Aanrader

Greet

De schoenen waren goed verpakt en ik ben heel netjes geholpen. Overall ben ik zeer te spreken over jullie dienstverlening. Ga zo door en tot de volgende bestelling.

Netjes
Snelheid
Kennis

Albert

Bedankt voor de super snelle omruiling. Dankzij jullie goede service konden de schoenen nog net mee op vakantie.

Fam Waijer Amsterdam

Niet altijd zoveel keus als bij andere webshops. Maar wel de beste prijzen en fijne service. Ik ben en blijf een trouwe klant

Joyce

Super snel in huis en thanks voor de leuke sleutelhanger!

Peter Paul

Super service!

Snelheid
Prijzen
Mensen

Mevr. Cocks

Elders dezelfde Adidas schoenen gezien voor een lagere prijs. Ik heb dit gemeld aan Schoenenwinkel.nl en ze hebben direct de prijs naar beneden aangepast. Inmiddels heb ik ze binnen en ze passen... Elders dezelfde Adidas schoenen gezien voor een lagere prijs. Ik heb dit gemeld aan Schoenenwinkel.nl en ze hebben direct de prijs naar beneden aangepast. Inmiddels heb ik ze binnen en ze passen perfect. Thanks voor de goede service.

Gerard

Aanrader, super snelle service en erg behulpzaam personeel

Jessie

Adidas Schoen kapot na een week dragen. teruggestuurd en de volgende dag had ik een nieuw paar in huis. Super opgelost en heel vriendelijke geholpen.

Jan-Pieter

De schoenen pas in de avond besteld en toch de volgende dag al in huis. Keurig netjes op de aangegeven tijd bezorgd. Fijn dat ik niet heel de dag heb moeten wachten

Afspraken nakomen
Tijdvak levertijd