Marlies

Bedankt voor de goede service, dankzij jullie waren mijn nieuwe Havaianas slippers en die van mijn dochter gelukkig nog op tijd binnen voor de vakantie. Thanks en nog de beste wensen voor 2019!

Isabella

Heel fijn geholpen, de aardige mevrouw die mij te woord heeft gestaan. Had beloofd de schoenen sochtends voor mijn vakantie te zullen bezorgen omdat ik smiddags al vroeg naar Schiphol moest. Alles... Heel fijn geholpen, de aardige mevrouw die mij te woord heeft gestaan. Had beloofd de schoenen sochtends voor mijn vakantie te zullen bezorgen omdat ik smiddags al vroeg naar Schiphol moest. Alles is zoals beloofd geregeld en de schoenen zitten heerlijk, erg blij mee.

Elly

Snel en vriendelijk geholpen

Mijn schoenen waren de volgende dag in huis

Jayden

Ik heb 2 paar schoenen besteld bij Schoenenwinkel.nl. Waarvan 1 retour is gegaan, bezorging ging super snel en het resterende bedrag had ik de volgende dag al op mijn rekening

Vincent Janssen

Prima online shop, bestel er vaak nooit problemen gehad. Retouren worden altijd snel en correct verwerkt. Vind alleen de plastic opvulling in deze tijd echt niet meer kunnen. Dat kan milieu... Prima online shop, bestel er vaak nooit problemen gehad. Retouren worden altijd snel en correct verwerkt. Vind alleen de plastic opvulling in deze tijd echt niet meer kunnen. Dat kan milieu vriendelijker toch!?

Snelheid
Behulpzaam

Milieubelasting

Chantal

Erg slecht. Op Black Friday laarzen besteld, daarna hoorde ik helemaal niks meer. Gemaild, via Facebook een bericht gestuurd, geen reactie. Gebeld, er wordt niet opgenomen. Eindelijk volgde er een... Erg slecht. Op Black Friday laarzen besteld, daarna hoorde ik helemaal niks meer. Gemaild, via Facebook een bericht gestuurd, geen reactie. Gebeld, er wordt niet opgenomen. Eindelijk volgde er een email, de laarzen waren opnieuw besteld en zouden na 3-5 werkdagen aan mij verstuurd worden. Een week later nog steeds niks vernomen. Weer gemaild, facebook bericht, weer geen reactie. Ik heb nu mijn geld teruggeeist en ga het escaleren bij PayPal als ze het niet per direct overmaken.

De prijs was mooi maar bleek helaas dus geen realiteit.

KLANTENSERVICE EN AFSPRAKEN NAKOMEN

GK

Van de schoenen op zich en de snelheid van levering, kan ik niets opmerken. Maar er ontbrak een veter bij de sneaker en deze zou men nasturen, doch dit is ondanks herhaaldelijk verzoek en belofte... Van de schoenen op zich en de snelheid van levering, kan ik niets opmerken. Maar er ontbrak een veter bij de sneaker en deze zou men nasturen, doch dit is ondanks herhaaldelijk verzoek en belofte (omdat de veters van Ted Baker specifiek zijn) nooit gebeurd...

Een bestelling grondig nakijken voor verzending of ten minste het ontbrekende item nasturen als men dat ook per mail bevestigd heeft. Want dit weerhoudt jammer genoeg om terug een bestelling te... Een bestelling grondig nakijken voor verzending of ten minste het ontbrekende item nasturen als men dat ook per mail bevestigd heeft. Want dit weerhoudt jammer genoeg om terug een bestelling te plaatsen.

Freek - Haarlem

Gisteravond besteld en vanochtend al in huis! Thanks

Dhr Dekker

In een woord super!