Hage

Alles ging goed, geen op of aanmerkingen. Doen wat ze beloven.

Jolien

Schoenen zeer snel in huis en nergens goedkoper gezien

Top bedrijf, was verkeerd gegaan met levering ivm verkeerde postcode, maar netjes geregeld, zodat ik toch mijn schoenen later ontvangen heb. K ben blij met mijn nieuwe gympen, zien er mooi uit!

Staan je altijd te woord of sturen gelijk mailtje terug!

Geen, ga zo door!

Aaltje

Goed geholpen door Schoenenwinkel.nl. Omdat ik heel de week werk heb ik de schoenen bij een pakketshop bij mij om de hoek laten bezorgen. Dit is vlekkeloos verlopen en heb ik de schoenen s'avonds... Goed geholpen door Schoenenwinkel.nl. Omdat ik heel de week werk heb ik de schoenen bij een pakketshop bij mij om de hoek laten bezorgen. Dit is vlekkeloos verlopen en heb ik de schoenen s'avonds uit mijn werk kunnen ophalen. Dat is fijn verlopen en ik ben erg blij met mijn nieuwe schoenen.

bezorgopties

Prijs
Levertijd

Meer aanbod

Jos

Heel fijn geholpen, schoenen snel in huis

Niks op aan te merken, doen wat ze beloven.

Fam de Vries

Mijn Adidas Stan Smith schoenen waren snel in huis. Bedankt voor het advies en de goede service.

Wesley Willems

Vorige week schoenen besteld van €110 en tot op de dag van vandaag niks geleverd.
Contact gehad met hun klantenservice en kreeg te horen dat ze mij de track en trace die zelfde dag nog zouden versturen, niet dus!

Weer opnieuw gebeld en nu kreeg ik te horen dat de schoenen beschadigd waren en dat de laatste paar waren.

Ik raad dit bedrijf zwaar af, ik lees meerdere mensen met de zelfde klacht dat ze hun product nooit hebben ontvangen..

Jammer..

Sterkte punten? Die zijn er niet

Lever je bestellingen en zoek contact met de klant indien er een probleem is.

Van Beem

Super snel geleverd en de schoenen passen perfect. Precies de kleur als op de foto, perfect dus bij mijn nieuwe outfit. De extra voor Afterpay vind ik wel jammer.