Klantenservice
7.3/10
Producten
7.7/10

Sterre Bol

Goede ervaring, de bouwtechnische keuring was goed en het rapport helder en gedetailleerd. De keuring kon snel plaatsvinden wat fijn was. Telefonisch werden wij goed en snel geholpen.

verschoor

Telefonisch op korte termijn afspraak kunnen maken door meedenken van klantenservice. Erg fijn. Moest wel nabellen voor ontvangst rapport. Die was naar een verkeerd email adres gestuurd

Johan

Goede site, goede klantenservice, snel reactie via whatsapp of telefoon. Kwaliteit rapport goed en zorgvuldig, helaas wel iets te laat ontvangen.

P. Sonntag

Alles was snel en goed geregeld!

Matthijs Donker

Duidelijke communicatie en snelle levering. Niet tevreden met de inhoud. In mijn rapport veel algemeenheden - bevindingen die er zouden kunnen zijn, maar niet met zekerheid te zeggen. Het lijkt meer...

R.A.Schouten

Na 1 bezoek, waarbij enkele vochtmetingen werden verricht bleef verdere rapportage uit. Weken nadat rapportage had moeten plaats vinden, was er eindelijk telefonisch contact. Ik gaf hierbij aan,...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst heeft u opdracht verstrekt voor een bouwkundig onderzoek.
Bij een bouwkundig onderzoek geldt dat wij rapporteren op het moment dat wij alle gegevens compleet hebben.

In dit geval was u van mening dat wij binnen 5 werkdagen na de inspectie een rapport moesten opleveren. Dit is echter pertinent niet wat wij adverteren op de website en we hebben u dit ook getracht uit te leggen.

U was echter niet niet voor rede vatbaar, en alhoewel de vochtproblematiek door jaren eigen achterstallig onderhoud al geruime tijd aanwezig was en u tijdens de inspectie een degelijke uitleg had gehad aangaande de herkomst en de oplossing van deze vochtproblematiek wenste u de opdracht te annuleren aangezien u vondt dat wij ons niet aan de vermeldingen op onze website houden.

U had namelijk eigenlijk de buit al binnen, namelijk de mondelinge hersteladviezen en de uitkomst van het onderzoek.

Vervolgens zijn we overeengekomen dat u (conform de door u bij opdrachtverstrekking geaccepteerde algemene voorwaarden en het vigerende herroepingsrecht, waarin wij stellen: In geval van opzegging van de opdracht na uitvoering van de inspectie, doch vooruitlopende op oplevering van de schriftelijke rapportage (eventueel behorende bij de door opdrachtgever afgenomen dienst) dan is opdrachtgever in ieder geval een tarief verschuldigd gelijkwaardig aan het tarief van een meeloopkeuring. Het (eventueel) meerdere reeds betaalde zal binnen 14 dagen worden gerestitueerd)

Wij hebben aantoonbaar netjes binnen 14 dagen na uw annulering het meerdere betaalde aan u gecrediteerd. Ook dat was naar uw oordeel echter te langzaam, u had dit de volgende dag al retour gewenst.

Natuurlijk is dit voor ons en onze inspecteurs een leermoment geweest. Allereerst hebben wij geleerd dat we bij onderzoeken zoals dit de verwachtingspatronen moeten managen en daarnaast hebben wij geleerd dat we niet meer vooruitlopend op het uitbrengen van onze rapportage oorzaken aanwijzen en hersteladviezen verstrekken.

Mathijs & Leslie

Op korte termijn moest er een inspectie uitgevoerd worden, zonder aarzelen heeft Schippers Bouwconsult een spoed inspectie ingepland tussen alle drukte door om ons te helpen. Uitstekende service,...

Leroy

Ik wilde z.s.m. een bouwkundige keuring laten uitvoeren. Het verbaasde me dat dit al de volgende dag uitgevoerd kon worden. De bouwkundige keuring wordt keurig uitgevoerd en alles wordt aan je...

jordy Buchly

Zeer snelle reactie en afspraak kunnen maken om ons toekomstige woning te kunnen keuren.

KB

Snelle service en klantvriendelijk!