Joƫl Machin

Volgens afspraak geregeld

Gerhard Kamphuis

Schippers Bouwconsult heeft mijn verwachtingen overtroffen. Na het lezen van de website en informatief telefonisch contact met een goed gevoel gekozen om door dit bedrijf een bouwtechnische keuring... Schippers Bouwconsult heeft mijn verwachtingen overtroffen. Na het lezen van de website en informatief telefonisch contact met een goed gevoel gekozen om door dit bedrijf een bouwtechnische keuring laten doen met daarbij de regeling dat ze binnen 3 werkdagen het rapport zouden leveren. Om dit binnen de afgesproken 3 dagen te realiseren hebben zij ondanks uitdagingen om alle nodige stukken te krijgen, er alles aan gedaan op tijd te leveren. De communicatie met mij was ook erg goed.

Wietse

Goed, duidelijk, snel

Dennis Wolleswinkel

Goed en kritisch

Khoesial

Schippers Bouwconsult benaderd voor een opleveringskeuring nieuwe woning. Op de website stond destijds dat er een all-in prijs was van EUR 235,-, i.p.v. de normaal gesproken EUR 345. Tijdens het... Schippers Bouwconsult benaderd voor een opleveringskeuring nieuwe woning. Op de website stond destijds dat er een all-in prijs was van EUR 235,-, i.p.v. de normaal gesproken EUR 345. Tijdens het betaalproces diende ik toch EUR 345,- te betalen. Te goeder trouw heb ik gewoon betaald en daarna een melding ervan gemaakt. De beste heer gaf aan dat hij hiernaar zou kijken. Dit is achteraf gecorrigeerd en de creditering is netjes uitgevoerd.

Dag van oplevering:
De beste heer kwam op tijd en opvallend genoeg heel netjes gekleed (opvallend, omdat de inspecteur ook de kelder controleerde, dan wordt je kleding als snel vies. Persoonlijk vind ik dat zonde van je kleding. Desalniettemin is het representatief).

Tijdens de bouw werden tips / tricks gedeeld en verteld, welke de deskundigheid van de inspecteur bevestigde. Een aantal visuele aspecten zijn achteraf gezien niet geconstateerd. Achteraf praten is altijd makkelijk, de inspectie is namelijk een moment opname.

In ieder geval bedankt voor de service en de keuring!

R. v. Oosterhout

Kundig en levering van het rapport was op tijd. Echter wel tot 2 maal toe terug moeten bellen omdat er een foutje in de rapportage zat. Het was echter geen enkel probleem om dit op te lossen en... Kundig en levering van het rapport was op tijd. Echter wel tot 2 maal toe terug moeten bellen omdat er een foutje in de rapportage zat. Het was echter geen enkel probleem om dit op te lossen en binnen enkele minuten ontving ik, in derde instantie, een correcte rapportage.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

In de rapportage waren een paar uitwerkingsfouten geslopen (doortellingen niet correct)
Dit is DIRECT verholpen. Vervolgens is de file opnieuw op de server gezet maar kwam deze niet bij opdrachtgever aan. Opdrachtgever daarna per direct email direct de gewijzigde rapportage gezonden. Binnen luttele minuten was een en ander opgelost. Jammer dat menselijke fouten op een dusdanige wijze uitgemeten moeten worden.

Eline

Volgens mij is er een goed advies uitgebracht. Voor mij als leek is dat wel wat lastig te controleren. Ik heb tijdens het bezoek ook niet echt meegekregen wat er precies is gebeurd. Ik vond het... Volgens mij is er een goed advies uitgebracht. Voor mij als leek is dat wel wat lastig te controleren. Ik heb tijdens het bezoek ook niet echt meegekregen wat er precies is gebeurd. Ik vond het jammer dat ik daar niet iets meer bij betrokken was. Het rapport was erg uitgebreid en zag er prima uit. Ik vond persoonlijk niet alle uitleg even eenvoudig te begrijpen; het was veel vaktaal. Het was fijn geweest om, naast de officiele benamingen, ook een beschrijving in lekentaal te krijgen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Vaktaal word zoveel mogelijk voorkomen maar is niet geheel uit te sluiten. De inspecteur heeft tijdens de keuring de opmerkingen nog met u doorgenomen en aangegeven dat als u... Dank voor uw review! Vaktaal word zoveel mogelijk voorkomen maar is niet geheel uit te sluiten. De inspecteur heeft tijdens de keuring de opmerkingen nog met u doorgenomen en aangegeven dat als u opmerkingen of vragen had kon bellen. Helaas begrijpen we echter dat u eea toch nog wat moeilijk te begrijpen vind. We bellen u om een en ander te verduidelijken. Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

W.s Leenders

Deskundige keuring en aanbevelingen op isolatiegebied

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

Paul Keizer

Eerst moeite gehad om contact te krijgen met de juiste persoon voor een aanpassing. Na de tijd netjes opgelost.

Michelle

Wij hebben gekozen voor een technische keuring zonder rapportage. Was prima, alleen jammer dat het dak door het weer niet beoordeeld kon worden.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Op de dag van de inspectie (10/12/'18) had het gevroren en licht gesneeuwd. Een dak is dan zeer gevaarlijk glad! Vanuit die redenen (ARBO) was het onmogelijk het dak op te gaan. Het betrof hier... Op de dag van de inspectie (10/12/'18) had het gevroren en licht gesneeuwd. Een dak is dan zeer gevaarlijk glad! Vanuit die redenen (ARBO) was het onmogelijk het dak op te gaan. Het betrof hier overigens een zeer recente nieuwbouwwoning. De inspecteur heeft u en uw partner volledig ingelicht aangaande de te verwachtten resterende levensduur van de dakbedekking. Fijn dat u tevreden bent! We wensen u zeer veel woonplezier in uw aanstaande woning!