Remco vis

Prima, flexibel

Chao

Goed.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Bart

Zeer snel en deskundig geholpen, woning kon zelfs dezelfde dag nog gekeurd worden. Uiteindelijk was onduidelijkheden in het rapport, maar ook deze waren dezelfde dag nog verholpen.

Sascha Couvee

De ervaring was goed. Een puntje, in de communicatie was het niet helemaal goed gegaan dat het rapport een spoedrapport moest worden (dit was met de planner afgesproken maar niet doorgegeven aan de... De ervaring was goed. Een puntje, in de communicatie was het niet helemaal goed gegaan dat het rapport een spoedrapport moest worden (dit was met de planner afgesproken maar niet doorgegeven aan de keurder). Maar toen we Ing. Schippers hierover spraken heeft hij het alsnog opgelost en binnen enkele uren het rapport klaargezet voor ons. Hiervoor hartelijk dank!

Annemiek den Dekker

Op 7 juni een afspraak ingepland met dhr. Schippers. Zeer vriendelijk en kundige man. Duidelijke uitleg en er werden veel foto's gemaakt.

Annemiek den Dekker

Op 7 juni een inspectie gehad van dhr. Schippers. Zeer vriendelijke en kundige man. Legt alles duidelijk uit en maakt veel foto's.

Ernst-Jan

Een professionele houding en deskundig advies. Echter vrij bot in het contact wat een prettige samenwerking in de weg stond.

Jansen

Ik had en hele goed ervaring in de begin, online geregeld wat ik wou hebben qua rapport bij ons thuis. Online ook betaald en dan en datum. Ik was verbaast dat ik had 4 keer moeten bellen en aan... Ik had en hele goed ervaring in de begin, online geregeld wat ik wou hebben qua rapport bij ons thuis. Online ook betaald en dan en datum. Ik was verbaast dat ik had 4 keer moeten bellen en aan melding gemaakt van de feit dat ik geen rapport had binnen. Normale zou het binnen 5 werkdagen binnen zijn maar ik had bijna drie weken moeten wachten, helaas was dit en telurstelling

Lisa Egeler

Snel geschakeld in communicatie en het maken van het rapport

Sanne

Goed. Snel en vakkundig geholpen op tweede pinksterdag zelfs. Prettige communicatie. Rapport snel opgesteld