Jansen

Ik had en hele goed ervaring in de begin, online geregeld wat ik wou hebben qua rapport bij ons thuis. Online ook betaald en dan en datum. Ik was verbaast dat ik had 4 keer moeten bellen en aan... Ik had en hele goed ervaring in de begin, online geregeld wat ik wou hebben qua rapport bij ons thuis. Online ook betaald en dan en datum. Ik was verbaast dat ik had 4 keer moeten bellen en aan melding gemaakt van de feit dat ik geen rapport had binnen. Normale zou het binnen 5 werkdagen binnen zijn maar ik had bijna drie weken moeten wachten, helaas was dit en telurstelling

Lisa Egeler

Snel geschakeld in communicatie en het maken van het rapport

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Sanne

Goed. Snel en vakkundig geholpen op tweede pinksterdag zelfs. Prettige communicatie. Rapport snel opgesteld

Arnoud Kuipers

Goed, degelijk rapport. Gedetailleerd.

Johan H.

Snel en een net rapport

nishal

Supersnel en goed contact telefonisch, Ook toen wij met spoed een rapport nodig hadden was de heer Schippers gewoon 1 op 1 telefonisch bereikbaar en zelfs buiten kantoortijden. Dit is erg... Supersnel en goed contact telefonisch, Ook toen wij met spoed een rapport nodig hadden was de heer Schippers gewoon 1 op 1 telefonisch bereikbaar en zelfs buiten kantoortijden. Dit is erg gewaardeerd.
Fotos met de drone waren natuurlijk zeer top

Koen

Heb na mijn belletje dezelfde week nog een bouwkundige keuring in kunnen plannen. Alles volgens afspraak en netjes opgeleverd binnen 1 werkdag (hier heb ik uiteraard wel extra voor betaald).... Heb na mijn belletje dezelfde week nog een bouwkundige keuring in kunnen plannen. Alles volgens afspraak en netjes opgeleverd binnen 1 werkdag (hier heb ik uiteraard wel extra voor betaald). Naderhand nog gebeld dat alles verstuurd was en of het allemaal goed aangekomen was.

Dani van laar

Belachelijke service. Met IDeal moest ik vooraf betalen op de site, word ik de volgende dag terug gebeld dat ze notabene helemaal niet in onze regio komen. Vriendelijk gevraagd om het geld terug te... Belachelijke service. Met IDeal moest ik vooraf betalen op de site, word ik de volgende dag terug gebeld dat ze notabene helemaal niet in onze regio komen. Vriendelijk gevraagd om het geld terug te storten, maar anderhalve week en tig telefoontjes verder NÓG geen geld ontvangen. Meneer schippers is zelf totaal onbereikbaar want is steeds niet aanwezig, en elk telefoontje met andere medewerkers wordt er beloofd dat het gelijk wordt overgemaakt. Wij gaan maar andere stappen ondernemen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij hebben nadat u (zonder enig telefonisch overleg vooruit) op zaterdag online bestelde op maandag gebeld en de order geannuleerd aangezien een van onze inspecteurs in uw regio ziek was en wij op... Wij hebben nadat u (zonder enig telefonisch overleg vooruit) op zaterdag online bestelde op maandag gebeld en de order geannuleerd aangezien een van onze inspecteurs in uw regio ziek was en wij op korte termijn planningstechnisch geen mogelijkheid zagen uw aanstaande woning te keuren. Dit is heel wat anders als "in uw regio niet werken". Vervolgens hebben wij netjes de annulering verwerkt en uw geld is (volledig en zonder aftrek van annuleringskosten waar wij wel recht op hadden conform de door u bij opdrachtverstrekking geaccepteerde algemene voorwaarden en het herroepingsrecht) netjes binnen de wettelijke termijn (14 dagen) gecrediteerd. Wij hebben u bij het annuleren netjes op de hoogte gebracht van de verwerkingstermijnen, van onze kant hebben wij u constant netjes te woord gestaan en uitleg verstrekt. We hebben uw toonzetting zowel mondeling telefonisch als schriftelijk en nu in deze beoordeling niet als netjes ervaren en betreuren uw attitude en trap na in deze terwijl u zeker niets te klagen heeft.

Maaike Braakhekke

Geen goede ervaring. Pakket van taxatie en bouwkundige keuring besteld. Alleen de bouwkundige keuring is uitgevoerd. Taxatie niet. Met de makelaar afgesproken dat we €475 voor de taxatie terug... Geen goede ervaring. Pakket van taxatie en bouwkundige keuring besteld. Alleen de bouwkundige keuring is uitgevoerd. Taxatie niet. Met de makelaar afgesproken dat we €475 voor de taxatie terug zouden krijgen. Na 1,5 week nog steeds niks. Johan Schippers is niet te bereiken want neemt zijn telefoon niet op. Via de receptie komen wij ook niet verder. We worden slecht geholpen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Deze creditering is verwerkt zoals afgesproken en dient binnen 14 dagen op uw rekening te staan. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn momenteel bezig met een onderzoek bij de bankinstelling.

Jo

Slecht

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Klant heeft ons ingeschakeld voor een opleveringskeuring.
Klant heeft ons ingeschakeld voor een opleveringskeuring.
Vervolgens bleek klant bij de oplevering allerlei geschillen te hebben met de aannemer. Zaken waar vervolgstappen in genomen dienen te worden door klant en zaken waar klant door een (logisch) gebrek aan kennis van de bouw (niet kunnen lezen van plattegronden en geen gevoel kunnen ontwikkelen bij ruimten onder een schuine kap) zich door de aannemer "genomen voelt".
Bij een oplevering kunnen wij hierin echter niets anders betekenen als dan klant een uitgebreide uitleg verstrekken en proberen mee te denken richting mogelijke oplossingen.
Dit is dus ook gebeurt. Vervolgens hebben wij de oplevering doorlopen en de waarnemingen welke bij de oplevering zijn gedaan en welke bij een oplevering behoren zijn vastgesteld in een Proces Verbaal van Oplevering. Bij het na-bespreken in de keet kwam de frustratie bij klant aangaande de aannemer wederom boven. Wederom hebben wij hierin getracht om duidelijkheid te verschaffen echter klant leek geen begrip te hebben. Dit vertaald zich vervolgens in deze beoordeling.
Conflictbemiddeling behoort niet bij een oplevering. Zeker niet wanneer getracht word ons in de eindfase zonder enige voorgeschiedenis in het verhaal te betrekken bij een eenmalige actie zoals een oplevering.