Tim Kooiman

De persoon van de keuring wist waar die het over heeft en liet zich niet kennen tegenover de makelaar. Veder hebben wij dit als prettig ervaren. Complimenten. Alleen de levering van het rapport... De persoon van de keuring wist waar die het over heeft en liet zich niet kennen tegenover de makelaar. Veder hebben wij dit als prettig ervaren. Complimenten. Alleen de levering van het rapport duurde iets langers als gepland was.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Eva

Ze reageren vlot op telefoontjes, maar niet op email. De bouwkundige keuring werd vlot ingepland, maar de afgesproken taxatie heb ik meedere keren moeten navragen. Ze maken een deskundige maar... Ze reageren vlot op telefoontjes, maar niet op email. De bouwkundige keuring werd vlot ingepland, maar de afgesproken taxatie heb ik meedere keren moeten navragen. Ze maken een deskundige maar onderbezette indruk. Vooral inschakelen voor bouwkundige keuringen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Momenteel (gelet de huidige vakantieperiode) is het kantoor inderdaad onderbezet waardoor we ons concentreren op de normale reguliere werkzaamheden, en minder op mailafhandeling (zeker als er reeds... Momenteel (gelet de huidige vakantieperiode) is het kantoor inderdaad onderbezet waardoor we ons concentreren op de normale reguliere werkzaamheden, en minder op mailafhandeling (zeker als er reeds telefonisch contact over is geweest lijkt ons het spenderen van tijd aan mails welke reeds telefonisch zijn behandeld onzinnig). Taxateurs hebben het op dit moment extreem druk. Daanaast moeten taxaties worden gevalideert en validatie vindt extern plaats (bij NWWI). Ook NWWI heeft momenteel langere doorlooptijden helaas. Helaas ligt dit buiten onze invloedssfeer.

Olya

Makkelijk en snel

Wim Rombouts

Snel een afspraak in kunnen plannen ondanks de vakantieperiode. Alleen rapport verzending duurt iets te lang. Men geeft op 5 werkdagen maar waren er 7

Laszlo

Inspectierapport is duidelijk en overzichtelijk. Tijdens de inspectie werden alle vragen goed beantwoord en tips gegeven.
Wij hadden een strakke deadline door onze koopakte maar kregen het...
Wij hadden een strakke deadline door onze koopakte maar kregen het rapport (na overleg) ruim op tijd. Extra complimenten daarvoor

Impke Bakker

Snelle dienstverlening, vriendelijk en bruikbaar advies.

Arjen

Uitermate slecht, ik wacht nog steeds op een rapport. Je moet vooruit betalen vervolgens kan je naar je geld fluiten.

Mirjam

Een ontzettend onprofessioneel en chaotisch bedrijf. In telefonisch contact erg bod en kort. Het leveren van het rapport is niet gelukt in de daarvoor gestelde tijd en de kwaliteit van het rapport... Een ontzettend onprofessioneel en chaotisch bedrijf. In telefonisch contact erg bod en kort. Het leveren van het rapport is niet gelukt in de daarvoor gestelde tijd en de kwaliteit van het rapport is ondermaats. Grote bouwkundige gebreken waren niet opgenomen in het rapport, die wel in een tegen keuring door een andere partij naar voren kwamen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

In onderling overleg met, en naar tevredenheid van klant is een oplossing aan klant aangeboden.

E.M. van der Wal

De inspecteur was 45 minuten te laat. Tevens melde hij dit pas 5 minuten voor aanvang.

Er is tevens ook ruimte voor verbetering omtrend het tot stand komen / het terugkoppelen van afspraken,

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Het feit dat onze inspecteur ten gevolge van een uitlopende eerdere afspraak alsmede verkeersomstandigheden te laat was is betreurenswaardig, en daaromtrent hebben wij ons ter plaatse uitdrukkelijk... Het feit dat onze inspecteur ten gevolge van een uitlopende eerdere afspraak alsmede verkeersomstandigheden te laat was is betreurenswaardig, en daaromtrent hebben wij ons ter plaatse uitdrukkelijk ge-excuseerd. Ter plaatse gaf u aan ons excuus te accepteren.
Ons kantoor heeft ruim op tijd verkopend makelaar ingelicht aangaande de vertraging. Deze zou u inlichten. Vervolgens heeft ons kantoor ook u ingelicht. Waarschijnlijk bent u niet (zoals afgesproken met verkopend makelaar) door verkopend makelaar ingelicht. Dit spijt ons zeer.

Snelder

Op de website wordt aangegeven dat er binnen 5 werkdagen na inspectie het bouwrapport toegezonden wordt. 10 dagen na inspectie is het rapport nog steeds niet ontvangen. Klantenservice staat je goed... Op de website wordt aangegeven dat er binnen 5 werkdagen na inspectie het bouwrapport toegezonden wordt. 10 dagen na inspectie is het rapport nog steeds niet ontvangen. Klantenservice staat je goed te woord, maar kunnen je niet helpen. Als je op zoek bent naar een bedrijf die spoedig levert conform afspraak, dan zou ik op zoek gaan naar een ander.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bij deze opdracht was een bijbetaling in verband met de omvang van het object verschuldigd. Netjes binnen de oplevertermijn is door ons een verzoek tot aanvullende betaling met mogelijkheid tot... Bij deze opdracht was een bijbetaling in verband met de omvang van het object verschuldigd. Netjes binnen de oplevertermijn is door ons een verzoek tot aanvullende betaling met mogelijkheid tot download van de rapportage na betaling toegezonden. Dit verloopt via onze payment provider. Naar verluid is deze mail niet aangekomen danwel ontvangen. Helaas kunnen wij niet aansprakelijk zijn voor de (juiste) aflevering van mail door derde partijen danwel de ontvangst van deze mail bij u. Wij hebben dit voorval binnen 6 werkdagen na inspectie opgelost, en niet zoals u stelt binnen 10 dagen. Dit voorval is opgelost door de mail met betaalverzoek en download na betaling nogmaals te verzenden.