Dani van laar

Belachelijke service. Met IDeal moest ik vooraf betalen op de site, word ik de volgende dag terug gebeld dat ze notabene helemaal niet in onze regio komen. Vriendelijk gevraagd om het geld terug te... Belachelijke service. Met IDeal moest ik vooraf betalen op de site, word ik de volgende dag terug gebeld dat ze notabene helemaal niet in onze regio komen. Vriendelijk gevraagd om het geld terug te storten, maar anderhalve week en tig telefoontjes verder NÓG geen geld ontvangen. Meneer schippers is zelf totaal onbereikbaar want is steeds niet aanwezig, en elk telefoontje met andere medewerkers wordt er beloofd dat het gelijk wordt overgemaakt. Wij gaan maar andere stappen ondernemen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij hebben nadat u (zonder enig telefonisch overleg vooruit) op zaterdag online bestelde op maandag gebeld en de order geannuleerd aangezien een van onze inspecteurs in uw regio ziek was en wij op... Wij hebben nadat u (zonder enig telefonisch overleg vooruit) op zaterdag online bestelde op maandag gebeld en de order geannuleerd aangezien een van onze inspecteurs in uw regio ziek was en wij op korte termijn planningstechnisch geen mogelijkheid zagen uw aanstaande woning te keuren. Dit is heel wat anders als "in uw regio niet werken". Vervolgens hebben wij netjes de annulering verwerkt en uw geld is (volledig en zonder aftrek van annuleringskosten waar wij wel recht op hadden conform de door u bij opdrachtverstrekking geaccepteerde algemene voorwaarden en het herroepingsrecht) netjes binnen de wettelijke termijn (14 dagen) gecrediteerd. Wij hebben u bij het annuleren netjes op de hoogte gebracht van de verwerkingstermijnen, van onze kant hebben wij u constant netjes te woord gestaan en uitleg verstrekt. We hebben uw toonzetting zowel mondeling telefonisch als schriftelijk en nu in deze beoordeling niet als netjes ervaren en betreuren uw attitude en trap na in deze terwijl u zeker niets te klagen heeft.

Maaike Braakhekke

Geen goede ervaring. Pakket van taxatie en bouwkundige keuring besteld. Alleen de bouwkundige keuring is uitgevoerd. Taxatie niet. Met de makelaar afgesproken dat we €475 voor de taxatie terug... Geen goede ervaring. Pakket van taxatie en bouwkundige keuring besteld. Alleen de bouwkundige keuring is uitgevoerd. Taxatie niet. Met de makelaar afgesproken dat we €475 voor de taxatie terug zouden krijgen. Na 1,5 week nog steeds niks. Johan Schippers is niet te bereiken want neemt zijn telefoon niet op. Via de receptie komen wij ook niet verder. We worden slecht geholpen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Deze creditering is verwerkt zoals afgesproken en dient binnen 14 dagen op uw rekening te staan. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn momenteel bezig met een onderzoek bij de bankinstelling.

Jo

Slecht

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Klant heeft ons ingeschakeld voor een opleveringskeuring.
Klant heeft ons ingeschakeld voor een opleveringskeuring.
Vervolgens bleek klant bij de oplevering allerlei geschillen te hebben met de aannemer. Zaken waar vervolgstappen in genomen dienen te worden door klant en zaken waar klant door een (logisch) gebrek aan kennis van de bouw (niet kunnen lezen van plattegronden en geen gevoel kunnen ontwikkelen bij ruimten onder een schuine kap) zich door de aannemer "genomen voelt".
Bij een oplevering kunnen wij hierin echter niets anders betekenen als dan klant een uitgebreide uitleg verstrekken en proberen mee te denken richting mogelijke oplossingen.
Dit is dus ook gebeurt. Vervolgens hebben wij de oplevering doorlopen en de waarnemingen welke bij de oplevering zijn gedaan en welke bij een oplevering behoren zijn vastgesteld in een Proces Verbaal van Oplevering. Bij het na-bespreken in de keet kwam de frustratie bij klant aangaande de aannemer wederom boven. Wederom hebben wij hierin getracht om duidelijkheid te verschaffen echter klant leek geen begrip te hebben. Dit vertaald zich vervolgens in deze beoordeling.
Conflictbemiddeling behoort niet bij een oplevering. Zeker niet wanneer getracht word ons in de eindfase zonder enige voorgeschiedenis in het verhaal te betrekken bij een eenmalige actie zoals een oplevering.

Raymond

Tevreden over eindproduct, ontevreden over de te late levering (2 dagen te laat). Ontevreden over de klantenservice. Driemaal telefonisch contact gehad over het nog niet ontvangen hebben van het... Tevreden over eindproduct, ontevreden over de te late levering (2 dagen te laat). Ontevreden over de klantenservice. Driemaal telefonisch contact gehad over het nog niet ontvangen hebben van het product en ter onrechte teveel betaald hebben voor Klarna afterpay (terwijl met IDeal betaald was). Steeds geen reactie. Na een vierde maal telefonisch contact waarbij ik benoemde dat ik ontevreden was over de levering en service en eiste het eindproduct voor een bepaalde tijd te hebben, werd er wel gehoor aan gegeven en had ik het eindproduct 4 uur later ontvangen. Het ten onrechte teveel betaalde bedrag is 2 weken na dato nog steeds niet terug gestort.

De Man

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

J. Pauw

2 maanden geleden netjes betaald en na bijna wekelijks contact nog steed niet teruggebeld. Binnen 14 dagen na bestelling beroep gedaan op mijn herroepingsrecht. Dat was 6 weken geleden en ondanks... 2 maanden geleden netjes betaald en na bijna wekelijks contact nog steed niet teruggebeld. Binnen 14 dagen na bestelling beroep gedaan op mijn herroepingsrecht. Dat was 6 weken geleden en ondanks wekelijks contact mijnerzijds nog geen geld retour.

van der Werff

Goeie snelle service, duidelijke uitleg.

Mathijs Arts

Goed. Snelle service. Duidelijk en begrijpelijk rapport.

Nouwen

Superervaring! Zijn heel erg behulpzaam en snel. Zeer betrouwbare partij om mee samen te werken.

berkhof

Bedrijf komt netjes afspraken na