Mirjam

Een ontzettend onprofessioneel en chaotisch bedrijf. In telefonisch contact erg bod en kort. Het leveren van het rapport is niet gelukt in de daarvoor gestelde tijd en de kwaliteit van het rapport... Een ontzettend onprofessioneel en chaotisch bedrijf. In telefonisch contact erg bod en kort. Het leveren van het rapport is niet gelukt in de daarvoor gestelde tijd en de kwaliteit van het rapport is ondermaats. Grote bouwkundige gebreken waren niet opgenomen in het rapport, die wel in een tegen keuring door een andere partij naar voren kwamen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

In onderling overleg met, en naar tevredenheid van klant is een oplossing aan klant aangeboden.

E.M. van der Wal

De inspecteur was 45 minuten te laat. Tevens melde hij dit pas 5 minuten voor aanvang.

Er is tevens ook ruimte voor verbetering omtrend het tot stand komen / het terugkoppelen van afspraken,

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Het feit dat onze inspecteur ten gevolge van een uitlopende eerdere afspraak alsmede verkeersomstandigheden te laat was is betreurenswaardig, en daaromtrent hebben wij ons ter plaatse uitdrukkelijk... Het feit dat onze inspecteur ten gevolge van een uitlopende eerdere afspraak alsmede verkeersomstandigheden te laat was is betreurenswaardig, en daaromtrent hebben wij ons ter plaatse uitdrukkelijk ge-excuseerd. Ter plaatse gaf u aan ons excuus te accepteren.
Ons kantoor heeft ruim op tijd verkopend makelaar ingelicht aangaande de vertraging. Deze zou u inlichten. Vervolgens heeft ons kantoor ook u ingelicht. Waarschijnlijk bent u niet (zoals afgesproken met verkopend makelaar) door verkopend makelaar ingelicht. Dit spijt ons zeer.

Snelder

Op de website wordt aangegeven dat er binnen 5 werkdagen na inspectie het bouwrapport toegezonden wordt. 10 dagen na inspectie is het rapport nog steeds niet ontvangen. Klantenservice staat je goed... Op de website wordt aangegeven dat er binnen 5 werkdagen na inspectie het bouwrapport toegezonden wordt. 10 dagen na inspectie is het rapport nog steeds niet ontvangen. Klantenservice staat je goed te woord, maar kunnen je niet helpen. Als je op zoek bent naar een bedrijf die spoedig levert conform afspraak, dan zou ik op zoek gaan naar een ander.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bij deze opdracht was een bijbetaling in verband met de omvang van het object verschuldigd. Netjes binnen de oplevertermijn is door ons een verzoek tot aanvullende betaling met mogelijkheid tot... Bij deze opdracht was een bijbetaling in verband met de omvang van het object verschuldigd. Netjes binnen de oplevertermijn is door ons een verzoek tot aanvullende betaling met mogelijkheid tot download van de rapportage na betaling toegezonden. Dit verloopt via onze payment provider. Naar verluid is deze mail niet aangekomen danwel ontvangen. Helaas kunnen wij niet aansprakelijk zijn voor de (juiste) aflevering van mail door derde partijen danwel de ontvangst van deze mail bij u. Wij hebben dit voorval binnen 6 werkdagen na inspectie opgelost, en niet zoals u stelt binnen 10 dagen. Dit voorval is opgelost door de mail met betaalverzoek en download na betaling nogmaals te verzenden.

Remco vis

Prima, flexibel

Chao

Goed.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Bart

Zeer snel en deskundig geholpen, woning kon zelfs dezelfde dag nog gekeurd worden. Uiteindelijk was onduidelijkheden in het rapport, maar ook deze waren dezelfde dag nog verholpen.

Sascha Couvee

De ervaring was goed. Een puntje, in de communicatie was het niet helemaal goed gegaan dat het rapport een spoedrapport moest worden (dit was met de planner afgesproken maar niet doorgegeven aan de... De ervaring was goed. Een puntje, in de communicatie was het niet helemaal goed gegaan dat het rapport een spoedrapport moest worden (dit was met de planner afgesproken maar niet doorgegeven aan de keurder). Maar toen we Ing. Schippers hierover spraken heeft hij het alsnog opgelost en binnen enkele uren het rapport klaargezet voor ons. Hiervoor hartelijk dank!

Annemiek den Dekker

Op 7 juni een afspraak ingepland met dhr. Schippers. Zeer vriendelijk en kundige man. Duidelijke uitleg en er werden veel foto's gemaakt.

Annemiek den Dekker

Op 7 juni een inspectie gehad van dhr. Schippers. Zeer vriendelijke en kundige man. Legt alles duidelijk uit en maakt veel foto's.

Ernst-Jan

Een professionele houding en deskundig advies. Echter vrij bot in het contact wat een prettige samenwerking in de weg stond.