Klantenservice
7.3/10
Producten
7.7/10

jordy Buchly

Zeer snelle reactie en afspraak kunnen maken om ons toekomstige woning te kunnen keuren.

KB

Snelle service en klantvriendelijk!

Ashwan

Levering duurde wat langer dan de aangegeven (binnen) 5 werkdagen. Desondanks gaf het geleverde product (Bouwkundige keuring) een goed en duidelijk beeld van wat er kan/zou moeten gebeuren voor een...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst dank voor uw review. Voorts, de inspectie heeft plaatsgevonden op 23 mei. Het rapport is initieel aan u opgeleverd op 30 mei om 13:59 uur. Dit is netjes binnen de afgesproken termijn. Helaas gaat er soms iets mis met de bezorging van rapportages naar gmail mailadressen. Onze server stuurt namelijk een mail met downloadlink die soms in de spam komt soms niet bezorgd wordt. Wij hebben u per mail aangegeven dat als u het 30-5 om 16:00 uur niet zou hebben dat u even moest bellen. Wanneer u dan pas op 31-05 laat weten dat u het rapport niet heeft ontvangen dan kunt u de bal natuurlijk niet geheel bij ons neerleggen. Overigens hebben wij op 31-05 het rapport direct nogmaals verzonden.

Het is overigens jammer dat u initieel niet helemaal tevreden was. We kunnen er echter wel begrip voor opbrengen, en hebben u met het nazorg gesprek toch alsnog een hoop duidelijkheid kunnen geven.

Roan van Oudheusden

Prima uitvoer van de bouwkundige keuring, de bouwkundige kwam uitstekend over met kennis en ervaring over de wijk waarin de keuring is uitgevoerd. Het rapport was duidelijk en de keurder heeft op...

Computheek Beheer bv

A.P Visser

Keuring was binnen 1 dag uitgevoerd, alles zeer duidelijk en kundig. Oftewel, erg tevreden.

KORKMAZ

NETJES

Kevin

Ten eerste de inspecteur wou niet onder de vloer kruipen.

Ten tweede ik heb veel te lang op mijn rapport moeten wachten.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst dank voor de review. Het lijkt me goed deze even in perspectief te zetten. Allereerst dienen wij ons te houden aan de ARBO wet- en regelgeving. De kruipruimte heeft een beperkte hoogte, de bodemafsluiter was vochtig en er loopt elektrische bedrading door de kruipruimte. Meer als voldoende gronden om de kruipruimte inderdaad niet fysiek te betreden zoals is doorgesproken tijdens de inspectie waarbij u zelf aanwezig was.

Voorts, de inspectie heeft plaatsgevonden op 14 mei. Het rapport is initieel aan u opgeleverd op 21 mei om 10:43 uur. Dit is netjes binnen de afgesproken termijn. Reeds tijdens de inspectie is mondeling aangegeven dat er soms iets misgaat met de bezorging van rapportages naar gmail mailadressen. Wij hebben u aangegeven dat als u het maandag 21-5 om 16:00 uur niet zou hebben dat u even moest bellen. Wanneer u dan pas op 31-05 laat weten dat u het rapport niet heeft ontvangen dan kunt u de bal natuurlijk niet geheel bij ons neerleggen. Overigens hebben wij op 31-05 het rapport direct nogmaals verzonden.

Het is overigens jammer dat u niet tevreden bent, zeker nadat wij als service uw rapoport nog een upgrade hebben gegeven naar een goud pakket in plaats van het bestelde zilver pakket.

Andre

Heel deskundig. Kan zien wat je nooit zelf zou hebben opgemerkt.

Patrick

Extra betaald om het rapport versneld binnen te krijgen. Helaas ging er iets fout met het mailen van het rapport. Waardoor ik hem een stuk later pas heb gekregen. Als excuses voor het ongemak wel...