Paul. P

We hebben als zeer prettig ervaren,rapport op tijd geleverd. Telefonisch goed bereikbaar. behulpzaam

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Rijswijk

Slechte ervaring met Schippers Bouwconsult.
Slechte ervaring met Schippers Bouwconsult.
Opdracht gegeven voor het uitvoeren van een vochtkeuring. Voorafgaand aan het verstrekken van de opdracht is voldoende informatie gegeven waaruit opgemaakt had kunnen worden dat het een expertise was, toch is mij op 29/04 telefonisch geadviseerd om een bouwkundige keuring te bestellen. De opdracht moest voor aanvang volledig betaald worden. Eerste afspraak is 3 minuten voor aanvang geannuleerd ivm een kapotte vochtmeter. Zelf uiteindelijk contact op moeten nemen voor het maken van een nieuwe afspraak. Tijdens bezoek bleek dat een expertise (ander tarief) beter paste bij de opdracht maar dat dit onder de bestaande opdracht uitgevoerd zou worden.

De beloofde oplevertermijn was ~10 werkdagen. Uiteindelijk is het rapport (rev. 2) na 42 werkdagen (60 kalenderdagen) ontvangen. Gedurende deze periode (zeker tot ontvangen rev.1) zijn er vele pogingen tot contact geweest (telefonisch contact met kantoor > beloften dat het rapport de volgende dag/week zou worden gestuurd, dat er terug gebeld zou worden (nooit nagkomen), email en normale briefpost > geen respons, aangetekende brief > geweigerd). Andersom is na het verstrekken van de opdracht nooit proactief contact opgenomen om mij te informeren over de status/vertraging. Het uiteindelijke rapport bevatte een aantal slordigheden die nog een 11 kalenderdagen kosten om te herzien.

De excuses m.b.t. e-mails die in de spamboxen zouden zijn beland (bij mij of bij dhr. schippers)... zijn weinig geloofwaardig en niet professioneel.

Conclusie, inhoudelijk kundig maar alles erom is weinig professioneel en frustrerend om mee te werken.

Hellen de Gelder

Wacht al 5 weken op rapport van bouwkundig onderzoek. Taxatie lijkt helemaal niet meer uitgevoerd te worden. We worden niet of nauwelijks te woord gestaan door de inspecteur. Ook het bedrijf stuurt... Wacht al 5 weken op rapport van bouwkundig onderzoek. Taxatie lijkt helemaal niet meer uitgevoerd te worden. We worden niet of nauwelijks te woord gestaan door de inspecteur. Ook het bedrijf stuurt ons met een kluitje in het riet.

Tim Kooiman

De persoon van de keuring wist waar die het over heeft en liet zich niet kennen tegenover de makelaar. Veder hebben wij dit als prettig ervaren. Complimenten. Alleen de levering van het rapport... De persoon van de keuring wist waar die het over heeft en liet zich niet kennen tegenover de makelaar. Veder hebben wij dit als prettig ervaren. Complimenten. Alleen de levering van het rapport duurde iets langers als gepland was.

Eva

Ze reageren vlot op telefoontjes, maar niet op email. De bouwkundige keuring werd vlot ingepland, maar de afgesproken taxatie heb ik meedere keren moeten navragen. Ze maken een deskundige maar... Ze reageren vlot op telefoontjes, maar niet op email. De bouwkundige keuring werd vlot ingepland, maar de afgesproken taxatie heb ik meedere keren moeten navragen. Ze maken een deskundige maar onderbezette indruk. Vooral inschakelen voor bouwkundige keuringen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Momenteel (gelet de huidige vakantieperiode) is het kantoor inderdaad onderbezet waardoor we ons concentreren op de normale reguliere werkzaamheden, en minder op mailafhandeling (zeker als er reeds... Momenteel (gelet de huidige vakantieperiode) is het kantoor inderdaad onderbezet waardoor we ons concentreren op de normale reguliere werkzaamheden, en minder op mailafhandeling (zeker als er reeds telefonisch contact over is geweest lijkt ons het spenderen van tijd aan mails welke reeds telefonisch zijn behandeld onzinnig). Taxateurs hebben het op dit moment extreem druk. Daanaast moeten taxaties worden gevalideert en validatie vindt extern plaats (bij NWWI). Ook NWWI heeft momenteel langere doorlooptijden helaas. Helaas ligt dit buiten onze invloedssfeer.

Olya

Makkelijk en snel

Wim Rombouts

Snel een afspraak in kunnen plannen ondanks de vakantieperiode. Alleen rapport verzending duurt iets te lang. Men geeft op 5 werkdagen maar waren er 7

Laszlo

Inspectierapport is duidelijk en overzichtelijk. Tijdens de inspectie werden alle vragen goed beantwoord en tips gegeven.
Wij hadden een strakke deadline door onze koopakte maar kregen het...
Wij hadden een strakke deadline door onze koopakte maar kregen het rapport (na overleg) ruim op tijd. Extra complimenten daarvoor

Impke Bakker

Snelle dienstverlening, vriendelijk en bruikbaar advies.

Arjen

Uitermate slecht, ik wacht nog steeds op een rapport. Je moet vooruit betalen vervolgens kan je naar je geld fluiten.