Annemiek den Dekker

Op 7 juni een afspraak ingepland met dhr. Schippers. Zeer vriendelijk en kundige man. Duidelijke uitleg en er werden veel foto's gemaakt.

Annemiek den Dekker

Op 7 juni een inspectie gehad van dhr. Schippers. Zeer vriendelijke en kundige man. Legt alles duidelijk uit en maakt veel foto's.

Ernst-Jan

Een professionele houding en deskundig advies. Echter vrij bot in het contact wat een prettige samenwerking in de weg stond.

Jansen

Ik had en hele goed ervaring in de begin, online geregeld wat ik wou hebben qua rapport bij ons thuis. Online ook betaald en dan en datum. Ik was verbaast dat ik had 4 keer moeten bellen en aan... Ik had en hele goed ervaring in de begin, online geregeld wat ik wou hebben qua rapport bij ons thuis. Online ook betaald en dan en datum. Ik was verbaast dat ik had 4 keer moeten bellen en aan melding gemaakt van de feit dat ik geen rapport had binnen. Normale zou het binnen 5 werkdagen binnen zijn maar ik had bijna drie weken moeten wachten, helaas was dit en telurstelling

Lisa Egeler

Snel geschakeld in communicatie en het maken van het rapport

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Sanne

Goed. Snel en vakkundig geholpen op tweede pinksterdag zelfs. Prettige communicatie. Rapport snel opgesteld

Arnoud Kuipers

Goed, degelijk rapport. Gedetailleerd.

Johan H.

Snel en een net rapport

nishal

Supersnel en goed contact telefonisch, Ook toen wij met spoed een rapport nodig hadden was de heer Schippers gewoon 1 op 1 telefonisch bereikbaar en zelfs buiten kantoortijden. Dit is erg... Supersnel en goed contact telefonisch, Ook toen wij met spoed een rapport nodig hadden was de heer Schippers gewoon 1 op 1 telefonisch bereikbaar en zelfs buiten kantoortijden. Dit is erg gewaardeerd.
Fotos met de drone waren natuurlijk zeer top

Koen

Heb na mijn belletje dezelfde week nog een bouwkundige keuring in kunnen plannen. Alles volgens afspraak en netjes opgeleverd binnen 1 werkdag (hier heb ik uiteraard wel extra voor betaald).... Heb na mijn belletje dezelfde week nog een bouwkundige keuring in kunnen plannen. Alles volgens afspraak en netjes opgeleverd binnen 1 werkdag (hier heb ik uiteraard wel extra voor betaald). Naderhand nog gebeld dat alles verstuurd was en of het allemaal goed aangekomen was.