Klantenservice
7.3/10
Producten
7.7/10

E. D.

Snelle en professionele uitvoering voor een scherpe prijs.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

Pasterkamp

Matig tot slecht

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Jammer dat u niet tevreden bent! We vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn, ik ga u opbellen om een poging te doen u alsnog enthousiast te krijgen.

W.B. Hakkenberg van Gaasbeek

Snelle levering van het gevraagde.

Peter

Klantvriendelijk. Ervaren inspecteur

J.L. Robertus

Ik had eerder een negatief bericht geplaatst omdat ik de communicatie erg slecht heb ervaren, maar....... dat was onterecht omdat ik niet opgemerkt had dat alle communicatie van Schipper via de...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Helaas komt het voor dat rapportages ofwel in de spam ofwel niet bezorgd worden. Dit heeft te maken met mailfilters van de gratis mailadres servers (zoals outlook.com, hotmail.com enz.)
Daarom brengen wij ook altijd onder de aandacht dat (indien u het rapport niet binnen de termijn ontvangt) u even moet bellen, dan verzenden wij het opnieuw.
Het komt gelukkig sporadisch voor, maar is wel erg vervelend.

De ervaring was goed, communicatie verliep vlot en soepel, en de afspraak kon snel gemaakt worden. De inspecteur maakte een professionele indruk.

Roland Toppen

Prima ervaring en klantvriendelijk. Suggestie voor verbetering is communicatie tussen Schippers bouwconsult en degene die de keuring uitvoert. In mijn situatie was er sprake van een invaller die...

Gilles

Bouwtechnische inspectie voor een woning in Zaandam verliep goed. De rapportage ziet er goed uit. Duidelijk en met ingeschatte prijzen.

De levering van de rapportage is te laat. Beloofd...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

uw rapport is netjes binnen 5 werkdagen na de inspectie geleverd. In uw telling telt u de dag van inspectie mee, dit is niet wat wij communiceren.

Wij betreuren het overigens dat u niet tevreden bent! We vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn, ik ga u opbellen om een poging te doen u alsnog enthousiast te krijgen.

Voor de tweede keer gebruik van gemaakt. Ze doen wat ze beloven.

Noureddine Fahchouch

Goede ervaring