Klantenservice
7.7/10

Damen

Adequaat en deskundig

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

Renee Bochardt

We kregen deskundig advies en er was voldoende ruimte om vragen te stellen tijdens de bouwtechnische keuring en toen we het rapport hadden ontvangen. Het rapport zag er duidelijk uit en heeft ons...

Remkes

Snel, duidelijk, kundig

Van Est

Helaas zeer ontevreden. Zonder hier een paginalange recensie van te willen maken een korte opsomming van onze bevindingen: te laat op afspraak (kan gebeuren), taxatie steeds uitgesteld (tot op punt...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Jammer dat u niet tevreden bent! We vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn, ik ga u opbellen om een poging te doen u alsnog enthousiast te krijgen.

Alfred Mans

Prima. Duidelijk gemaakt wat voor een leek niet te begrijpen is.

H.I Weijtenburg

Super

Henriette Ingrid Weijtenburg

Een bedrijf wat zeer snel de opdracht afhandelt. Tegen een goede prijs.

Z. Wolf

De ervaring is erg goed , klant vriendelijke en veel tips gekregen bij de overlevering van onze woning.

Kevin

Kon snel afspraak maken, vervolgens goed geholpen!

Lewie Receveur

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf, we hebben door Schippers Bouwconsult BV een bouwkundige keuring uit laten voeren.