Klantenservice
7.1/10
Producten
7.6/10

W.s Leenders

Deskundige keuring en aanbevelingen op isolatiegebied

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

Paul Keizer

Eerst moeite gehad om contact te krijgen met de juiste persoon voor een aanpassing. Na de tijd netjes opgelost.

Michelle

Wij hebben gekozen voor een technische keuring zonder rapportage. Was prima, alleen jammer dat het dak door het weer niet beoordeeld kon worden.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Op de dag van de inspectie (10/12/'18) had het gevroren en licht gesneeuwd. Een dak is dan zeer gevaarlijk glad! Vanuit die redenen (ARBO) was het onmogelijk het dak op te gaan. Het betrof hier overigens een zeer recente nieuwbouwwoning. De inspecteur heeft u en uw partner volledig ingelicht aangaande de te verwachtten resterende levensduur van de dakbedekking. Fijn dat u tevreden bent! We wensen u zeer veel woonplezier in uw aanstaande woning!

Ed Stegeman

Prettig contact, snelle service. Uitgebreid rapport, met nuttige aanbevelingen. Heel tevreden.

Nieland

De planning van de keuring was heel voortvarend, men was klantgericht en nam zelf initiatief om telefonisch vraagpunten te bespreken. De keuring was nauwgezet en werd vakkundig uitgevoerd. Het...

Morina

Super snel zeer vriendelijk zeer proffesionel uitstekend.

Paul Beumer

Het ging om een bouwtechnische keuring van een woonhuis dat mijn dichter wilde kopen. Heer Schippers straalde tijdens de rondgang deskundigheid uit. Wat me minder beviel is dat in het verslag veel...

Dank voor uw review!
Soms komt het voor dat bij de uitwerking van een rapportage aan de hand van de fotos toch wat meer in het rapport komt als ter plaatse is gezegd. Dat is ook waarom we ter plaatse voorlopige keuringsuitslagen verstrekken en geen definitieve. De definitieve staan in het rapport.

O.Oztsd

Prima en betrouwbaar bedrijf, ze komen afspraken na.

Vera

Snel en deskundig. Zelf aanwezig geweest bij de keuring en communicatie verliep prima.

Woesthoff

Schippers Bouwconsult is een goede keus voor een uitgebreide, betrouwbare en nauwkeurige bouwtechnische keuring. Dat is precies wat je wilt ervaren tijdens dit soort belangrijke momenten. MFF...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dinant, dank voor de review! Veel toekomstig woonplezier in je nieuwe woning toegewenst!