Klantenservice
7.3/10
Producten
7.7/10

Z. Wolf

De ervaring is erg goed , klant vriendelijke en veel tips gekregen bij de overlevering van onze woning.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

Kevin

Kon snel afspraak maken, vervolgens goed geholpen!

Lewie Receveur

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf, we hebben door Schippers Bouwconsult BV een bouwkundige keuring uit laten voeren.

Raymond

Kundige adviseurs, goede prijsstelling en professioneel keuringsrapport.

Jos Berden

Zeer professionele keuring; een keurmeester die gedetailleerd werkt, uitgebreide kennis heeft, en zeer bruikbare antwoorden en adviezen geeft. Daarbij ook nog eens op een correcte manier aan de kant...

Zwarts

Prima club. Komt afspraken na en is deskundig.

E.A.J. Niks

Heb de mensen zelf niet ontmoet maar het rapport wat verscheen was keurig en duidelijk te lezen

M. Verhoek

Goede producten geleverd, ziet er allemaal netjes uit. De bouwkundige keuring en taxatie zouden op dezelfde dag plaatsvinden, helaas heeft de taxatie pas 1 week later plaats kunnen vinden....

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij apprecieren het dat u tevreden bent met de dienstverlening en hebben u telefonisch toelichting verstrekt over het feit dat de vertraging in de uitvoering van de taxatie lag bij de verkopende partij welke in eerste instantie niet te bereiken was voor het maken van een afspraak en in tweede instantie laat een alternatief telefoonnummer verstrekten. Daarnaast heeft de vertraging te maken met het feit dat de voor de taxatie noodzakelijke stukken (zoals de akte van splitsing) niet tijdig door verkoper werd aangeleverd. U bent in dit proces herhaaldelijk bijgepraat en op de hoogte gesteld en ook u had moeite met het verkrijgen van de stukken en het nummer van de alternatieve contactpersoon. Helaas een vertraging welke dientengevolge niet aan ons te wijtten was.

Hakkenberg van Gaasbeek

Geen enkele opmerking over uw functioneren.
Het rapport kon wat uitgebreider en wat beter omschreven.

N van velzen

De inspectie kon zeer snel worden uitgevoerd (De eerst opvolgende werkdag).
Overzichtelijke, uitgebreide en duidelijke rapportage ontvangen.
Op ons verzoek zelfs een kostenberaming...