US

Snelle levering van de dienst (bouwkundige keuring). Niet helemaal op de afgesproken tijd aanwezig, waardoor ik er niet bij kon zijn. Dat was erg jammer. Nadien wel uitleg gegeven naar aanleiding... Snelle levering van de dienst (bouwkundige keuring). Niet helemaal op de afgesproken tijd aanwezig, waardoor ik er niet bij kon zijn. Dat was erg jammer. Nadien wel uitleg gegeven naar aanleiding van mijn vragen.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Maarten Vos

Wij waren op zoek naar een onafhankelijke keurder voor een huis in Arnhem.
Wij waren op zoek naar een onafhankelijke keurder voor een huis in Arnhem.
We zijn dus gaan zoeken naar een bedrijf buiten Arnhem voor de zekerheid, je weet het maar nooit in het makelaars wereldje. Terecht gekomen bij Schippers Bouwconsult en zijn hebben het huis gekeurd, zoals we gehoopt hebben. Veel kosten zijn ons bespaard gebleven, die gewoonweg verzwegen zijn door de geweldige makelaar met zijn geweldige reviews. Het huis was niet goed en Dhr. Schippers is ook nog onder druk gezet, hoe hij dit huis toch kon afkeuren.
Wij zijn ontzettend blij dat we de juiste partij hebben ingeschakeld! We hebben een eerlijk advies gehad! Gelukkig!! Pffff

Wendy van Klaveren

Snelle service en goede communicatie

Erik

Bouwkundig rapport geeft onjuiste voorstelling van zaken, rapporteur maakt over iets onbenulligs (woningen zouden volgens rapporteur al na 30 jaar zijn afgeschreven - wat daar ook van zij,... Bouwkundig rapport geeft onjuiste voorstelling van zaken, rapporteur maakt over iets onbenulligs (woningen zouden volgens rapporteur al na 30 jaar zijn afgeschreven - wat daar ook van zij, relevantie ervan is volstrekt onduidelijk - ruzie met makelaar en rapporteur probeert er na confrontatie met onjuistheden wederom met nieuwe (volgens 3 verschillende loodgieters bevestigde) onjuistheden ervan af te komen.

EXPAT HOUSING SERVICES B.V.

PRIMA AFHANDELING, OVERZICHTELIJK RAPPORT.

Jan Venhuizen

Via dit bedrijf een energielabel aangevraagd. In eerste instantie reageert het bedrijf niet eens. Nadat weer contact wordt gelegd met de vraag naar de stand van zaken wordt een verzoek door het... Via dit bedrijf een energielabel aangevraagd. In eerste instantie reageert het bedrijf niet eens. Nadat weer contact wordt gelegd met de vraag naar de stand van zaken wordt een verzoek door het bedrijf gedaan om de betaling te doen. Het geld wordt overgeschreven, maar er komt geen energielabel. Het bedrijf laat niet meer van zich horen ook niet na drie herinneringen. Uiteindelijk geen energielabel, maar wel het geld kwijt.

H.Stolwijk

Correcte en accurate snelle rapport deskundige die op tijd aanwezig was.

D

Bouwkeuring was redelijk.
taxatie die wij wel betaald hebben is er nooit gekomen.
NIET MEE IN ZEE GAAN

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

In onderhavig geval is een combinatie bouwkundige keuring en taxatie in omgeving Utrecht besteld. In verband met omstandigheden is deze taxatie door ons uitgezet bij een externe marktpartij. Deze... In onderhavig geval is een combinatie bouwkundige keuring en taxatie in omgeving Utrecht besteld. In verband met omstandigheden is deze taxatie door ons uitgezet bij een externe marktpartij. Deze externe taxateur heeft de taxatie naar achteraf bleek nimmer uitgevoerd noch geleverd en deze partij heeft ons een tijdlang "om de tuin geleid" qua communicatie en beloften. Gevolg hiervan was dat wij uiteindelijk geen taxatie-rapport hebben kunnen leveren. Wij hebben de taxatiekosten gecrediteerd en onze uitdrukkelijke excuses aangeboden hieromtrent. Opdrachtgever heeft aangegeven dat hij tevreden is over de kwaliteit van de geleverde bouwkundige keuring. Wij begrijpen dat het verloop van een en ander voor opdrachtgever een teleurstelling is geweest. De taxateur heeft dit bij meerdere taxaties in de omgeving Utrecht in dezelfde periode gedaan en wordt nimmer meer door ons ingezet.

Khedoe-Bharatiya

> de bouwkundige kwam een half uur te laat aan: gelukkig kon de aannemer langer doorgaan dan initieel gepland. We kregen bericht over late aankomst op het tijdstip dat we moesten beginnen en de... > de bouwkundige kwam een half uur te laat aan: gelukkig kon de aannemer langer doorgaan dan initieel gepland. We kregen bericht over late aankomst op het tijdstip dat we moesten beginnen en de informatie die we kregen was dat hij 5 minuten later zou komen.
> eerdere bouwkundigen die we hebben gesproken, waren assertiever en kritischer en heel duidelijk in alle punten- hadden een actieve houding en waren zeer spraakzaam - vertelden veel meer (non-stop) over elk onderdeel van het huis.
> We hadden nog gesproken over thermografie, en meneer had telefonisch beloofd dat hierover nog gesproken zou worden, maar dat het niet handig zou zijn tijdens de oplevering uit te voeren. Dit is niet meer aan de orde gekomen.
>telefonisch wist mevrouw aan de lijn (optie sales) niet zo veel over de opleveringskeuring en bijbehorende zaken. Ik werd wel vrij snel daarna teruggebeld met de nodige informatie.

K.G. Hang

Op 21 augustus 2019 hebben we de bestelling gedaan voor goudpakket bouwkundige keuring + taxatie. Netjes afgesproken om het 27 augustus uit te voeren. Tot op heden geen taxatie en geen bouwkundig... Op 21 augustus 2019 hebben we de bestelling gedaan voor goudpakket bouwkundige keuring + taxatie. Netjes afgesproken om het 27 augustus uit te voeren. Tot op heden geen taxatie en geen bouwkundig rapport ontvangen. Meer dan 10 keer gebeld en mailtjes gestuurd ook via mijn hypotheekadviseur. Nog steeds geen gehoor. Ook heb ik mijn geld nu terug gevraagd en daar zouden ze nog op reageren ook nog steeds niet gedaan. Bij deze nooit met dit bedrijf in zee gaan. Op dit moment ga ik via juridisch middelen proberen om met ze in contact te komen en mijn geld terug te vragen.