Klantenservice
7.3/10
Producten
7.7/10

D b

Fijne snelle service en persoonlijke benadering - ook erg duidelijk in hun offerte waar je goed kunt zien wat ze aanbieden

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

Mohamed el Massoudi

Prettige dienstverlening! Rapport ruim op tijd afgeleverd (duidelijk, volledig), met erg goede tussentijdse communicatie. Erg blij met deze keuze!

shirley Zeegers

Een keurige man heeft ons geholpen ons nieuwe huis te onderzoeken, en kwam tot de conclusie dat er meerdere dingen niet in de haak waren. Doordat wij dit op papier kregen konden wij hier gelukkig...

Damen

Adequaat en deskundig

Renee Bochardt

We kregen deskundig advies en er was voldoende ruimte om vragen te stellen tijdens de bouwtechnische keuring en toen we het rapport hadden ontvangen. Het rapport zag er duidelijk uit en heeft ons...

Remkes

Snel, duidelijk, kundig

Van Est

Helaas zeer ontevreden. Zonder hier een paginalange recensie van te willen maken een korte opsomming van onze bevindingen: te laat op afspraak (kan gebeuren), taxatie steeds uitgesteld (tot op punt...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Jammer dat u niet tevreden bent! We vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn, ik ga u opbellen om een poging te doen u alsnog enthousiast te krijgen.

Alfred Mans

Prima. Duidelijk gemaakt wat voor een leek niet te begrijpen is.

H.I Weijtenburg

Super

Henriette Ingrid Weijtenburg

Een bedrijf wat zeer snel de opdracht afhandelt. Tegen een goede prijs.