Chris Moen

Een zeer accuraat en deskundig advies.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Emőke Olah

Ik ben heel tevreden.

T. Knight

Ik gebruikte Schippers, vooruitbetaald, als Johan Schippers naar mijn huis was gekomen dat ik aan het kopen was, de inspectie deed, maar nooit een rapport ontving !! Ze blijven zeggen dat ze het... Ik gebruikte Schippers, vooruitbetaald, als Johan Schippers naar mijn huis was gekomen dat ik aan het kopen was, de inspectie deed, maar nooit een rapport ontving !! Ze blijven zeggen dat ze het naar mij hebben gestuurd, ik heb de SPAM-map en alle e-mail gecontroleerd, maar geen rapport !! als ze het hadden, waarom dan niet opnieuw verzenden ?? !!

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij gaan dit tot op de bodem uitzoeken en komen hier op terug.

Zeer deskundig bedrijf. Heeft me goed geholpen bij de technische beoordeling van nieuwbouw woning en heeft veel tips over wat wel en wat niet te doen m.b.t. het toekomstig gebruik en werkzaamheden.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Snel mogelijkheid tot keuren, rapport liet wel op zich wachten. Door gegeven van een fout in het rapport, dit zou geupdate worden echter niets meer vernomen. Dit zijn twee verbeterpunten die voor... Snel mogelijkheid tot keuren, rapport liet wel op zich wachten. Door gegeven van een fout in het rapport, dit zou geupdate worden echter niets meer vernomen. Dit zijn twee verbeterpunten die voor mij zeer belangrijk zijn.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

De rapportage was wel degelijk netjes op tijd geleverd, maar in uw spambox gekomen. Toen u ons belde aangaande het niet ontvangen heeft u deze gevonden.

Vlotte communicatie en opdracht naar tevredenheid uitgevoerd.

Terleurstellend

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

U beoordeelt onze dienstverlening als "teleurstellend" omdat uw verwachtingspatroon veel hoger was als de dienstverlening zoals door ons beschreven op onze website en omdat hetgene wat u... U beoordeelt onze dienstverlening als "teleurstellend" omdat uw verwachtingspatroon veel hoger was als de dienstverlening zoals door ons beschreven op onze website en omdat hetgene wat u verwachtte gewoon niet past binnen onze dienstverlening en binnen het tarief dat u betaalde voor onze dienstverlening. Wij betreuren dat, maar blijven wel van mening dat wij onze (afgekaderde) dienstverlening tegen een scherp tarief duidelijk omschrijven op de website. Het feit dat uw verwachtingspatroon onze dienstverlening overschrijdt is vervelend en wij hebben u getracht zoveel mogelijk tegemoet te komen met additionele uitleg en advies over de zaken waaromtrent uw vragen gaan, maar het vervaardigen van tekenwerk en complete calculaties op detailniveau past niet in onze dienstverlening binnen onze standaard tarieven.

Tim

Ok

Antoin

Super goed geholpen door Johan! Zeer kritisch en scherp. Daarbij ook heel goed advies mogen krijgen. Fijn om begestaan te mogen worden door een ware expert.

Dat weet je wel

Oplichter 1ste klas. DOE GEEN ZAKEN MET SCHIPPERS BOUWCONSULT.

Oplichter 1ste klas. DOE GEEN ZAKEN MET SCHIPPERS BOUWCONSULT.

Op zijn website vermeldt hij de mogelijkheid om een inspectie te doen waarna je een rapport van hem ontvangt. Achteraf verwijst hij je naar de proces-verbaal van de oplevering die de bouwbedrijf oplevert. We zijn helaas in het schip gegaan, tot onze grote spijt. Ik betwijfel of hij wel de papieren heeft voor het werk wat hij doet, want hij vertikt het op “iets” af te geven op papier.

Hij heeft nu een incassobureau ingeschakeld want hij wilt betaald worden voor iets wat hij niet heeft geleverd!!!! Schaam je!!! En hij heeft mij bedreigd via de telefoon met incassobureau! Nou laat maar komen...ik ga zelfs tot de rechter! Je hebt de verkeerde getroffen nu, jij oplichter. Ik ben en was ter goeder trouw maar voor iets betalen wat jij niet hebt geleverd, dat gaat er niet in!

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Onze werkwijze staat vanaf dag 1 heel duidelijk op onze website: https://www.schippers-bouwconsult.nl/onderzoek-keuring-advies/opleveringskeuring/ onder de tab "werkwijze", en verluidt:... Onze werkwijze staat vanaf dag 1 heel duidelijk op onze website: https://www.schippers-bouwconsult.nl/onderzoek-keuring-advies/opleveringskeuring/ onder de tab "werkwijze", en verluidt:
"De oplevering van een verbouwing moet binnen de overeengekomen bouwtijd plaatsvinden. Die termijn staat in uw contract en is vaak uitgedrukt in werkbare werkdagen. Soms staat er een (uiterlijke) datum van oplevering vermeld. Tijdens de opleveringskeuring loopt u samen met de aannemer de verbouwing na om te zien of alles volgens afspraak is gebouwd. De aannemer maakt vervolgens een opleverrapport. Zowel u als de aannemer ondertekenen dit rapport."
Dit is mijn inziens duidelijk. Het enige wat wij naar aanleiding het herbeoordelen van deze tekst gaan wijzigen is " loopt u samen met de aannemer". Hier gaan wij van maken "loopt onze bouwkundige aan uw zijde samen met de aannemer". Dit maakt het een en ander wellicht iets duidelijker. Onze werkwijze is overigens helemaal niet vreemd. Het "proces verbaal van oplevering" zoals altijd opgemaakt door de aannemer is namelijk het enige Juridische stuk. Een "proces verbaal van oplevering" van onze zijde ernaast kan helemaal niet (en is dubbel). Het proces verbaal zoals door de aannemer wordt opgesteld wordt vooruitlopend op ondertekening door partijen door ons gecontroleerd op consistentie met onze tijdens de oplevering gedane bevindingen. Alleen wanneer dit consistent is geven wij u het advies te tekenen.
Wanneer op opdracht verstrekt via onze website mogen wij er vanuit gaan dat u alle informatie aangaande onze dienstverlening tot u neemt en leest.
In het geval (zoals bij u) waarin betaling van onze geleverde dienstverlening uitblijft zien wij ons na aanmaningen en herinneringen inderdaad helaas genoodzaakt tot een Gerechtsdeurwaarder te wendden.