Lennart

Prettig

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

De Roos

Doet zoals afgesproken.

Lennart

Telefonisch contact gehad en advies op maat gekregen. Het zou handig zijn als de aanbieding voor de taxatie + bouwkundige keuring niet alleen voor het pakket goud, maar ook voor zilver en brons... Telefonisch contact gehad en advies op maat gekregen. Het zou handig zijn als de aanbieding voor de taxatie + bouwkundige keuring niet alleen voor het pakket goud, maar ook voor zilver en brons beschikbaar zou zijn.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bedankt voor deze review, en de adviezen.
Wij zijn momenteel bezig met het wijzigen / aanpassen van onze website en gaan inderdaad een combinatiepakket aanbieden met zilver en met brons.
We...
Bedankt voor deze review, en de adviezen.
We zijn begonnen met de combinatie met goud aangezien we merken dat veel mensen behoefte hebben aan verduurzaming. In dat geval biedt het goud-pakket de meeste informatie.
Het 06 nummer van de inspecteur verstrekken we op voorhand eigenlijk liever niet. De inspecteur loopt veel inspecties en neemt dan niet de telefoon op. Wij hebben het liefst dat vragen cenbtraal op kantoor binnenkomen, zodat de inspecteur op een goed moment u kan terugbellen en de tijd voor u kan nemen.

reza todzil

Makkelijk en goed

Johan van Zutphen

Wij hebben Schippers Bouwconsult gevonden via Google. De website is helder en geeft goede uitleg. Het bestelproces is gemakkelijk en helder. Alles online tot de betaling aan toe.

S krul

Snelle reactie en afspraak

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank u voor de uitgebreide beantwoording van alle vragen in deze enquette. Dit helpt ons zeer. Wij gaan zeker kijken naar hoe we de rapportage verder kunnen verbeteren.

Dinh

Zeer positieve ervaring, dit geldt voor zowel de taxatie als de keuring. Alles ging erg snel en zowel de taxateur als de bouwkundige waren vakkundig, meedenkend en vriendelijk.

Chris Moen

Een zeer accuraat en deskundig advies.

Emőke Olah

Ik ben heel tevreden.

T. Knight

Ik gebruikte Schippers, vooruitbetaald, als Johan Schippers naar mijn huis was gekomen dat ik aan het kopen was, de inspectie deed, maar nooit een rapport ontving !! Ze blijven zeggen dat ze het... Ik gebruikte Schippers, vooruitbetaald, als Johan Schippers naar mijn huis was gekomen dat ik aan het kopen was, de inspectie deed, maar nooit een rapport ontving !! Ze blijven zeggen dat ze het naar mij hebben gestuurd, ik heb de SPAM-map en alle e-mail gecontroleerd, maar geen rapport !! als ze het hadden, waarom dan niet opnieuw verzenden ?? !!

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij gaan dit tot op de bodem uitzoeken en komen hier op terug.