Klantenservice
7.1/10
Producten
7.6/10

Bart

Zeer snel en deskundig geholpen, woning kon zelfs dezelfde dag nog gekeurd worden. Uiteindelijk was onduidelijkheden in het rapport, maar ook deze waren dezelfde dag nog verholpen.

Sascha Couvee

De ervaring was goed. Een puntje, in de communicatie was het niet helemaal goed gegaan dat het rapport een spoedrapport moest worden (dit was met de planner afgesproken maar niet doorgegeven aan de...

Annemiek den Dekker

Op 7 juni een afspraak ingepland met dhr. Schippers. Zeer vriendelijk en kundige man. Duidelijke uitleg en er werden veel foto's gemaakt.

Annemiek den Dekker

Op 7 juni een inspectie gehad van dhr. Schippers. Zeer vriendelijke en kundige man. Legt alles duidelijk uit en maakt veel foto's.

Ernst-Jan

Een professionele houding en deskundig advies. Echter vrij bot in het contact wat een prettige samenwerking in de weg stond.

Jansen

Ik had en hele goed ervaring in de begin, online geregeld wat ik wou hebben qua rapport bij ons thuis. Online ook betaald en dan en datum. Ik was verbaast dat ik had 4 keer moeten bellen en aan...

Lisa Egeler

Snel geschakeld in communicatie en het maken van het rapport

Sanne

Goed. Snel en vakkundig geholpen op tweede pinksterdag zelfs. Prettige communicatie. Rapport snel opgesteld

Arnoud Kuipers

Goed, degelijk rapport. Gedetailleerd.

Johan H.

Snel en een net rapport