Tim

Ok

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Antoin

Super goed geholpen door Johan! Zeer kritisch en scherp. Daarbij ook heel goed advies mogen krijgen. Fijn om begestaan te mogen worden door een ware expert.

Dat weet je wel

Oplichter 1ste klas. DOE GEEN ZAKEN MET SCHIPPERS BOUWCONSULT.

Oplichter 1ste klas. DOE GEEN ZAKEN MET SCHIPPERS BOUWCONSULT.

Op zijn website vermeldt hij de mogelijkheid om een inspectie te doen waarna je een rapport van hem ontvangt. Achteraf verwijst hij je naar de proces-verbaal van de oplevering die de bouwbedrijf oplevert. We zijn helaas in het schip gegaan, tot onze grote spijt. Ik betwijfel of hij wel de papieren heeft voor het werk wat hij doet, want hij vertikt het op “iets” af te geven op papier.

Hij heeft nu een incassobureau ingeschakeld want hij wilt betaald worden voor iets wat hij niet heeft geleverd!!!! Schaam je!!! En hij heeft mij bedreigd via de telefoon met incassobureau! Nou laat maar komen...ik ga zelfs tot de rechter! Je hebt de verkeerde getroffen nu, jij oplichter. Ik ben en was ter goeder trouw maar voor iets betalen wat jij niet hebt geleverd, dat gaat er niet in!

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Onze werkwijze staat vanaf dag 1 heel duidelijk op onze website: https://www.schippers-bouwconsult.nl/onderzoek-keuring-advies/opleveringskeuring/ onder de tab "werkwijze", en verluidt:... Onze werkwijze staat vanaf dag 1 heel duidelijk op onze website: https://www.schippers-bouwconsult.nl/onderzoek-keuring-advies/opleveringskeuring/ onder de tab "werkwijze", en verluidt:
"De oplevering van een verbouwing moet binnen de overeengekomen bouwtijd plaatsvinden. Die termijn staat in uw contract en is vaak uitgedrukt in werkbare werkdagen. Soms staat er een (uiterlijke) datum van oplevering vermeld. Tijdens de opleveringskeuring loopt u samen met de aannemer de verbouwing na om te zien of alles volgens afspraak is gebouwd. De aannemer maakt vervolgens een opleverrapport. Zowel u als de aannemer ondertekenen dit rapport."
Dit is mijn inziens duidelijk. Het enige wat wij naar aanleiding het herbeoordelen van deze tekst gaan wijzigen is " loopt u samen met de aannemer". Hier gaan wij van maken "loopt onze bouwkundige aan uw zijde samen met de aannemer". Dit maakt het een en ander wellicht iets duidelijker. Onze werkwijze is overigens helemaal niet vreemd. Het "proces verbaal van oplevering" zoals altijd opgemaakt door de aannemer is namelijk het enige Juridische stuk. Een "proces verbaal van oplevering" van onze zijde ernaast kan helemaal niet (en is dubbel). Het proces verbaal zoals door de aannemer wordt opgesteld wordt vooruitlopend op ondertekening door partijen door ons gecontroleerd op consistentie met onze tijdens de oplevering gedane bevindingen. Alleen wanneer dit consistent is geven wij u het advies te tekenen.
Wanneer op opdracht verstrekt via onze website mogen wij er vanuit gaan dat u alle informatie aangaande onze dienstverlening tot u neemt en leest.
In het geval (zoals bij u) waarin betaling van onze geleverde dienstverlening uitblijft zien wij ons na aanmaningen en herinneringen inderdaad helaas genoodzaakt tot een Gerechtsdeurwaarder te wendden.

Olaf

Nooit rapport ontvangen, geen antwoord op
Mails. Heb een refund gevraagd nooit meer van ze gehoord.

Werkte soepel en snel alleen aan de toezegging om het rapport binnen 5 werkdagen te leveren werd niet voldaan. Hier moest ik 2x achteraan bellen, uiteindelijk na 3 weken toch ontvangen

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Het rapport is wel degelijk binnen de 5 dagen periode verzonden naar uw mail-adres, echter is dit ofwel in uw spam terechtgekomen ofwel niet bezorgd geweest. Mogelijk vanwege een typefout toen u uw... Het rapport is wel degelijk binnen de 5 dagen periode verzonden naar uw mail-adres, echter is dit ofwel in uw spam terechtgekomen ofwel niet bezorgd geweest. Mogelijk vanwege een typefout toen u uw mailadres ingaf bij de bestelling van de dienst.
Toen wij hiervan op de hoogte werden gebracht hebben we het nogmaals verzonden. Helaas is dit inderdaad pas na de 3e keer goed gegaan, toen wij naar een ander mailadres hebben gemaild.

Johan van Zutphen

Prettig! Zeer ervaren inspecteur welke grondig en deskundig te werk gaat en een nette, goed begrijpelijke en uitgebreide rapportage levert. Ook de after-service is prima, vragen achteraf worden naar... Prettig! Zeer ervaren inspecteur welke grondig en deskundig te werk gaat en een nette, goed begrijpelijke en uitgebreide rapportage levert. Ook de after-service is prima, vragen achteraf worden naar behoren beantwoord en additioneel advies is ook geen probleem.

Reza

Via online gevonden. Duidelijk rapport, zeer kundig opgesteld en tevreden

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Mijn aanvraag is dezelfde dag gehonoreerd

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bedankt voor uw beoordeling.

Veroon Maruanaja

Fijne persoon met goede uitleg