Thijs

Ik had contact opgenomen met Schippers en zij konden al mijn vragen beantwoorden. Dienst bestelling ging snel en eenvoudig. Ik had daarna nog een verzoek en dat werd ook goed behandled. Dag na... Ik had contact opgenomen met Schippers en zij konden al mijn vragen beantwoorden. Dienst bestelling ging snel en eenvoudig. Ik had daarna nog een verzoek en dat werd ook goed behandled. Dag na keuring kreeg ik een overzichtelijk rapport met de informatie die ik zocht. Overal, erg tevreden mee.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Sagana

We were very happy that we could add elements to the original order easy and without additional charges

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank u voor de uitgebreide beantwoording van alle vragen in deze enquette.

Sagana

Erg vriendelijk en behulpzaam

Lennart

Prettig

De Roos

Doet zoals afgesproken.

Lennart

Telefonisch contact gehad en advies op maat gekregen. Het zou handig zijn als de aanbieding voor de taxatie + bouwkundige keuring niet alleen voor het pakket goud, maar ook voor zilver en brons... Telefonisch contact gehad en advies op maat gekregen. Het zou handig zijn als de aanbieding voor de taxatie + bouwkundige keuring niet alleen voor het pakket goud, maar ook voor zilver en brons beschikbaar zou zijn.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bedankt voor deze review, en de adviezen.
Wij zijn momenteel bezig met het wijzigen / aanpassen van onze website en gaan inderdaad een combinatiepakket aanbieden met zilver en met brons.
We...
Bedankt voor deze review, en de adviezen.
We zijn begonnen met de combinatie met goud aangezien we merken dat veel mensen behoefte hebben aan verduurzaming. In dat geval biedt het goud-pakket de meeste informatie.
Het 06 nummer van de inspecteur verstrekken we op voorhand eigenlijk liever niet. De inspecteur loopt veel inspecties en neemt dan niet de telefoon op. Wij hebben het liefst dat vragen cenbtraal op kantoor binnenkomen, zodat de inspecteur op een goed moment u kan terugbellen en de tijd voor u kan nemen.

reza todzil

Makkelijk en goed

Johan van Zutphen

Wij hebben Schippers Bouwconsult gevonden via Google. De website is helder en geeft goede uitleg. Het bestelproces is gemakkelijk en helder. Alles online tot de betaling aan toe.

S krul

Snelle reactie en afspraak

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank u voor de uitgebreide beantwoording van alle vragen in deze enquette. Dit helpt ons zeer. Wij gaan zeker kijken naar hoe we de rapportage verder kunnen verbeteren.

Dinh

Zeer positieve ervaring, dit geldt voor zowel de taxatie als de keuring. Alles ging erg snel en zowel de taxateur als de bouwkundige waren vakkundig, meedenkend en vriendelijk.