Hakkenberg van Gaasbeek

Geen enkele opmerking over uw functioneren.
Het rapport kon wat uitgebreider en wat beter omschreven.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

N van velzen

De inspectie kon zeer snel worden uitgevoerd (De eerst opvolgende werkdag).
Overzichtelijke, uitgebreide en duidelijke rapportage ontvangen.
Op ons verzoek zelfs een kostenberaming...
De inspectie kon zeer snel worden uitgevoerd (De eerst opvolgende werkdag).
Overzichtelijke, uitgebreide en duidelijke rapportage ontvangen.
Op ons verzoek zelfs een kostenberaming gehad van een onderdeel van de tuin welke niet tot de inspectie behoort.
Al met al tevreden.

Veerle

Goede eindkwaliteit van product echter initiele rapport bevatte onduidelijkheden/miste een aantal zaken. Tevens vertraging met opleveren.
Echter zeer goede klantenservice, oplossing van...
Echter zeer goede klantenservice, oplossing van bovenstaande werd zeer professioneel opgepakt.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Er waren initieel wat (kleine) fouten in de rapportage geslopen (mensenwerk), hiervoor nogmaals onze excuses. Wij zijn blij dat u uiteindelijk toch tevreden bent. Veel... Dank voor uw review! Er waren initieel wat (kleine) fouten in de rapportage geslopen (mensenwerk), hiervoor nogmaals onze excuses. Wij zijn blij dat u uiteindelijk toch tevreden bent. Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

E. D.

Snelle en professionele uitvoering voor een scherpe prijs.

Pasterkamp

Matig tot slecht

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Jammer dat u niet tevreden bent! We vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn, ik ga u opbellen om een poging te doen u alsnog enthousiast te krijgen.

W.B. Hakkenberg van Gaasbeek

Snelle levering van het gevraagde.

Peter

Klantvriendelijk. Ervaren inspecteur

J.L. Robertus

Ik had eerder een negatief bericht geplaatst omdat ik de communicatie erg slecht heb ervaren, maar....... dat was onterecht omdat ik niet opgemerkt had dat alle communicatie van Schipper via de... Ik had eerder een negatief bericht geplaatst omdat ik de communicatie erg slecht heb ervaren, maar....... dat was onterecht omdat ik niet opgemerkt had dat alle communicatie van Schipper via de email als Spam geselecteerd was.
Vind het erg vervelend dat ik de adequate en snelle (zo blijkt achteraf) reactie niet tijdig heb opgemerkt.
Hierbij mijn feedback zoals het had moeten zijn.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Helaas komt het voor dat rapportages ofwel in de spam ofwel niet bezorgd worden. Dit heeft te maken met mailfilters van de gratis mailadres servers (zoals outlook.com, hotmail.com enz.)
Daarom...
Daarom brengen wij ook altijd onder de aandacht dat (indien u het rapport niet binnen de termijn ontvangt) u even moet bellen, dan verzenden wij het opnieuw.
Het komt gelukkig sporadisch voor, maar is wel erg vervelend.

De ervaring was goed, communicatie verliep vlot en soepel, en de afspraak kon snel gemaakt worden. De inspecteur maakte een professionele indruk.

Roland Toppen

Prima ervaring en klantvriendelijk. Suggestie voor verbetering is communicatie tussen Schippers bouwconsult en degene die de keuring uitvoert. In mijn situatie was er sprake van een invaller die... Prima ervaring en klantvriendelijk. Suggestie voor verbetering is communicatie tussen Schippers bouwconsult en degene die de keuring uitvoert. In mijn situatie was er sprake van een invaller die bouwtechnische keuring deed en hij had van Schippers bouwconsult niet doorgekregen welke specifieke punten ik wilde dat aandacht aan besteed werd. Toen ik contact opnam met degene die keuring deed, bleek dat hij de briefing niet had gekregen. Gelukkig had ik contact voor de keuring, waardoor het toch goed gekomen is. Ook werd de taxatie helaas later en te laat geleverd, terwijl de bouwtechnische keuring wel binnen 5 werkdagen na de uitvoering werd aangeleverd.