Bereikbaar rond de kerstperiode, erg fijn. Het versnelde rapport kwam op de laatste dag na 17u pas binnen, gelukkig was de rapporteur wel via de chat bereikbaar om toch de deadline te halen.... Bereikbaar rond de kerstperiode, erg fijn. Het versnelde rapport kwam op de laatste dag na 17u pas binnen, gelukkig was de rapporteur wel via de chat bereikbaar om toch de deadline te halen. Mondeling en informeel tijdens het onderzoek zelf, ervoer ik wat minder ruimte om de vragen in zijn geheel goed te kunnen uiten. Pluspunt: zorgen zijn mondeling ondervangen. Advies: voor aanvang schriftelijk de vragen/zorgen laten formuleren, zodat deze meer gericht in het rapport terug komen, het rapport geeft daar wel een mooi overzicht en ruimte voor.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst dank voor uw beoordeling.
Allereerst dank voor uw beoordeling.
Vervolgens even wat response op uw opmerkingen. Het rapport was eerder verzonden, echter waarschijnlijk ofwel in de spam gekomen ofwel niet bezorgd in verband met spamfilters o.i.d.
We hebben het rapport in de avond opnieuw verzonden, u belde na 17:00 uur (en zijn er speciaal terug naar kantoor voor gegaan)
Ik ben blij dat u de mondelinge behandeling van uw vragen vooruitlopende en tijdens de inspectie plezierig heeft ervaren.
Bij opdrachtverstrekking is de ruimte (commentaarveld) om schriftelijk aandachtspunten te formuleren. Wellicht over het hoofd gezien? Wij gaan proberen dat iets duidelijker te maken.

silvania

Positief, goed geholpen en alles is duidelijk

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

D b

Fijne snelle service en persoonlijke benadering - ook erg duidelijk in hun offerte waar je goed kunt zien wat ze aanbieden

Mohamed el Massoudi

Prettige dienstverlening! Rapport ruim op tijd afgeleverd (duidelijk, volledig), met erg goede tussentijdse communicatie. Erg blij met deze keuze!

shirley Zeegers

Een keurige man heeft ons geholpen ons nieuwe huis te onderzoeken, en kwam tot de conclusie dat er meerdere dingen niet in de haak waren. Doordat wij dit op papier kregen konden wij hier gelukkig... Een keurige man heeft ons geholpen ons nieuwe huis te onderzoeken, en kwam tot de conclusie dat er meerdere dingen niet in de haak waren. Doordat wij dit op papier kregen konden wij hier gelukkig wat mee! Enorm bedankt voor de uitstekende service!

Damen

Adequaat en deskundig

Renee Bochardt

We kregen deskundig advies en er was voldoende ruimte om vragen te stellen tijdens de bouwtechnische keuring en toen we het rapport hadden ontvangen. Het rapport zag er duidelijk uit en heeft ons... We kregen deskundig advies en er was voldoende ruimte om vragen te stellen tijdens de bouwtechnische keuring en toen we het rapport hadden ontvangen. Het rapport zag er duidelijk uit en heeft ons waardevol advies gegeven.

Remkes

Snel, duidelijk, kundig

Van Est

Helaas zeer ontevreden. Zonder hier een paginalange recensie van te willen maken een korte opsomming van onze bevindingen: te laat op afspraak (kan gebeuren), taxatie steeds uitgesteld (tot op punt... Helaas zeer ontevreden. Zonder hier een paginalange recensie van te willen maken een korte opsomming van onze bevindingen: te laat op afspraak (kan gebeuren), taxatie steeds uitgesteld (tot op punt dat onze ontbindende voorwaarden van het koopcontract bijna verlopen waren, blijkbaar omdat de taxatie via een externe partij verloopt), bouwkundige keuring inhoudelijk niet juist (opmerking over onze CV ketel, die we niet hebben). Uiteindelijk taxatie via een andere partij laten verlopen maar ondanks toezegging tot terugbetaling (en formele bevestiging) nog maanden op ons geld gewacht. Gelukkig hebben we een rechtsbijstandverzekering en hebben we zo het geld toch teruggekregen.

Nog een tip voor twijfelaars: lees hoe de "minder goede" recensies van weerwoord worden voorzien, om een indruk te krijgen van de manier van zaken doen.

(En kleine toevoeging, ik ben normaal niet van deze enorme slechte recensies achterlaten, maar echt alles is in dit proces fout gegaan en er is niets aan gedaan om het beter te maken, ik gun iemand anders niet zo'n ervaring.)

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Jammer dat u niet tevreden bent! We vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn, ik ga u opbellen om een poging te doen u alsnog enthousiast te krijgen.

Alfred Mans

Prima. Duidelijk gemaakt wat voor een leek niet te begrijpen is.