Jo

Slecht

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Klant heeft ons ingeschakeld voor een opleveringskeuring.
Klant heeft ons ingeschakeld voor een opleveringskeuring.
Vervolgens bleek klant bij de oplevering allerlei geschillen te hebben met de aannemer. Zaken waar vervolgstappen in genomen dienen te worden door klant en zaken waar klant door een (logisch) gebrek aan kennis van de bouw (niet kunnen lezen van plattegronden en geen gevoel kunnen ontwikkelen bij ruimten onder een schuine kap) zich door de aannemer "genomen voelt".
Bij een oplevering kunnen wij hierin echter niets anders betekenen als dan klant een uitgebreide uitleg verstrekken en proberen mee te denken richting mogelijke oplossingen.
Dit is dus ook gebeurt. Vervolgens hebben wij de oplevering doorlopen en de waarnemingen welke bij de oplevering zijn gedaan en welke bij een oplevering behoren zijn vastgesteld in een Proces Verbaal van Oplevering. Bij het na-bespreken in de keet kwam de frustratie bij klant aangaande de aannemer wederom boven. Wederom hebben wij hierin getracht om duidelijkheid te verschaffen echter klant leek geen begrip te hebben. Dit vertaald zich vervolgens in deze beoordeling.
Conflictbemiddeling behoort niet bij een oplevering. Zeker niet wanneer getracht word ons in de eindfase zonder enige voorgeschiedenis in het verhaal te betrekken bij een eenmalige actie zoals een oplevering.

Raymond

Tevreden over eindproduct, ontevreden over de te late levering (2 dagen te laat). Ontevreden over de klantenservice. Driemaal telefonisch contact gehad over het nog niet ontvangen hebben van het... Tevreden over eindproduct, ontevreden over de te late levering (2 dagen te laat). Ontevreden over de klantenservice. Driemaal telefonisch contact gehad over het nog niet ontvangen hebben van het product en ter onrechte teveel betaald hebben voor Klarna afterpay (terwijl met IDeal betaald was). Steeds geen reactie. Na een vierde maal telefonisch contact waarbij ik benoemde dat ik ontevreden was over de levering en service en eiste het eindproduct voor een bepaalde tijd te hebben, werd er wel gehoor aan gegeven en had ik het eindproduct 4 uur later ontvangen. Het ten onrechte teveel betaalde bedrag is 2 weken na dato nog steeds niet terug gestort.

De Man

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

J. Pauw

2 maanden geleden netjes betaald en na bijna wekelijks contact nog steed niet teruggebeld. Binnen 14 dagen na bestelling beroep gedaan op mijn herroepingsrecht. Dat was 6 weken geleden en ondanks... 2 maanden geleden netjes betaald en na bijna wekelijks contact nog steed niet teruggebeld. Binnen 14 dagen na bestelling beroep gedaan op mijn herroepingsrecht. Dat was 6 weken geleden en ondanks wekelijks contact mijnerzijds nog geen geld retour.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Deze creditering is verwerkt zoals afgesproken en dient binnen 14 dagen op uw rekening te staan. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn momenteel bezig met een onderzoek bij de bankinstelling.

van der Werff

Goeie snelle service, duidelijke uitleg.

Mathijs Arts

Goed. Snelle service. Duidelijk en begrijpelijk rapport.

Nouwen

Superervaring! Zijn heel erg behulpzaam en snel. Zeer betrouwbare partij om mee samen te werken.

berkhof

Bedrijf komt netjes afspraken na

Joƫl Machin

Volgens afspraak geregeld

Gerhard Kamphuis

Schippers Bouwconsult heeft mijn verwachtingen overtroffen. Na het lezen van de website en informatief telefonisch contact met een goed gevoel gekozen om door dit bedrijf een bouwtechnische keuring... Schippers Bouwconsult heeft mijn verwachtingen overtroffen. Na het lezen van de website en informatief telefonisch contact met een goed gevoel gekozen om door dit bedrijf een bouwtechnische keuring laten doen met daarbij de regeling dat ze binnen 3 werkdagen het rapport zouden leveren. Om dit binnen de afgesproken 3 dagen te realiseren hebben zij ondanks uitdagingen om alle nodige stukken te krijgen, er alles aan gedaan op tijd te leveren. De communicatie met mij was ook erg goed.