Klantenservice
7.2/10
Producten
7.7/10

Andre

Heel deskundig. Kan zien wat je nooit zelf zou hebben opgemerkt.

Patrick

Extra betaald om het rapport versneld binnen te krijgen. Helaas ging er iets fout met het mailen van het rapport. Waardoor ik hem een stuk later pas heb gekregen. Als excuses voor het ongemak wel...

Joeri

Bouwkundige keuring is in orde, maar had uitgebreider gemogen. Op de site staat aangegeven dat de kruipruimte wordt betreden, dit is niet gebeurd. De externe berging is niet meegenomen, omdat dit...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst dank voor de review. Het lijkt me goed deze even in perspectief te zetten. Allereerst dienen wij ons te houden aan de ARBO wet- en regelgeving. De kruipruimte heeft een beperkte hoogte, de bodemafsluiter was vochtig en er loopt elektrische bedrading door de kruipruimte. Meer als voldoende gronden om de kruipruimte inderdaad niet fysiek te betreden. Vervolgens, de begane grondvloer betreft een niet verdachte betonvloer. Een vloer waarbij nimmer issues zijn. De kruipruimte is vanaf de vegane grondvloer door visuele inspectie vanuit het kruipluik geinspecteerd zonder de kruipruimte fysiek te betreden.

Voorts, de inspectie heeft plaatsgevonden op 25 april. Het rapport is aan u opgeleverd op 29 april. Dit is netjes binnen de 5 werkdagen termijn (welke officieel pas op 1 mei zou zijn verlopen).

NOOT: tijdens ons nazorg gesprek kwamen wij tot de ontdekking dat er intern een omissie was begaan. Klant had bijbetaald voor levering van het bouwkundig rapport binnen 3 werkdagen na inspectie, maar de inspecteur was niet op de hoogte hiervan.
Wij hebben aangezien dit onze fout was de betaalde € 50,= toeslag netjes gecrediteerd.

Bruinen

Geen slecht woord over de service via telefoon, al mijn vragen werden beantwoord en op basis van mijn voorkeuren maakte Schippers een afspraak met de makelaar voor de keuring.
Maar daarna ben...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst dank voor de review.

Voorts, de inspectie heeft plaatsgevonden op 5 april. Het rapport is aan u opgeleverd op 12 april om 16:31 uur. Dit is netjes binnen de afgesproken termijn. Reeds tijdens de inspectie is mondeling aangegeven dat er soms iets misgaat met de bezorging van rapportages naar hotmail en gmail mailadressen. Wij hebben u aangegeven dat als u het woensdag 12-4 om 16:00 uur niet zou hebben dat u even moest bellen. Wanneer u dan pas op donderdag 13-04 laat weten dat u het rapport niet heeft ontvangen dan kunt u de bal natuurlijk niet geheel bij ons neerleggen. Overigens hebben wij op 13-04 om 20:17 uur het rapport nogmaals verzonden, en niet pas op vrijdag 14 april zoals u stelt in uw beoordeling.

Het is overigens jammer dat u niet tevreden bent, zeker nadat wij als service uw rapport nog een upgrade hebben gegeven naar een goud pakket in plaats van het bestelde zilver pakket.

Dat u vervolgens vraagtekens zet bij de kosten ramingen welke wij vervaardigen op basis van bouwkosten-databases is jammer. Ook is het jammer dat u niet eerst goed onderzoek doet naar de opbouw van de kosten.

Wij hebben uw vragen in het nazorg gesprek hopelijk naar behoren behandeld. U gaf in ieder geval aan nu wel te begrijpen hoe de kostenramingen tot stand zijn gekomen en waarom de genoemde bedragen zijn zoals ze in het rapport staan.

Arjen de Vries

Zeer goede ervaring. Had wat haast bij het uitvoeren van een bouwtechnische keuring van een door mij aangekocht object, vanwege het verlopen van het keuringsvoorbehoud in het voorlopig...

Bogerd

Zeer goed en uitgebreide keuring. Vriendelijk en snel geholpen, zowel online als aan de telefoon!

V. de Sterke

Goede en snelle service!

Saskia van der Velden

Goede service, aardige mensen. Meteen een advies ontvangen op verzoek met directe verbeterpunten.

Joost Vermeer

Prima. niks op aan te merken.

Martin van Rijn

Snelle service en een duidelijk advies.