Zeer slecht bouwkundig rapport opgeleverd. foutieve onwaarheden in het rapport die niet eens bekeken zijn door bouwkundige en al helemaal niet geleverd binnen afgesproken tijd. Erg ontevreden.

Bouwkundige inspectie aangevraagd het gouden pakket bouwkundig rapport zou binnen 1 werk dag klaar zijn. 95 euro extra betaald hier voor.
Bouw inspecteur mooi op tijd voor afspraak.
Echter...
Bouw inspecteur mooi op tijd voor afspraak.
Echter bouwrapport niet binnen 1 werk dag ontvangen. De afwikkeling waardeloos.
Na veel bellen uit eindelijk rapport ontvangen
95 euro zou terug gestort worden,tot op heden niet ontvangen.
Op mails wordt niet gereageerd.

Twee diensten afgenomen. Bouwkundige keuring en taxatie. Taxatie was uitbesteed aan derden. Gelukkig maar want dat was in ons voordeel. Taxatierapport was er snel. Ook de meneer die de taxatie... Twee diensten afgenomen. Bouwkundige keuring en taxatie. Taxatie was uitbesteed aan derden. Gelukkig maar want dat was in ons voordeel. Taxatierapport was er snel. Ook de meneer die de taxatie uitvoerde was vriendelijke en kundig. De bouwkundige keuring liet te wensen over. Achteraf bleek dat de informatie die verstrekt was niet overal correct was. Ook duurde het lang voordat het rapport gereed was. Wij moesten er constant achteraan bellen en dan werd er weer een verhaal opgehouden.

Er slechts geholpen. 5x moeten bellen voor een rapport van 2 A4'tjes en 500 euro.

Niet best. Veel spijt van. Het liefst ons geld terug. De keurder liep maar wat rond, langdradige verhalen maar niet echt controle op het huis.

Goed bereikbaar, er kon direct een keuring worden gedaan, goede communicatie en een duidelijk rapport.

Prakaash Rostam

Efficient, behulpzaam mbt bouwtechnisch advies, professioneel en naar tevredenheid geleverd. Bedankt! PR@

Mirjam Blokker

Op 8 mei 2020 is de heer Schippers aan huis geweest voor een technsiche keuring. Helaas is het keuringsrapport nooit geleverd, waardoor ik niet kan beoordelen of dit een goed product was.
De...
De klantenservice kan ik wel beoordelen: ik ben maanden aan het lijntje gehouden en heb pas na 4,5 maand mijn geld (€500) teruggekregen. Ik ben hier zeer ontevreden over. De dame en heer van de administratie waren zeer vriendelijk, maar de heer Schippers heeft mij nooit te woord gestaan, en heeft nooit teruggebeld. Op mijn vraag naar de klachtenprocedure heb ik noch bij Schippers Bouwconsult, noch bij hun brancheorganisatie een antwoord ontvangen. Ik voel mij als klant niet serieus genomen, en heb zelfs geen excuses gekregen.

Heel kundig en professioneel zoveel bouwkundig als juridisch

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening

Joris van Dam

Zeer tevreden! En omdat ik op Google Reviews een zeer ander beeld lees als hier heb ik daar ook een review achter gelaten.

Reactie Schippers Bouwconsult BV: