Jim Weijer

Mijn ervaringen zijn goed. Echter op de dag van de afspraak, werd het bezoekuur naar eerder op de dag verplaatst waardoor ik niet meer aanwezig kon zijn tijdens de bouwtechnische keuring.

Kirsten Nielsen

Johan heeft ons goed begeleid tijdens de voorschouw en de opleverinspectie.
Hij ziet de details, geeft ook goede adviezen over hoe om te gaan met materiaal Na oplevering.
Wij waren blij...
Johan heeft ons goed begeleid tijdens de voorschouw en de opleverinspectie.
Wij waren blij dat Johan meekeek en standvastig bleef ookal zei de aannemer dat hij het af en toe niet met m eens was.

Veroop

Bouwkundige keuring laten uitvoeren samen met een taxatie.
In het bouwkundig rapport stonden de zonnepanelen van de buren vermeld.
Omdat de taxatie niet door kon gaan,
zouden we...
Bouwkundige keuring laten uitvoeren samen met een taxatie.
In het bouwkundig rapport stonden de zonnepanelen van de buren vermeld.
Omdat de taxatie niet door kon gaan,
zouden we ons geld terugkrijgen.
Op vele manieren geprobeerd dit bedrag terug te krijgen, waarbij er steeds beloofd werd dat het geregeld zou worden. Eind 2019 zou geregeld worden dat wij ons geld terugkregen. 31maart stond het eindelijk op onze rekening.
Tip: als er gezegd wordt dat iets geregeld wordt, doe dit dan ook.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij vinden het heel vervelend dat er een omissie in het bouwkundig rapport ( een tekst die foutief in het rapport was gekomen, en niets met de naastgelegen woning van doen had) is gekomen. Wij... Wij vinden het heel vervelend dat er een omissie in het bouwkundig rapport ( een tekst die foutief in het rapport was gekomen, en niets met de naastgelegen woning van doen had) is gekomen. Wij hebben dit direkt aangepast, en het rapport opnieuw verzonden. Qua creditering zijn inderdaad er helaas een aantal zaken fors verkeerd gegaan, zowel bij ons als bij de transactieverwerkende partij. Uiteindelijk (veel te laat) is het gelukkig wel goedgekomen. Wij hebben van u mogen vernemen dat u hiermee toch alsnog tevreden bent.

Remco Vis

Ik heb bij Schippersbouwconsult een bouwkundige keuring en taxatie afgenomen. De bouwkundige keuring is slordig uitgevoerd, niet naar de "gouden standaard" die beloofd wordt. De taxatie is nooit... Ik heb bij Schippersbouwconsult een bouwkundige keuring en taxatie afgenomen. De bouwkundige keuring is slordig uitgevoerd, niet naar de "gouden standaard" die beloofd wordt. De taxatie is nooit uitgevoerd, na overleg zou deze in ieder geval worden gerestitueerd. De restitutie heeft echter nooit plaats gevonden en Schippers reageert sindsdien niet meer op mijn mails en beantwoord de telefoon niet (alleen secretaresses die zeggen dat Schippers mij terug zal bellen). Het gaat om ruim 400 euro. IK ZOU DIT NIEMAND TOEWENSEN.

Beste Remco,
Beste Remco,
Bedankt voor je review, heel erg jammer om te horen dat ondanks onze vele gesprekken toch niet helemaal tevreden lijkt te zijn. Er is zoals je aangeeft contact geweest over de restitutie en deze heeft vorig jaar plaatsgevonden, de creditering is netjes afgerond. Naar aanleiding van deze review hebben wij nogmaals in onze administratie gekeken, waaruit blijkt dat wij tot een gezamenlijke oplossing zijn gekomen en je naar tevredenheid geholpen bent. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat jij dit anders ervaart en wanneer je vragen/opmerkingen hebt wil ik je vragen via de mail contact met ons op te nemen.
met vriendelijke groet,
Schippers Bouwconsult

Fang Ye

Via Google hebben wij Schippers Bouwconsult gevonden. De website is helder en geeft goede uitleg. Na de betaling heeft dhr. Schippers heel snel de locatie bezocht. Vervolgens heeft hij een... Via Google hebben wij Schippers Bouwconsult gevonden. De website is helder en geeft goede uitleg. Na de betaling heeft dhr. Schippers heel snel de locatie bezocht. Vervolgens heeft hij een professioneel rapport hiervoor opgesteld. Hartelijke bedankt.

Daniel Pasman

Snelle actie op onze aanvraag,nog een namailtje voor vraag puntje op i ,was ook heel fijn

Tim Conrads

Via internet en gezocht op snelle service

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank u voor de uitgebreide beantwoording van alle vragen in deze enquette.

Joris ten Have

Goede ervaring. Snelle service en aardige mensen

otis juliana

Korte inspectie voor wat je betaald

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Wij vinden uw opmerking over de tijdsduur van de inspectie wat vreemd. Ter plaatse zijn we... Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Wij vinden uw opmerking over de tijdsduur van de inspectie wat vreemd. Ter plaatse zijn we ruim een uur bezig geweest om de woning grondig door te lopen. We hebben daarbij de woning ingemeten en vochtmetingen uitgevoerd. Tevens is de kruipruimte en het dak geinspecteerd. Tijdens onze inspectie liep u met uw vrouw constant elders in de woning. Bij de inspectie blijft het niet. Na de inspectie moeten wij onze bevindingen in een nette rapportage samenvatten. Wij zijn blij dat u overall tevreden bent.

Jules Maring

Beste,

Vooraf was de communicatie goed en duidelijk. Snel alles geregeld. Echter vond ik de de keurder/keuringsmeester enorm onaardig en nors. Wel heel vakkundig en bedreven.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Wat jammer dat u geen "klik" had met de inspecteur. Deze gaf zelf ook aan dat in... Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Wat jammer dat u geen "klik" had met de inspecteur. Deze gaf zelf ook aan dat in verband met de huidige corona omstandigheden hij het erg moeilijk vond om met u tot een werkbare inspectie te komen. Vooral omdat er eigenlijk te veel mensen in de woning aanwezig waren. De vooraf duidelijk gecommuniceerde corona werkwijze en afspraken werden niet gevolgd. Dit heeft de inspecteur niet doen besluiten om de inspectie af te breken maar wel doen besluiten om extra afstand in acht te blijven nemen. Hij heeft getracht dit te compenseren door na de inspectie buiten de woning met u na te praten. Waarschijnlijk heeft u een en ander anders geinterpreteerd. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend. Wij hebben u naar aanleiding van deze beoordeling nog even gebeld. In dit gesprek gaf u aan meer begrip te hebben aangaande de situatie.