Levering
7.6/10

V. de Sterke

Goede en snelle service!

Saskia van der Velden

Goede service, aardige mensen. Meteen een advies ontvangen op verzoek met directe verbeterpunten.

Joost Vermeer

Prima. niks op aan te merken.

Martin van Rijn

Snelle service en een duidelijk advies.

Koen Kalkman

Rapport ruim na levertijd ontvangen zonder enige notificatie/contact. Tot twee keer toe zou een medewerker aan de telefoon het navragen, maar ook hier geen enkele terugkoppeling op tot het rapport...

Noëlla

Ik heb op aanraden van iemand dit bedrijf benaderd voor een bouwkundige keuring. Ik heb hen eerst gebeld met de vraag wat de beste manier is om een afspraak in te plannen. De meneer aan de telefoon...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dit is wel een hele bijzondere manier van een trap nageven door hoewel onze zijde van het verhaal u uitdrukkelijk is kenbaar gemaakt slechts uw zijde van het verhaal te belichten.

Voor de duidelijkheid zal ik onze zijde van het verhaal hier nog maar eens weergeven.
Inderdaad heeft u op 19 maart jl. een opdracht verstrekt. Wij hebben diezelfde dag direkt contact opgenomen met de verkopend makelaar en een afspraak ingepland voor 23 maart jl.
Helaas kreeg onze medewerker die dag te horen dat een familielid met spoed was opgenomen in het ziekenhuis en hebben wij de afspraak moeten verzetten zodat hij onverwijld daarnaartoe kon.

In overleg met de verkopend makelaar is de afspraak toen verzet naar 27 maart. Omdat het ongeluk de medewerker in kwestie schijnbaar achtervolgde overleed het opgenomen familielid op die dag. Dit was de reden voor het herhaald verzetten van de afspraak. Een overmachtssituatie waar wij u volledig over hebben ingelicht. Wij hebben getracht om de afspraak dezelfde dag, op een later tijdstip door een collega te laten overnemen maar dat paste niet binnen de agenda van verkopend makelaar.

De volgende dag is de inspectie volledig uitgevoerd. En de dag daarop heeft u het rapport ontvangen. In het rapport stond welgeteld één typefout, namelijk er was op 1 positie een verkeerd adres blijven staan. Ook dit is dezelfde dag hersteld en dezelfde dag ontving u een revisie van het rapport.

Wij betreuren deze gang van zaken, maar betreuren tevens uw standpunt in deze.
Helaas, waar mensen werken kunnen dit soort zeer vervelende omstandigheden welke een diepe groef trekken in het leven van onze collega voorkomen. Een beetje gevoel en medeleven was wellicht op zijn plaats geweest.

Daarnaast hebben wij met alle efforts er voor gezorgd dat u niet de dupe zou zijn van deze betreurenswaardige situatie

Ooms

Snelle service ??

Kuiper

Schippers bouwconsult ingeschakeld voor de keuring van onze aangekochte woning.
De heer Schippers was een prettige man om mee te praten.

Wij hebben gekozen voor de bouwkundige...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

U heeft bij ons een goud pakket afgenomen. Het enige wat niet is uitgevoerd is een endoscopisch onderzoek omdat er 1) geen noodzaak toe was en 2) geen toestemming was om gaten te boren Dit endoscopisch onderzoek maakt deel uit van de aangeboden dienst en wordt waar nodig en waar toestemming is uitgevoerd. Er is geen recht op verrekening en er gelden geen meerkosten.

Met betrekking tot het houtrot. In ons rapport staat duidelijk vermeld:
- er heeft GEEN uitgebreid houtrot onderzoek plaatsgevonden. Er zijn tijdens de visuele inspectie geen aanwijzingen van de aanwezigheid van houtrot aangetroffen. ATTENTIE: de hierboven vermeldde opstelling is gemaakt op basis van visuele inspectie zonder destructief onderzoek en is pertinent geen houtrotinventarisatie-onderzoek uitgevoerd. De opstelling is dientengevolge vermoedelijk niet 100% sluitend

Een uitgebreid houtrotonderzoek impliceert namelijk dat er moet een botte priem in de kozijnen geprikt moet worden. Dit is destructief onderzoek wat zonder toestemming van verkoper niet kan en mag worden uitgevoerd. Dit word uitdrukkelijk op onze website kenbaar gemaakt.

Qua fotos in de rapportage kunnen we duidelijk zijn. Wij maken een bouwkundig rapport waarin fotos van gebreken worden tentoongesteld indien aanwezig en indien illustratief. In onderhavig rapport was hier geen aanleiding toe. Wij maken geen verkoopbrochure.

Aangaande de aanlevering van het rapport. Uw rapport was reeds door ons op 28-09 geupload in ons systeem. Dan gaat er direkt een mail met downloadlink vanuit ons systeem naar u. Aangezien u een outlook.com adres gebruikt kwam deze vermoedelijk in de spam. Eerstens 02-10 heb ik vernomen dat u het rapport nimmer had ontvangen. Wij hebben het toen direkt wederom verzonden. U ontvangt dan inderdaad een mail met downloadlink zonder verder begeleide schrijven.

U geeft aan dat u voelt alsof ons rapport afgeraffeld was. Dat is heel spijtig want ik kan u verzekeren dat elk rapport dat wij opstellen maatwerk is en zeker niet afgeraffeld. Helaas toont u echter weinig begrip voor de beperkingen waaronder wij moeten werken. Deze beperkingen brengen risico's met zich mee.
Het door u aangetroffen houtrot is een verborgen gebrek. Wellicht kunt u verkoper hier op aanspreken. Het had u gesiert als u eerstens even telefonisch contact met ons had gezocht om tesamen dit door te spreken alvorens u een soortgelijke beoordeling schrijft.
He lijkt me duidleijk dat deze beoordeling niet geheel terecht is.

R vermeij

Schippers heeft het huis welke ik bedacht te kopen bouwkundig gekeurd. Door de kennis en het advies welke ter plekke werd gegeven gaf me dat een vertrouwd gevoel om vervolgens een bod te doen op het...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bedankt voor je beoordeling!

J Vermeer

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bedankt voor je beoordeling!