Klantenservice
Levering
7.1/10
Producten
7.6/10

Werkte soepel en snel alleen aan de toezegging om het rapport binnen 5 werkdagen te leveren werd niet voldaan. Hier moest ik 2x achteraan bellen, uiteindelijk na 3 weken toch ontvangen

Johan van Zutphen

Prettig! Zeer ervaren inspecteur welke grondig en deskundig te werk gaat en een nette, goed begrijpelijke en uitgebreide rapportage levert. Ook de after-service is prima, vragen achteraf worden naar... Prettig! Zeer ervaren inspecteur welke grondig en deskundig te werk gaat en een nette, goed begrijpelijke en uitgebreide rapportage levert. Ook de after-service is prima, vragen achteraf worden naar behoren beantwoord en additioneel advies is ook geen probleem.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.

Reza

Via online gevonden. Duidelijk rapport, zeer kundig opgesteld en tevreden

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Mijn aanvraag is dezelfde dag gehonoreerd

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bedankt voor uw beoordeling.

Veroon Maruanaja

Fijne persoon met goede uitleg

K Steijn

Zeer dubbel

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

in onderhavig geval is een combinatie bouwkundige keuring en taxatie in de omgeving van Utrecht besteld. In verband met omstandigheden is deze taxatie door ons uitgezet bij een externe marktpartij.... in onderhavig geval is een combinatie bouwkundige keuring en taxatie in de omgeving van Utrecht besteld. In verband met omstandigheden is deze taxatie door ons uitgezet bij een externe marktpartij. Deze externe taxateur heeft de taxatie naar achteraf bleek nimmer uitgevoerd noch geleverd en deze partij heeft ons een tijdlang "om de tuin geleid" qua communicatie en beloften. Gevolg hiervan was dat wij uiteindelijk geen taxatie-rapport hebben kunnen leveren. Wij hebben de taxatiekosten gecrediteerd en onze uitdrukkelijke excuses aangeboden hieromtrent. Opdrachtgever heeft aangegeven dat hij tevreden is over de kwaliteit van de geleverde bouwkundige keuring. Wij begrijpen dat het verloop van een en ander voor opdrachtgever een teleurstelling is geweest. De taxateur heeft dit bij meerdere taxaties in de omgeving Utrecht in dezelfde periode gedaan en wordt nimmer meer door ons ingezet.

Slechte kwaliteit

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

In de rapportage van deze klant was een kleine uitwerkingsfout geslopen welke direct is verholpen en binnen een kwartier nadat deze was gemeldt was opgelost door een gewijzigde versie van het... In de rapportage van deze klant was een kleine uitwerkingsfout geslopen welke direct is verholpen en binnen een kwartier nadat deze was gemeldt was opgelost door een gewijzigde versie van het rapport aan te bieden. Een beoordeling als deze is gelet de geboden oplossing en het feit dat het slechts om een zeer kleine omissie ging buitensporig. Het opstellen van een rapport blijft mensenwerk. Een uitwerkingsfout wordt door ons altijd verholpen.

Bouwkundige keuring laten uitvoeren

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bedankt voor uw beoordeling.

Mat advocaat