Heel kundig en professioneel zoveel bouwkundig als juridisch

Joris van Dam

Zeer tevreden! En omdat ik op Google Reviews een zeer ander beeld lees als hier heb ik daar ook een review achter gelaten.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Snelle levering, helder rapport, geen klachten

Anna

Prettig bedrijf die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Wederom perfecte bouwkundige beoordeling uitgevoerd. Denken mee en nemen te tijd voor hun klanten. Chapeau!

Ruud Houben

Uitstekend

Vincent Onderdelinden

Prima ervaring. Grondig onderzocht, goed meegedacht en duidelijk bouwkundig rapport.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Kundige keurder, wist waar hij het over had, maar beetje workaholic, niet helemaal mijn type.
Daarnaast werd het rapport welliswaar binnen 1 dag geleverd, maar pas 's avonds laat gemailed.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw beoordeling. Hoe u aan de hand van 1 (feitelijk vluchtige kennismaking van ongeveer een uur lang) kunt bepalen of iemand workaholic is of niet is erg interessant. Of het ter zake doet... Dank voor uw beoordeling. Hoe u aan de hand van 1 (feitelijk vluchtige kennismaking van ongeveer een uur lang) kunt bepalen of iemand workaholic is of niet is erg interessant. Of het ter zake doet is overigens de vraag. Overigens hebben wij een Bouwkundige Keuring voor u uitgevoerd. Of de inspecteur in kwestie "uw type" is lijkt ons dan ook weinig relevant, als hij maar ter zake kundig is. Of niet?
Op het moment van opdrachtverstrekking en inspectie was u bekend met het feit dat wij deze inspectie last minute hadden overgenomen van een zieke conculega. Dit om uw aankoop-proces niet te verstoren. Wij hebben u ook netjes op voorhand aangegeven dat de rapportage inderdaad in de avonduren zou worden aangeleverd in verband met een volle agenda. Dat u hier nu een issue van maakt betreuren wij enigzins aangezien wij er alles aan hebben gedaan u van dienst te zijn en hiervoor onze planning hebben omgegooid.

Duidelijk en compleet rapport en de keurder kwam erg kundig over.

Jim Weijer

Mijn ervaringen zijn goed. Echter op de dag van de afspraak, werd het bezoekuur naar eerder op de dag verplaatst waardoor ik niet meer aanwezig kon zijn tijdens de bouwtechnische keuring.

Kirsten Nielsen

Johan heeft ons goed begeleid tijdens de voorschouw en de opleverinspectie.
Hij ziet de details, geeft ook goede adviezen over hoe om te gaan met materiaal Na oplevering.
Wij waren blij...
Johan heeft ons goed begeleid tijdens de voorschouw en de opleverinspectie.
Wij waren blij dat Johan meekeek en standvastig bleef ookal zei de aannemer dat hij het af en toe niet met m eens was.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening.