reza todzil

Makkelijk en goed

Johan van Zutphen

Wij hebben Schippers Bouwconsult gevonden via Google. De website is helder en geeft goede uitleg. Het bestelproces is gemakkelijk en helder. Alles online tot de betaling aan toe.

S krul

Snelle reactie en afspraak

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank u voor de uitgebreide beantwoording van alle vragen in deze enquette. Dit helpt ons zeer. Wij gaan zeker kijken naar hoe we de rapportage verder kunnen verbeteren.

Dinh

Zeer positieve ervaring, dit geldt voor zowel de taxatie als de keuring. Alles ging erg snel en zowel de taxateur als de bouwkundige waren vakkundig, meedenkend en vriendelijk.

Chris Moen

Een zeer accuraat en deskundig advies.

Emőke Olah

Ik ben heel tevreden.

T. Knight

Ik gebruikte Schippers, vooruitbetaald, als Johan Schippers naar mijn huis was gekomen dat ik aan het kopen was, de inspectie deed, maar nooit een rapport ontving !! Ze blijven zeggen dat ze het... Ik gebruikte Schippers, vooruitbetaald, als Johan Schippers naar mijn huis was gekomen dat ik aan het kopen was, de inspectie deed, maar nooit een rapport ontving !! Ze blijven zeggen dat ze het naar mij hebben gestuurd, ik heb de SPAM-map en alle e-mail gecontroleerd, maar geen rapport !! als ze het hadden, waarom dan niet opnieuw verzenden ?? !!

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij gaan dit tot op de bodem uitzoeken en komen hier op terug.

Zeer deskundig bedrijf. Heeft me goed geholpen bij de technische beoordeling van nieuwbouw woning en heeft veel tips over wat wel en wat niet te doen m.b.t. het toekomstig gebruik en werkzaamheden.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Snel mogelijkheid tot keuren, rapport liet wel op zich wachten. Door gegeven van een fout in het rapport, dit zou geupdate worden echter niets meer vernomen. Dit zijn twee verbeterpunten die voor... Snel mogelijkheid tot keuren, rapport liet wel op zich wachten. Door gegeven van een fout in het rapport, dit zou geupdate worden echter niets meer vernomen. Dit zijn twee verbeterpunten die voor mij zeer belangrijk zijn.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. De rapportage was wel degelijk netjes op tijd geleverd, maar in uw spambox gekomen. Toen u... Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. De rapportage was wel degelijk netjes op tijd geleverd, maar in uw spambox gekomen. Toen u ons belde aangaande het niet ontvangen heeft u deze gevonden.

Vlotte communicatie en opdracht naar tevredenheid uitgevoerd.