Joris ten Have

Goede ervaring. Snelle service en aardige mensen

otis juliana

Korte inspectie voor wat je betaald

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Wij vinden uw opmerking over de tijdsduur van de inspectie wat vreemd. Ter plaatse zijn we... Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Wij vinden uw opmerking over de tijdsduur van de inspectie wat vreemd. Ter plaatse zijn we ruim een uur bezig geweest om de woning grondig door te lopen. We hebben daarbij de woning ingemeten en vochtmetingen uitgevoerd. Tevens is de kruipruimte en het dak geinspecteerd. Tijdens onze inspectie liep u met uw vrouw constant elders in de woning. Bij de inspectie blijft het niet. Na de inspectie moeten wij onze bevindingen in een nette rapportage samenvatten. Wij zijn blij dat u overall tevreden bent.

Jules Maring

Beste,

Vooraf was de communicatie goed en duidelijk. Snel alles geregeld. Echter vond ik de de keurder/keuringsmeester enorm onaardig en nors. Wel heel vakkundig en bedreven.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Wat jammer dat u geen "klik" had met de inspecteur. Deze gaf zelf ook aan dat in... Wij danken u voor uw review en zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen met onze dienstverlening. Wat jammer dat u geen "klik" had met de inspecteur. Deze gaf zelf ook aan dat in verband met de huidige corona omstandigheden hij het erg moeilijk vond om met u tot een werkbare inspectie te komen. Vooral omdat er eigenlijk te veel mensen in de woning aanwezig waren. De vooraf duidelijk gecommuniceerde corona werkwijze en afspraken werden niet gevolgd.

Thijs

Ik had contact opgenomen met Schippers en zij konden al mijn vragen beantwoorden. Dienst bestelling ging snel en eenvoudig. Ik had daarna nog een verzoek en dat werd ook goed behandled. Dag na... Ik had contact opgenomen met Schippers en zij konden al mijn vragen beantwoorden. Dienst bestelling ging snel en eenvoudig. Ik had daarna nog een verzoek en dat werd ook goed behandled. Dag na keuring kreeg ik een overzichtelijk rapport met de informatie die ik zocht. Overal, erg tevreden mee.

Sagana

We were very happy that we could add elements to the original order easy and without additional charges

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank u voor de uitgebreide beantwoording van alle vragen in deze enquette.

Sagana

Erg vriendelijk en behulpzaam

Lennart

Prettig

De Roos

Doet zoals afgesproken.

Lennart

Telefonisch contact gehad en advies op maat gekregen. Het zou handig zijn als de aanbieding voor de taxatie + bouwkundige keuring niet alleen voor het pakket goud, maar ook voor zilver en brons... Telefonisch contact gehad en advies op maat gekregen. Het zou handig zijn als de aanbieding voor de taxatie + bouwkundige keuring niet alleen voor het pakket goud, maar ook voor zilver en brons beschikbaar zou zijn.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Bedankt voor deze review, en de adviezen.
Wij zijn momenteel bezig met het wijzigen / aanpassen van onze website en gaan inderdaad een combinatiepakket aanbieden met zilver en met brons.
We...
Bedankt voor deze review, en de adviezen.
We zijn begonnen met de combinatie met goud aangezien we merken dat veel mensen behoefte hebben aan verduurzaming. In dat geval biedt het goud-pakket de meeste informatie.
Het 06 nummer van de inspecteur verstrekken we op voorhand eigenlijk liever niet. De inspecteur loopt veel inspecties en neemt dan niet de telefoon op. Wij hebben het liefst dat vragen cenbtraal op kantoor binnenkomen, zodat de inspecteur op een goed moment u kan terugbellen en de tijd voor u kan nemen.

reza todzil

Makkelijk en goed

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank u voor de uitgebreide beantwoording van alle vragen in deze enquette. Dit helpt ons zeer.