November 2021 kruipruimte keuring nu april 2022 nog steeds geen rapport!!!! Wel van te voren 350 betalen. Steeds zelfde verhaal per telefoon.oh wat raar..nog niet??? Mail wordt nooit beantwoord!!!... November 2021 kruipruimte keuring nu april 2022 nog steeds geen rapport!!!! Wel van te voren 350 betalen. Steeds zelfde verhaal per telefoon.oh wat raar..nog niet??? Mail wordt nooit beantwoord!!! Waardeloos

Wij zijn ontevreden over het opgeleverde rapport van Schippers Bouwsconsult. Zo staat er bijvoorbeeld in het rapport bij de ene zin dat er 'asbest geconstateerd is' en bij de concluderende zin dat... Wij zijn ontevreden over het opgeleverde rapport van Schippers Bouwsconsult. Zo staat er bijvoorbeeld in het rapport bij de ene zin dat er 'asbest geconstateerd is' en bij de concluderende zin dat er 'geen asbest geconstateerd is'. Dit verschil is vrij cruiciaal.

Wij hebben een lijst met vragen en verbeterpunten netjes aangeleverd via de mail en meerdere malen telefonisch, via sms en mail contact gezocht met Schippers. Elke keer was er een excuus (zo zou mijn mailadres niet werken terwijl ik altijd mails ontvang en al eerder de keuring op het mailadres gekregen heb) waarom het verbeterde rapport er nog niet was. Nu ruim een maand later nog steeds niet het verbeterde rapport ontvangen. Wij raden het mensen af om hier hun belangrijke bouwtechnische advies in te winnen.

In december 2020 heb ik een 'Goud' label keuring besteld & betaald voor eur475,- maar daarna nooit het rapport ontvangen. Het is nu eind februari 2022 en heb ondanks mijn vele verzoeken per... In december 2020 heb ik een 'Goud' label keuring besteld & betaald voor eur475,- maar daarna nooit het rapport ontvangen. Het is nu eind februari 2022 en heb ondanks mijn vele verzoeken per telefoon en emails nog steeds geen restitutie ontvangen.
Doe geen zaken met dit bedrijf!

Anoniem Lisserbroek

Na keuring op 1 november voor 350 euro nu 2de helft van december nog steeds geen rapport

Reageert langzaam, niet op tijd, moeilijk te bereiken

Al zou je me geld geven, zou ik niet in zee gaan met dit bedrijf!

Zeer slechte services! Product besteld en is niet geleverd. Ze hebben 400 aangenomen en niets geleverd. Proberen te bellen en iedere keer wordt gezegd dat de heer schipper belt 0651851712 maar geen... Zeer slechte services! Product besteld en is niet geleverd. Ze hebben 400 aangenomen en niets geleverd. Proberen te bellen en iedere keer wordt gezegd dat de heer schipper belt 0651851712 maar geen gehoor. Je wordt niet teruggebeld en komen beloftes niet na. Inmiddels al twee maanden geleden en rapport nog steeds niet opgeleverd.

Ik heb een bouwkundige keuring voor de koop van een woning laten uitvoeren met rapport 5 werkdagen na levering. Na herhaaldelijk e-mailen en bellen heb ik nu, meer dan een maand na de keuring datum,... Ik heb een bouwkundige keuring voor de koop van een woning laten uitvoeren met rapport 5 werkdagen na levering. Na herhaaldelijk e-mailen en bellen heb ik nu, meer dan een maand na de keuring datum, nog steeds geen rapport binnen en bij elk contact is er weer verbazing dat ik het nog niet heb en gaat het opgelost worden. Inmiddels nu over op ingebrekestelling. Dit is echt schrikbarend slecht.

Erik

Zeer slecht werk geleverd, niet deskundig, verschillende tekortkomingen die door andere deskundigen wel zijn geconstateerd (vervanging lood, aanwezigheid asbest) niet gezien.

Bram

Snelheid niet zoals beloofd