Klantenservice
7.3/10
Producten
7.8/10

Nieland

De planning van de keuring was heel voortvarend, men was klantgericht en nam zelf initiatief om telefonisch vraagpunten te bespreken. De keuring was nauwgezet en werd vakkundig uitgevoerd. Het...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

Morina

Super snel zeer vriendelijk zeer proffesionel uitstekend.

Paul Beumer

Het ging om een bouwtechnische keuring van een woonhuis dat mijn dichter wilde kopen. Heer Schippers straalde tijdens de rondgang deskundigheid uit. Wat me minder beviel is dat in het verslag veel...

Dank voor uw review!
Soms komt het voor dat bij de uitwerking van een rapportage aan de hand van de fotos toch wat meer in het rapport komt als ter plaatse is gezegd. Dat is ook waarom we ter plaatse voorlopige keuringsuitslagen verstrekken en geen definitieve. De definitieve staan in het rapport.

O.Oztsd

Prima en betrouwbaar bedrijf, ze komen afspraken na.

Vera

Snel en deskundig. Zelf aanwezig geweest bij de keuring en communicatie verliep prima.

Woesthoff

Schippers Bouwconsult is een goede keus voor een uitgebreide, betrouwbare en nauwkeurige bouwtechnische keuring. Dat is precies wat je wilt ervaren tijdens dit soort belangrijke momenten. MFF...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dinant, dank voor de review! Veel toekomstig woonplezier in je nieuwe woning toegewenst!

Bereikbaar rond de kerstperiode, erg fijn. Het versnelde rapport kwam op de laatste dag na 17u pas binnen, gelukkig was de rapporteur wel via de chat bereikbaar om toch de deadline te halen....

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst dank voor uw beoordeling.
Vervolgens even wat response op uw opmerkingen. Het rapport was eerder verzonden, echter waarschijnlijk ofwel in de spam gekomen ofwel niet bezorgd in verband met spamfilters o.i.d.
We hebben het rapport in de avond opnieuw verzonden, u belde na 17:00 uur (en zijn er speciaal terug naar kantoor voor gegaan)
Ik ben blij dat u de mondelinge behandeling van uw vragen vooruitlopende en tijdens de inspectie plezierig heeft ervaren.
Bij opdrachtverstrekking is de ruimte (commentaarveld) om schriftelijk aandachtspunten te formuleren. Wellicht over het hoofd gezien? Wij gaan proberen dat iets duidelijker te maken.

silvania

Positief, goed geholpen en alles is duidelijk

D b

Fijne snelle service en persoonlijke benadering - ook erg duidelijk in hun offerte waar je goed kunt zien wat ze aanbieden

Mohamed el Massoudi

Prettige dienstverlening! Rapport ruim op tijd afgeleverd (duidelijk, volledig), met erg goede tussentijdse communicatie. Erg blij met deze keuze!