Anoniem Lisserbroek

Na keuring op 1 november voor 350 euro nu 2de helft van december nog steeds geen rapport

Reageert langzaam, niet op tijd, moeilijk te bereiken

Al zou je me geld geven, zou ik niet in zee gaan met dit bedrijf!

Zeer slechte services! Product besteld en is niet geleverd. Ze hebben 400 aangenomen en niets geleverd. Proberen te bellen en iedere keer wordt gezegd dat de heer schipper belt 0651851712 maar geen... Zeer slechte services! Product besteld en is niet geleverd. Ze hebben 400 aangenomen en niets geleverd. Proberen te bellen en iedere keer wordt gezegd dat de heer schipper belt 0651851712 maar geen gehoor. Je wordt niet teruggebeld en komen beloftes niet na. Inmiddels al twee maanden geleden en rapport nog steeds niet opgeleverd.

Ik heb een bouwkundige keuring voor de koop van een woning laten uitvoeren met rapport 5 werkdagen na levering. Na herhaaldelijk e-mailen en bellen heb ik nu, meer dan een maand na de keuring datum,... Ik heb een bouwkundige keuring voor de koop van een woning laten uitvoeren met rapport 5 werkdagen na levering. Na herhaaldelijk e-mailen en bellen heb ik nu, meer dan een maand na de keuring datum, nog steeds geen rapport binnen en bij elk contact is er weer verbazing dat ik het nog niet heb en gaat het opgelost worden. Inmiddels nu over op ingebrekestelling. Dit is echt schrikbarend slecht.

Erik

Zeer slecht werk geleverd, niet deskundig, verschillende tekortkomingen die door andere deskundigen wel zijn geconstateerd (vervanging lood, aanwezigheid asbest) niet gezien.

Bram

Snelheid niet zoals beloofd

Esther Shilo

Snelle en goede communicatie. Hele fijne service. De bouwdeskundige nam zijn tijd en legde alles goed uit. Erg tevreden mee.

Heb betaald voor dak keuring. Is niets fatsoenlijks over opgeschreven in het rapport. Waardeloze ervaring.

Ben als taxateurbedrijf al sinds april 2021 proberen een openstaande taxatiefactuur a €425,- betaald te krijgen.
Telkens krijg ik het antwoord: "oh is het nog steeds niet voldaan?"
De...
Telkens krijg ik het antwoord: "oh is het nog steeds niet voldaan?"
De laatste keer om dhr. Schippers zelf gevraagd en deze (als ze me niet voor de gek hebben gehouden) gesproken, en weer opnieuw alles verstuurd maar nog steeds geen geld.....