Klantenservice
7.3/10
Producten
7.8/10

O.Oztsd

Prima en betrouwbaar bedrijf, ze komen afspraken na.

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dank voor uw review! Veel toekomstig woonplezier in uw nieuwe woning toegewenst!

Vera

Snel en deskundig. Zelf aanwezig geweest bij de keuring en communicatie verliep prima.

Woesthoff

Schippers Bouwconsult is een goede keus voor een uitgebreide, betrouwbare en nauwkeurige bouwtechnische keuring. Dat is precies wat je wilt ervaren tijdens dit soort belangrijke momenten. MFF...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Dinant, dank voor de review! Veel toekomstig woonplezier in je nieuwe woning toegewenst!

Bereikbaar rond de kerstperiode, erg fijn. Het versnelde rapport kwam op de laatste dag na 17u pas binnen, gelukkig was de rapporteur wel via de chat bereikbaar om toch de deadline te halen....

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst dank voor uw beoordeling.
Vervolgens even wat response op uw opmerkingen. Het rapport was eerder verzonden, echter waarschijnlijk ofwel in de spam gekomen ofwel niet bezorgd in verband met spamfilters o.i.d.
We hebben het rapport in de avond opnieuw verzonden, u belde na 17:00 uur (en zijn er speciaal terug naar kantoor voor gegaan)
Ik ben blij dat u de mondelinge behandeling van uw vragen vooruitlopende en tijdens de inspectie plezierig heeft ervaren.
Bij opdrachtverstrekking is de ruimte (commentaarveld) om schriftelijk aandachtspunten te formuleren. Wellicht over het hoofd gezien? Wij gaan proberen dat iets duidelijker te maken.

silvania

Positief, goed geholpen en alles is duidelijk

D b

Fijne snelle service en persoonlijke benadering - ook erg duidelijk in hun offerte waar je goed kunt zien wat ze aanbieden

Mohamed el Massoudi

Prettige dienstverlening! Rapport ruim op tijd afgeleverd (duidelijk, volledig), met erg goede tussentijdse communicatie. Erg blij met deze keuze!

shirley Zeegers

Een keurige man heeft ons geholpen ons nieuwe huis te onderzoeken, en kwam tot de conclusie dat er meerdere dingen niet in de haak waren. Doordat wij dit op papier kregen konden wij hier gelukkig...

Damen

Adequaat en deskundig

Renee Bochardt

We kregen deskundig advies en er was voldoende ruimte om vragen te stellen tijdens de bouwtechnische keuring en toen we het rapport hadden ontvangen. Het rapport zag er duidelijk uit en heeft ons...