Levering
7.2/10
Producten
7.7/10

Dfjm Van Bommel

Fijne directe communicatie en meedenkt naar passende oplossingen als niet alles gaat als gepland! De prijs is zeer scherp en de mannen zeer kundig. Aanrader voor een ieder.

M. Levy

Zeer slecht. de gekochte producten (metingen, inmeten ruimtes e.d.) niet gedaan. de keurder maakt tijdens de keuring uitspraken die pertinent onjuist zijn; gebaseerd op zijn eigen visie. "visuele...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Deze beoordeling is geschreven door iemand met een medische achtergrond, meneer heeft namelijk een achtergrond als verzekerings-arts. De heer in kwestie blijkt een bouwkundig ingenieur de les te denken te kunnen lezen aangaande een vakgebied waarop hij geen vakkundige kennis bezit.
Vervolgens is meneer niet op de hoogte van ARBO regelgeving (een hellend dakvlak mag niet worden betreden) en weet meneer niet hoe er op andere wijzen terdege wel een goede indruk kan worden verkregen van de staat en conditie van de dakbedekking en constructie. Aangaande de kruipruimte maakt meneer het nog mooier, meneer is heel duidelijk gemaakt dat de geisoleerde betonvloer goed geinspecteerd kon worden en dat we met alle plezier de kruipruimte ingingen (overall ligt standaard in de auto) maar dat het geen additionele info oplevert. Meneer is akkoord gegaan met de uitleg. "u bent de expert" waren zijn woorden zelfs. Alle metingen zijn voilledig uitgevoerd en de resultaten zijn opgenomen in het rapport.
Meneer heeft getracht het rapport waarin een objectieve technische visie wordt verwoord om te buigen om zodoende de onderhandelingen naar zijn hand te kunnen zetten. Meneer verzocht ons om de waarheid dusdanig te draaien dat het hem beter uitkwam. Logischerwijs werken wij hier niet aan mee.
Het feit hier is, meneer heeft een rapport gekregen waaruit bleek dat de woning meer onderhoud op termijn vereist als meneer had verwacht. Hierdoor heeft meneer van de aanschaf van de woning afgezien en "heeft meneer het rapport niet meer nodig" sterker nog hij vermeldde ons "dat hij het geld dat aan ons besteed heeft een verspilling vondt" terwijl hij er wel zijn beslissing op baseerde. Uitermate bijzonder!

Sterre Bol

Goede ervaring, de bouwtechnische keuring was goed en het rapport helder en gedetailleerd. De keuring kon snel plaatsvinden wat fijn was. Telefonisch werden wij goed en snel geholpen.

verschoor

Telefonisch op korte termijn afspraak kunnen maken door meedenken van klantenservice. Erg fijn. Moest wel nabellen voor ontvangst rapport. Die was naar een verkeerd email adres gestuurd

Johan

Goede site, goede klantenservice, snel reactie via whatsapp of telefoon. Kwaliteit rapport goed en zorgvuldig, helaas wel iets te laat ontvangen.

P. Sonntag

Alles was snel en goed geregeld!

Matthijs Donker

Duidelijke communicatie en snelle levering. Niet tevreden met de inhoud. In mijn rapport veel algemeenheden - bevindingen die er zouden kunnen zijn, maar niet met zekerheid te zeggen. Het lijkt meer...

R.A.Schouten

Na 1 bezoek, waarbij enkele vochtmetingen werden verricht bleef verdere rapportage uit. Weken nadat rapportage had moeten plaats vinden, was er eindelijk telefonisch contact. Ik gaf hierbij aan,...

Reactie Schippers Bouwconsult BV:

Allereerst heeft u opdracht verstrekt voor een bouwkundig onderzoek.
Bij een bouwkundig onderzoek geldt dat wij rapporteren op het moment dat wij alle gegevens compleet hebben.

In dit geval was u van mening dat wij binnen 5 werkdagen na de inspectie een rapport moesten opleveren. Dit is echter pertinent niet wat wij adverteren op de website en we hebben u dit ook getracht uit te leggen.

U was echter niet niet voor rede vatbaar, en alhoewel de vochtproblematiek door jaren eigen achterstallig onderhoud al geruime tijd aanwezig was en u tijdens de inspectie een degelijke uitleg had gehad aangaande de herkomst en de oplossing van deze vochtproblematiek wenste u de opdracht te annuleren aangezien u vondt dat wij ons niet aan de vermeldingen op onze website houden.

U had namelijk eigenlijk de buit al binnen, namelijk de mondelinge hersteladviezen en de uitkomst van het onderzoek.

Vervolgens zijn we overeengekomen dat u (conform de door u bij opdrachtverstrekking geaccepteerde algemene voorwaarden en het vigerende herroepingsrecht, waarin wij stellen: In geval van opzegging van de opdracht na uitvoering van de inspectie, doch vooruitlopende op oplevering van de schriftelijke rapportage (eventueel behorende bij de door opdrachtgever afgenomen dienst) dan is opdrachtgever in ieder geval een tarief verschuldigd gelijkwaardig aan het tarief van een meeloopkeuring. Het (eventueel) meerdere reeds betaalde zal binnen 14 dagen worden gerestitueerd)

Wij hebben aantoonbaar netjes binnen 14 dagen na uw annulering het meerdere betaalde aan u gecrediteerd. Ook dat was naar uw oordeel echter te langzaam, u had dit de volgende dag al retour gewenst.

Natuurlijk is dit voor ons en onze inspecteurs een leermoment geweest. Allereerst hebben wij geleerd dat we bij onderzoeken zoals dit de verwachtingspatronen moeten managen en daarnaast hebben wij geleerd dat we niet meer vooruitlopend op het uitbrengen van onze rapportage oorzaken aanwijzen en hersteladviezen verstrekken.

Mathijs & Leslie

Op korte termijn moest er een inspectie uitgevoerd worden, zonder aarzelen heeft Schippers Bouwconsult een spoed inspectie ingepland tussen alle drukte door om ons te helpen. Uitstekende service,...

Leroy

Ik wilde z.s.m. een bouwkundige keuring laten uitvoeren. Het verbaasde me dat dit al de volgende dag uitgevoerd kon worden. De bouwkundige keuring wordt keurig uitgevoerd en alles wordt aan je...