Ik heb een bouwkundige keuring voor de koop van een woning laten uitvoeren met rapport 5 werkdagen na levering. Na herhaaldelijk e-mailen en bellen heb ik nu, meer dan een maand na de keuring datum,... Ik heb een bouwkundige keuring voor de koop van een woning laten uitvoeren met rapport 5 werkdagen na levering. Na herhaaldelijk e-mailen en bellen heb ik nu, meer dan een maand na de keuring datum, nog steeds geen rapport binnen en bij elk contact is er weer verbazing dat ik het nog niet heb en gaat het opgelost worden. Inmiddels nu over op ingebrekestelling. Dit is echt schrikbarend slecht.

Erik

Zeer slecht werk geleverd, niet deskundig, verschillende tekortkomingen die door andere deskundigen wel zijn geconstateerd (vervanging lood, aanwezigheid asbest) niet gezien.

Bram

Snelheid niet zoals beloofd

Esther Shilo

Snelle en goede communicatie. Hele fijne service. De bouwdeskundige nam zijn tijd en legde alles goed uit. Erg tevreden mee.

Heb betaald voor dak keuring. Is niets fatsoenlijks over opgeschreven in het rapport. Waardeloze ervaring.

Ben als taxateurbedrijf al sinds april 2021 proberen een openstaande taxatiefactuur a €425,- betaald te krijgen.
Telkens krijg ik het antwoord: "oh is het nog steeds niet voldaan?"
De...
Telkens krijg ik het antwoord: "oh is het nog steeds niet voldaan?"
De laatste keer om dhr. Schippers zelf gevraagd en deze (als ze me niet voor de gek hebben gehouden) gesproken, en weer opnieuw alles verstuurd maar nog steeds geen geld.....

Janos Bajnok

I purchased a gold package for my house Inspection. Four months later the problem ocurred during the renovation I went back to mr. Johan Schippers to help me clarify things. Never answered the... I purchased a gold package for my house Inspection. Four months later the problem ocurred during the renovation I went back to mr. Johan Schippers to help me clarify things. Never answered the email.
I called them 3 times, when they apologized and I was kindly promised to get a return call, but never happened. Very disappointing experience.

Kees de Visser

Positief - snel gebruik kunnen maken van diensten en duidelijke bouwrapportage
Positief - snel gebruik kunnen maken van diensten en duidelijke bouwrapportage
negatief - levering veels te laat. betaal extra voor silverpakket, om binnen 3 dagen resultaat te krijgen. product pas 23.00 binnen, te laat.

Len van Elswijk

Slecht

Mohamed Moalin

De overzichtelijke en complete rapport was fijn. En de klantenservice was zeer behulpzaam.