Het is prima bevallen om de P6 Valet Parking te gebruiken tijdens vakantie. Auto parkeren, sleutels inleveren en niet naar buiten hoeven om in de vertrekhal te komen. Meteen naar de lift en de... Het is prima bevallen om de P6 Valet Parking te gebruiken tijdens vakantie. Auto parkeren, sleutels inleveren en niet naar buiten hoeven om in de vertrekhal te komen. Meteen naar de lift en de afstand is kort. Bij terugkomst idem. Geen gesleep met de koffers eerst de bus in, zeker na een lange vermoeide reis.

Een perfecte wijze om snel, vertrouwd en comfortabel op Schiphol te parkeren en dat ook voor een redelijk tarief

R. Augusteijn

Super luxe dichtbij parkeren voor weinig extra geld tov de andere aanbieders!!

Goede start van de vakantie. Binnen rijden, parkeren, sleutel afgeven en meteen doorlopen naar de vertrekhal.

Goede ervaring met Valet parkeren Graag beter route aangeven vanaf bagageband.Als je vaak komt zal het beter gaan

johan

Als wij met de auto komen doen we valet parking omdat dit voor ons een veilig gevoel geeft en dichtbij is. wat ik niet wil is dat als de auto nadat wij hem hebben geparkeerd en jullie de auto moeten... Als wij met de auto komen doen we valet parking omdat dit voor ons een veilig gevoel geeft en dichtbij is. wat ik niet wil is dat als de auto nadat wij hem hebben geparkeerd en jullie de auto moeten verplaatsen dat diverse instellingen in de auto gewijzigd worden zoals radio en dashbord verlichting