Renes

Super makkelijk, en heel comfortabel.
Zeer tevreden

Peter van Zanten

Klasse. Alles makkelijk en snel geregeld. Goede medewerkers, vriendelijk, behulpzaam. Wijziging was via internet snel geregeld: opbellen bleek helemaal niet nodig (kan uit instructiemail verdwijnen?)

Menno Steur

Goede service, alles volgens afspraak. Flexibel bij het eerder terugkomen van mijn reis

Ringeling

Bij aankomst, alles prima geregeld. Kenteken herkenning werd goed. Bij uitrijden werkt kenteken herkenning niet. Uitrijkaart werkte ook niet. Hulp van Parkeerdienst bij de uitrit geraadpleegd. Ik... Bij aankomst, alles prima geregeld. Kenteken herkenning werd goed. Bij uitrijden werkt kenteken herkenning niet. Uitrijkaart werkte ook niet. Hulp van Parkeerdienst bij de uitrit geraadpleegd. Ik had niet betaald zei ze, uitgelegd dat ik al betaald had bij valet parking, ze begreep er niets van, na 10 minuten vraag en antwoord moest ik terug naar valet parking want zij kon dit niet zien, ook niet aan mijn kenteken. Lastig achter te rijden met auto's die achter je staan te wachten. Uiteindelijk gelukt. Na aantal keer rondrijden eindelijk een vrije parkeerplaats gevonden en weer een eind terug moeten lopen wat erg lastig is vanwege een handicap. Bleek dat de magneetstrip van de uitrijkaart niet werkte. Kreeg een andere kaart die wel werkte. Al met al heb ik 20 minuten nodig gehad om uit te kunnen rijden en veel ergenis. Dit zou niet moeten kunnen. Ik heb juist voor het gemak voor deze optie gekozen. Waarom werkt kenteken herkenning niet bij uitrijden? Ik ga deze parkeer optie dus niet meer gebruiken.

Kerpentier

Het is fijn dat de auto zo dichtbij geparkeerd kan worden en de service was prima.