Prima locatie, dichtbij en gemakkelijk overdekt te belopen naar vertrekhal in korte

Wegbrengen en ophalen van de auto ging snel en goed. Wat ik vervelend vind is dat er gespeeld is met de instellingen van mijn auto. Dat vind ik vervelend en niet nodig. De auto ergens anders... Wegbrengen en ophalen van de auto ging snel en goed. Wat ik vervelend vind is dat er gespeeld is met de instellingen van mijn auto. Dat vind ik vervelend en niet nodig. De auto ergens anders parkeren is ok, maar er hoeft alleen in gereden te worden en verder overal van afblijven.

Fijn dichtbij t vliegveld, aardig personeel en lekker om voor de terugweg een kop koffie te kunnen drinken.

E.kops

Klantvriendelijk, snel, simpel. Kritiek puntje dat er een betere uitleg zou kunnen zijn over waar je auto terug te vinden is.

Wij maken altijd gebruik van P6 Valet Parking prima service echter deze keer helaas moeten constateren dat er is gerookt in de auto. Ik rook zelf ook maar nooit in mijn auto. Nooit eerder meegemaakt... Wij maken altijd gebruik van P6 Valet Parking prima service echter deze keer helaas moeten constateren dat er is gerookt in de auto. Ik rook zelf ook maar nooit in mijn auto. Nooit eerder meegemaakt en ga ervan uit dat dit ook niet meer voorkomt