E. Biemans

Erg functioneel. Zeer prettige ontvangst. Duidelijke uitleg. Maar wel tegen een prijs.

Wij vinden de Valet Parking fijn, maar het was niet zo fijn dat, toen we 's nachts om 00.15 uur terug kwamen, de lopende band naar de garage was gestopt. Dan is het wel een heel eind sjouwen voor... Wij vinden de Valet Parking fijn, maar het was niet zo fijn dat, toen we 's nachts om 00.15 uur terug kwamen, de lopende band naar de garage was gestopt. Dan is het wel een heel eind sjouwen voor wat oudere mensen. ( wij zijn 81 en 88 jaar, maar nog redelijk fit)

De Haan

Ging helemaal prima, goed bereikbaar, onderdak, snel geholpen, redelijk geprijsd.
Onze aankomst was wel midden in de nacht, 0400 uur, dus rustig maar wel meteen geholpen. Terugkomst was midden overdag maar ook toen vlot aan de beurt.

Vriendelijk, klantgericht en topservice. Volgende keer weer!

Hogenbirk Support

Goed. Bij terugkomst moest ik alleen maar ff kijken waar mijn auto stond. Iets duidelijker aangeven waar vak nr XYZ is zou fijn zijn. En ik blijf het bijzonder vinden dat er geen videobeelden... Goed. Bij terugkomst moest ik alleen maar ff kijken waar mijn auto stond. Iets duidelijker aangeven waar vak nr XYZ is zou fijn zijn. En ik blijf het bijzonder vinden dat er geen videobeelden gemaakt worden als je uitrijdt/dat er geen gezamenlijke ronde gelopen wordt om de auto heen

Parkeren en service top maar begrijp niet dat jullie niet zorgen voor duidelijke borden zodra je Schiphol op rijdt waar staat aangegeven P6 tot en met de ingang. Nu staat er alleen P1 en overig..... Parkeren en service top maar begrijp niet dat jullie niet zorgen voor duidelijke borden zodra je Schiphol op rijdt waar staat aangegeven P6 tot en met de ingang. Nu staat er alleen P1 en overig.. Denk dat veel klanten het moeilijk kunnen vinden vooral bij de eerste keer.