Peter

Opnieuw een goede ervaring. Korte wachttijd bij de balie, korte loop tijd naar de vertrekhal. Betrouwbaar!

Slecht aangegeven op SPL waar je naartoe moet om bij P6 te komen als je weer aankomt in NL. Bij vertrek verkeerde kaart meegekregen dus voor de uitgang weer genoodzaakt rechtsomkeert te maken, auto... Slecht aangegeven op SPL waar je naartoe moet om bij P6 te komen als je weer aankomt in NL. Bij vertrek verkeerde kaart meegekregen dus voor de uitgang weer genoodzaakt rechtsomkeert te maken, auto te parkeren en naar het kantoor terug te gaan om een juiste uitrijkaart te krijgen.

HV

Heerlijk makkelijk voor de deur je auto afgooien. Daarna met de lift zo Schiphol binnenlopen. Tuurlijk is het duurder dan lang parkeren, maar dat gedoe met die bus en je koffers en wellicht je... Heerlijk makkelijk voor de deur je auto afgooien. Daarna met de lift zo Schiphol binnenlopen. Tuurlijk is het duurder dan lang parkeren, maar dat gedoe met die bus en je koffers en wellicht je buggy... dan nog een stuk lopen naar je auto (in de regen)... think again.
Het binnenrijden en de foto straat is geruststellend, de GPS tracker wat benoemd staat heb ik nog niet zien werken/nooit de functie begrepen hoe je die kan opvragen. Qua kilometers vermoed ik dat de auto ook ergens op LP heeft gestaan. Het inleveren van de auto is gemakkelijk, je sleutel, parkeerplaatsnummer (ja, even onthouden!) en inrijkaart en daarna loop je de lift in. Bij terugkomst staat je auto altijd weer voor je klaar, even de sleutel ophalen en je uitrijkaartje en weg ben je.

Nogmaals erg fijn, maar gemak heeft een prijs. Ik vind het tarief nu wel aan de bovenkant zitten van wat ik zou betalen. Voorheen boekte ik de service (van za tm za) nog wel eens voor 89 of 99 euro. Maar sinds 2019 (toen alles naar P6 is gegaan) is het steevast 130+ euro. Lang parkeren is tussen de 60 en 80 euro (met of zonder korting). Als het nog duurder wordt ga ik weer terug naar de valet aanbieders van andere partijen (zij bieden aan rond de 110 euro) voor 1 wk.

service 4 sterren, je bent er maar kort. Maar er werkte de laatste keer veel jonge personen die zo te merken lol met elkaar hadden. Dat vond ik deels storend toen ik nog een extra vraag had en dr collega net een instagram post met haar wilde delen en even verder op hard gepraat over een feestje van die avond. Verder niet veel aan af te dingen. De terugreis was compleet anders en rustig aan de service balie. En ag die paar minuten dat je er bent, prijs 3 sterren, en rond ik af naar boven: gemiddeld 4.

Top! Makkelijk te reserveren, vriendelijk personeel.

De Pagter

Comfortabel, efficiënt en heel prettig om binnendoor zo van en naar je bestemming te kunnen lopen.

Prima, maar chauffeurs moeten van instellingen auto afblijven. Stoelen waren volledig aangepast