Jack Koekkoek

Zeer goede ontvangst en snel weer onderweg. Misschien bewijs van afgifte iets digitaals doen. Dat papiertje raak je makkelijk kwijt op je trip.

John Leeninga

Heb voor de vierde keer mijn auto bij P6 Valet Parking geparkeerd ben hier erg tevreden over, vooral de laatste keer werd er door P6 een dag van te voren op gewezen dat mijn auto met een lege accu... Heb voor de vierde keer mijn auto bij P6 Valet Parking geparkeerd ben hier erg tevreden over, vooral de laatste keer werd er door P6 een dag van te voren op gewezen dat mijn auto met een lege accu stond zij boden mij aan de auto te starten met een accubooster heb hier dankbaar gebruik van gemaakt bij terugkomst stond mijn auto met draaiende motor bij de receptie van P6 wat een geweldige service. Ben de volgende dag naar de garage geweest bleek deze aan vervanging toe te zijn.

Aerzen rental

Top, alleen de nummerbord herkenning bij de 1e slagboom moest ik 2x voorrijden

Willink

Dit heeft niet niets met Valet Parking te maken. Je rijd naar een garage waar je zelf een parkeerplek zoekt. Vervolgens lever je je autosleutel in bij een balie. Waarna je een kwartier loopt naar de... Dit heeft niet niets met Valet Parking te maken. Je rijd naar een garage waar je zelf een parkeerplek zoekt. Vervolgens lever je je autosleutel in bij een balie. Waarna je een kwartier loopt naar de vertrekhal voor je vlucht. Bij terugkomst haal je de autosleutel op en loop je naar een parkeerplek waar je auto staat. In mijn geval was mijn auto wel verzet door de mensen van de Parking. Bij het afgeven heb ik mijn auto geparkeerd bij de ingang van de balie (plek 700). Waarna de mensen van Valet Parking mijn auto hebben verzet naar plek (145) en ik dus midden in de nacht met een 2 jarige op zoek kon naar mijn auto in een uithoek van de garage.

Zelfs de meneer achter de balie kon geen antwoord geven op mijn vraag 'wat heeft dit met Valet Parking te maken?'. Hij gaf toe dat het beter iets van 'smart parking' zou kunnen heten.

Voor de bedenkers van deze 'Valet Parking' hierbij een uitleg wat Valet Parking precies is:
Valet parking is a parking service offered by some restaurants, stores, and other businesses. In contrast to "self-parking", where customers find a parking space on their own, customers' vehicles are parked for them by a person called a valet.

Wat mij betreft zou dit geen valet parking mogen heten. Wel is de garage goed verlicht (wat handig is als je je auto moet zoeken) en ruim op gezet.

Olaf Kristian Loman

Heel fijn hoe de auto direct weer voor mij klaar stond. Ik maakte gebruik van de schoonmaak service. Helaas was de auto niet helemaal schoon. De bank achterin was nog vies en de deuren bevatte vette... Heel fijn hoe de auto direct weer voor mij klaar stond. Ik maakte gebruik van de schoonmaak service. Helaas was de auto niet helemaal schoon. De bank achterin was nog vies en de deuren bevatte vette vingers + de ruimte onder tussen de voordeuren en de auto was niet schoon. Verder wel erg vriendelijke service en alles was bij de balie snel geregeld.