Limmen

Goede ervaring,slagboom ging keurig open na dat ik van te voren mijn kenteken heb opgegeven,bus naar en van de luchthaven sloot mooi aan

anonymous

Makkelijk parkeren en snel bij Schiphol. Prijs viel mee met korting

Henk

Prima alles geregeld; vanaf reserveren t/m uitrijden

R.C. de Jong

Parkeergarage P3; prima toegankelijk en een aanwinst t.o.v. het parkeerterrein. Het aanbrengen van bezet/vrij sensoren (met rood/groen led boven het parkeervak) zou meerwaarde hebben en het zoeken... Parkeergarage P3; prima toegankelijk en een aanwinst t.o.v. het parkeerterrein. Het aanbrengen van bezet/vrij sensoren (met rood/groen led boven het parkeervak) zou meerwaarde hebben en het zoeken naar een vrije plaats bespoedigen.

Dijkstra

Het was prima. Ging met een goed gevoel op reis omdat er camera beveiliging aanwezig was.

Frans

Vooraf reserveren werkt prima. Bij uitrijden wordt nummerbord niet herkend. Voetpaden over het parkeer terrein van en naar de terminal kunnen beter. we moesten onder een slagboom door en over een... Vooraf reserveren werkt prima. Bij uitrijden wordt nummerbord niet herkend. Voetpaden over het parkeer terrein van en naar de terminal kunnen beter. we moesten onder een slagboom door en over een hoge stoep (vanaf rij 402).