Jammer dat bij aankomst op 15 maart de buschauffeur niet de beleefdheid had om te wachten dat iedereen in kon stappen. Ik zat bijna tussen het sluiten van de deuren. Terwijl er nog ruimte zat in de... Jammer dat bij aankomst op 15 maart de buschauffeur niet de beleefdheid had om te wachten dat iedereen in kon stappen. Ik zat bijna tussen het sluiten van de deuren. Terwijl er nog ruimte zat in de bus was. Ronduit dom en onbeschoft, ook nog op badinerende manier de passagiers toespreken dat men alle adviezen moest opvolgen. ( kleuters in zijn bus??)
(mijn partner kon nog wel instappen)

Positieve ervaring.
Eenvoudig, snel en zonder zorgen.

Prima service, zeker de mogelijkheid om vooraf te kunnen reserveren. Bij het binnenrijden (tweede slagboom van rechts) werd het kenteken niet gelezen. Door een medewerker van "parkeerbeheer"... Prima service, zeker de mogelijkheid om vooraf te kunnen reserveren. Bij het binnenrijden (tweede slagboom van rechts) werd het kenteken niet gelezen. Door een medewerker van "parkeerbeheer" verwezen naar derde slagboom van rechts. Ik deelde nog mede dat ik een reservering had voor het parkeerterrein en niet voor de garage. "dat maakt niet uit was zijn opmerking".
Auto voor een week in de parkeergarage gezet.
Na terugkomst eerst naar het loket van parkeerbeheer gegaan en uitleg gegeven van hoe e.e.a. is verlopen. Medewerker van parkeerbeheer die mij naar een andere slagboom heeft verwezen heeft volgens zijn collega's fout gemaakt. (kan gebeuren)
Bij het invoeren van het parkeerkaartje moest ik 120 euro betalen terwijl ik al ongeveer 70 euro had betaald. Medewerker achter het loket heeft e.e.a. aangepast, excuses aangeboden en ik kon uitrijden zonder bij te hoeven betalen.
Prima opgelost iedereen (weer) blij.

Super geregeld! De bussen die je naar t vliegveld rijden rijden om de 10 min.dus je hoeft niet lang te wachten. Wij vonden het ideaal!