Conscia Nederland

Super goed geregeld. Vooraf heb ik een reservering gedaan en betaald. Dan kun je zorgenloos wegrijden. Overigens had ik wel verwacht dat bij het wegrijden de slagbomen op basis van het kenteken... Super goed geregeld. Vooraf heb ik een reservering gedaan en betaald. Dan kun je zorgenloos wegrijden. Overigens had ik wel verwacht dat bij het wegrijden de slagbomen op basis van het kenteken zouden opengaan. Nu moet je nog het inrijdkaartje te voorschijn toveren. Dat zou nog waarde toevoegen.

In de informatie verstrekking duidelijker maken dat indien er van te voren betaald is en de optie "herkenning met kenteken" is gekozen, dat men bij het uitrijden toch de bij binnenkomst getrokken... In de informatie verstrekking duidelijker maken dat indien er van te voren betaald is en de optie "herkenning met kenteken" is gekozen, dat men bij het uitrijden toch de bij binnenkomst getrokken P-ticket nodig heeft op te P-terrein te verlaten o.b.v. kentekenherkenning

Leo Smit

Goede faciliteit. Jammer dat bij het uitrijden de kentekenherkenning niet werkt (zoals wel bij het inrijden). Dit gaf wat problemen bij mij en anderen.

Zou fijn zijn als je ook eruit kan rijden zonder kaartje als je nummerbord herkenning hebt gebruikt.

Theo Klaassen

Vrije plaatsen goed aangegeven, schoon en geen mensen daar die niet in een parkeergarage behoren te zijn. Veilig gevoel