Marjan

Snel en goed online geregeld, vanuit vliegtuig naar de auto lopen en door naar huis zonder gedoe. Wel flink aan de prijs voor slechts 2 dagen parkeren.

Okeanos bv

Zeer teleurgesteld in de plaatsen voor elektrische auto’s. Ze zijn slecht aangegeven en waren om 8 u s’ochtends allemaal bezet waren sinds tenminste de vorige dag (alle auto’s waren beslagen). Een... Zeer teleurgesteld in de plaatsen voor elektrische auto’s. Ze zijn slecht aangegeven en waren om 8 u s’ochtends allemaal bezet waren sinds tenminste de vorige dag (alle auto’s waren beslagen). Een korte vliegreis (14u) zou een perfect tijdsperiode creëren om de EV weer volledig op te laden zodat ik weer terug kan rijden naar mijn woonplaats in het oosten. Wellicht een idee om de laad kosten niet Kw maar tijds afhankelijk te maken.

Hubtex Nederland

Erg goed geregeld. Duidelijk aangegeven en mooie ruime plekken.

Marc

Handig en snel in de vertrekhal, maar vooral als het rustig is. Als het erg druk is sta je te ver weg.
Toegangsweg is een ramp!
Voor het parkeren zelf: 4/5*

Ik parkeer sinds vele jaren mijn auto op Schiphol en vind dat dat de ervaring over de jaren veel duurder en niet beter is geworden. Enige jaren zijn goed werkende automaten bij P3 vervangen door... Ik parkeer sinds vele jaren mijn auto op Schiphol en vind dat dat de ervaring over de jaren veel duurder en niet beter is geworden. Enige jaren zijn goed werkende automaten bij P3 vervangen door automaten die langer nodig hebben om reservering to bevestigen. Delen van P3 worden regelmatig en zonder duidelijk aanleiding gesloten. P6 is opeens 2 jaar geleden met 50% duurder geworden. De toegangsweg naar P3 is een slingerweg geworden met meer stoplichten dan voor de verbouwing die overigens jaren geduurd heeft en de balie voor P1 parkeren is gesloten en je moet nu met via een luispreker om hulp vragen. Dus slechtere ervaring voor (veel meer) geld. Positief is het gemak waarmee online een parkeerplaats geboekt en gewijzigd kan worden.