Organisatie, lokatie, verbinding met vertrekhallen etc. prima.
Prijs wel erg duur

Prima, werkt zoals het moet werken, handig in en uitrijden met creditcard, bij uitrijden stonden er alleen auto’s vast bij 2 slagbomen waardoor dit langer duurde dan nodig was.

Edwin Brabers

Parkeren op P1 is zeer goed bevallen, lekker dicht bij de gate en binnen no time in de vertrek hal

Van der valk

Reserveren maken online ging prima.

Reserveren maken online ging prima.

Ik rijd elektrisch, maar door schoonmaak werkzaamheden waren palen niet bereikbaar op p1. Daardoor s nachts onderweg naar huis nog moeten laden. Niemand beschikbaar om te assisteren.

Reservering was niet zichtbaar in systeem. Man aan intercom reageerde extreem onaardig en onbehulpzaam. Kon reserveringsnummer nog niet vinden in systeem. Reactie daarop Was werkelijk waar asociaal.

€80 is op deze manier niet waard.

Inter IKEA Group - Frederique van 't Groenewout

Nadat ik mijn kaartje had gepakt ging de slagboom niet open. Toen kwam er een tweede kaartje uit waarvan de servicemedewerker aangaf dat ik maar beide goed moest bewaren. Bij terugkomst meldde het... Nadat ik mijn kaartje had gepakt ging de slagboom niet open. Toen kwam er een tweede kaartje uit waarvan de servicemedewerker aangaf dat ik maar beide goed moest bewaren. Bij terugkomst meldde het kaartje met mijn kenteken dat ik niet was ingereden en bij het andere kaartje dat er een openstaand bedrag van 40 euro was. Een servicemedewerker heeft de slagboom voor me open gedaan.