6.8 / 10
828 beoordelingen

828 Reviews

5/10

Er was geen parkeerplek te vinden en sommige parkeerplaatsen waar groene lampjes boven brandden waren niet vrij. Ik denk dat als je van te voren boekt het wellicht handig is dat je een... Er was geen parkeerplek te vinden en sommige parkeerplaatsen waar groene lampjes boven brandden waren niet vrij. Ik denk dat als je van te voren boekt het wellicht handig is dat je een parkeerplaats teobedeeld krijg. Maar ook dat lijkt me erg bewerkelijk voor jullie. Kortom, ik het ongeveer 20 minuten moeten zoeken naar een plek, en dat had ik niet berekend in mijn reistijd.

8/10

Ik ging voor een weekend weg er was storm voorspeld maar de toegang tot de overdekte parkeerplaatsen was afgesloten. Daardoor bij terugkomst in de volle storm en regen buiten. Niet leuk. Ik ging voor een weekend weg er was storm voorspeld maar de toegang tot de overdekte parkeerplaatsen was afgesloten. Daardoor bij terugkomst in de volle storm en regen buiten. Niet leuk.
Waarom moet ik mijn kenteken opgeven of credit card als ik toch een parkeerkaart moet trekken. Bij het uitrijden wordt je nummerbord niet gescand? Ik snap dus niet dat er nog een papieren ticket wordt gebruikt terwijl via de camera het auto kenteken gescand wordt. Graag ticketloos maken.
Het is onduidelijk wat de financiële consequenties zijn als mijn vlucht vertraagd is. En tot hoeveel later je kan komen. En wat je dan moet doen.
Het enige voordeel is niet afhankelijk te zijn van openbaar vervoer bij vertraging maar de prijs is absurd hoog voorlaatste ik zie hoe weinig auto’s er geparkeerd stonden.

2/10

Slechte ervaring. Parkeergarage verlaten heeft 20 minuten geduurd door een enorme file voor de slagbomen.

Jaap

9/10

Alleen de prijs is een nadeel. Uitstekend bereikbaar, makkelijk te vinden. In de garage erg duidelijk aangegeven welke plaatsen er nog vrij zijn, zodat je niet lang hoeft te zoeken. Systematiek met... Alleen de prijs is een nadeel. Uitstekend bereikbaar, makkelijk te vinden. In de garage erg duidelijk aangegeven welke plaatsen er nog vrij zijn, zodat je niet lang hoeft te zoeken. Systematiek met nummers en symbolen om de plek terug te vinden werkt ook prima. Helaas een tweetal rolpaden kapot, maar ondanks dat toch binnen een paar minuten op schiphol plaza.

6/10

Prima, behalve bij uitrijden, daar had ik grote moeite mijn kaartje geaccepteerd te krijgen door het apparaat.