NH Paprika B.V

Upgrade ivm corona/drukte. Zeer tevreden

Harrie

Vooraf gereserveerd en betaald. Slagboom zou met creditcard open moeten gaan. Nee dus, alsnog kaartje trekken. En bij de betaalzuil dus een hele discussie om niet dubbel te hoeven betalen. Is wel... Vooraf gereserveerd en betaald. Slagboom zou met creditcard open moeten gaan. Nee dus, alsnog kaartje trekken. En bij de betaalzuil dus een hele discussie om niet dubbel te hoeven betalen. Is wel opgelost maar komt allemaal niet zo professioneel over.

Ted

Ik had verwacht op kenteken binnen te kunnen rijden, gezien de opmerkingen daarover in de beschrijving, maar dat was niet het geval. Ook voor het uitrijden was het kaartje nodig. Dat had simpeler... Ik had verwacht op kenteken binnen te kunnen rijden, gezien de opmerkingen daarover in de beschrijving, maar dat was niet het geval. Ook voor het uitrijden was het kaartje nodig. Dat had simpeler gekund.

Hetman Schoorlemmer

Je kubt je handen niet desinfecteren op de terugweg na het verlaten van de lift

Op zich goed niets mis maar vaak erg vol, en soms kleine plekken dat met deuren tegen ander auto’s raaks in minder prettig, maar niet iedereen parkeert perfect ook ik niet.

Piantre bv

Prima parkeerplaats en goed verzorgd en veilig

Ik wist eerst de weg niet naar de vertrekhal voor voetgangers (na parkeren), er stonden alleen uitgangbordjes voor auto's.