Vooraf heldere aanwijzingen die het rijden naar de parkeergarage erg eenvoudig maken.

Goede ervaring.
Goede ervaring.
Ik had vooraf gereserveerd, maar een fout gemaakt in mijn nummerplaat. Daar kwam ik achter toen de slagboom niet open ging. Ik moest een kaartje nemen om binnen te komen. Daarna heb ik de reservering aangepast. Bij het verlaten van de garage ging de slagboom wederom niet open en moest ik contact opnemen via de betaalautomaat. De persoon heeft mij goed geholpen.
Een verbetering kan zijn dat het systeem automatisch de wijziging van nummerplaat toepast op het afgenomen kaartje.

Inrijden prima. Uitrijden kan niet zonder kaartje in te voeren. Zou gewoon op kenteken moeten kunnen.

Conscia Nederland

Super goed geregeld. Vooraf heb ik een reservering gedaan en betaald. Dan kun je zorgenloos wegrijden. Overigens had ik wel verwacht dat bij het wegrijden de slagbomen op basis van het kenteken... Super goed geregeld. Vooraf heb ik een reservering gedaan en betaald. Dan kun je zorgenloos wegrijden. Overigens had ik wel verwacht dat bij het wegrijden de slagbomen op basis van het kenteken zouden opengaan. Nu moet je nog het inrijdkaartje te voorschijn toveren. Dat zou nog waarde toevoegen.

In de informatie verstrekking duidelijker maken dat indien er van te voren betaald is en de optie "herkenning met kenteken" is gekozen, dat men bij het uitrijden toch de bij binnenkomst getrokken... In de informatie verstrekking duidelijker maken dat indien er van te voren betaald is en de optie "herkenning met kenteken" is gekozen, dat men bij het uitrijden toch de bij binnenkomst getrokken P-ticket nodig heeft op te P-terrein te verlaten o.b.v. kentekenherkenning

Leo Smit

Goede faciliteit. Jammer dat bij het uitrijden de kentekenherkenning niet werkt (zoals wel bij het inrijden). Dit gaf wat problemen bij mij en anderen.