Ashland Industries Nederland BV

Wij komen uit een contract met een grote nationale speler op de schoonmaak markt. Ik ben zeer onder de indruk van de manier hoe Schilten het offerte traject, de overgang en de overname van het... Wij komen uit een contract met een grote nationale speler op de schoonmaak markt. Ik ben zeer onder de indruk van de manier hoe Schilten het offerte traject, de overgang en de overname van het personeel en de opstart heeft georganiseerd.
Het is een boven verwachting geruisloze overgang geweest waarbij de dames zich zeer verdienselijk hebben gemaakt. Wij hebben over het terrein een vrij fors aantal plekken waar we spullen hebben staan maar die zijn vanaf dag 1 keurig voorzien van spullen.
Ook de bedrijfsleding voor de dames was snel geregeld
Al met al ben ik heel tevreden

Flexibel, korte lijntjes, hele fijne mensen om mee te werken. Ze denken ook mee om verbeter punten te vinden.

Stichting voor cultuureducatie zuid holland zuid

Als er een vraag is wordt deze meteen opgepakt en opgelost.
Prettige en communicatief goede medewerkers!
Er wordt goed meegedacht met de wensen van de klant

meedenken, communicatief

2Bfound

Schoonmaakwerkzaamheden worden netjes uitgevoerd en ook erg prettig dat er in de avond na kantooruren schoongemaakt kan worden.

Flexibele werktijden

Anja Andriesen Syndion Dordrecht Servicepunt

Meedenken,service en kwaliteit.

Meedenken!

NMi Certin B.V.

Schilten is een regionaal schoonmaakbedrijf waardoor er korte lijnen zijn in de communicatie. Ze denken mee en ontzorgen. Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Ontzorgen

VandeGrijp IGS B. V.

Wij zijn als bedrijf net 1 maand klant bij Schilten Schoonmaak. We zijn erg tevreden over de schoonmaak op zich maar ook over de manier waarop zaken opgepakt worden.

Heldere uitleg over hoe alles in zijn werk gaat.

N/a

n/a

JFK

Prettig,
meedenkend, flexibel en korte lijntjes.

Vaste gezichten op de werkvloer.

COKD, Jolanda Komdeur

Positief.
Er wordt goed meegedacht.

Ik vind jullie een bedrijf dat flexibiel meedenkt met de klant.

Uitvoer van goede kwaliteit vloeronderhoud en glasbewassing.

Communicatie, zelfstandigheid.