JJW Valk

Zeer professioneel

Annemiek Vredendaal

Prima ervaring gehad met dit bedrijf! Aardig telefonisch te woord gestaan.

tom vets

Voor de eerste keer beroep gedaan op deze firma. 10 rollen behangpapier besteld, en deze werden op zowat anderhalve week netjes geleverd. alles verliep vlekkeloos, zoals het altijd zou moeten. (maar... Voor de eerste keer beroep gedaan op deze firma. 10 rollen behangpapier besteld, en deze werden op zowat anderhalve week netjes geleverd. alles verliep vlekkeloos, zoals het altijd zou moeten. (maar bij andere webwinkels lang niet altijd zo is)

Ingrid M.

Erg snel geleverd, en het behang overtrof de verwachtingen: mooie print, mooie kleuren

Johan Van meurs

Behang gekocht van Rivera maison.
Heel mooi behang en super kwaliteit we hadden twee rollen besteld en kregen er zelfs gratis behanglijm bij.
Nou dat vindt ik nog een service.
En de...
Behang gekocht van Rivera maison.
Nou dat vindt ik nog een service.
En de levering was top.
Een aanrader dit bedrijf

Ina Groenland

Uitstekend, verzorgd

Kirsten van der Zwan

Bjorn Torsy

Zeer positief

Silvia Winkler

Super schnelle Reaktion: Leider war die von mir bestellte Tapete in der Menge nicht mehr lieferbar. Darüber wurde ich sofort informiert und nach der Stornierung der Bestellung habe ich sofort das... Super schnelle Reaktion: Leider war die von mir bestellte Tapete in der Menge nicht mehr lieferbar. Darüber wurde ich sofort informiert und nach der Stornierung der Bestellung habe ich sofort das Geld zurückgezahlt bekommen. Hervorragender Service. Nachdem ich im Shop eine andere schöne Tapete gefunden habe, erfolgte nach der Bestellung prompt die einwandfreie Lieferung.

Anita Reusens

Correcte levering, vriendelijke persoon aan de lijn ivm vraag over levering